DTS?quote:Op zondag 2 april 2023 09:59 schreef Jane het volgende:
Blij dat Verstappen gewonnen heeft, maar wat een farce verder. Maar de DTS-kijker zal dit waarschijnlijk geweldig vinden. Helaas.
Altijd die chinezen weer die dwars liggenquote:Op zondag 2 april 2023 09:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
China is er wederom tussenuit gevallen.
dode topic spelquote:
Die zijn nog steeds druk met een virus uit 2020.quote:Op zondag 2 april 2023 10:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Altijd die chinezen weer die dwars liggen
Moeten ze ook niet zoveel corona bier drinkenquote:Op zondag 2 april 2023 10:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die zijn nog steeds druk met een virus uit 2020.
zonnebril op je strot doenquote:Op zondag 2 april 2023 10:01 schreef Nattekat het volgende:
Hier ook zon nu. Wilde naar de bank verkassen, maar dan schijnt ie recht mijn strot in
Dit zijn de momenten waarop duidelijk wordt waarom Leclerc, zonder absoluut oppermachtige wagen, geen wereldkampioen zal worden.quote:
Er is toch geen farce aan, 2 ronden voor het einde van de race maar afvlaggen omdat er iemand crashed slaat nergens op. Finishen achter de SC ook niet. Dus dit is precies wat er is afgesproken. Dat Gasly er vervolgens een zooitje van maakt tsjah.quote:Op zondag 2 april 2023 09:59 schreef Jane het volgende: Blij dat Verstappen gewonnen heeft, maar wat een farce verder. Maar de DTS-kijker zal dit waarschijnlijk geweldig vinden. Helaas.
Koop gordijnen/luxaflex.quote:Op zondag 2 april 2023 10:01 schreef Nattekat het volgende:
Hier ook zon nu. Wilde naar de bank verkassen, maar dan schijnt ie recht mijn strot in
Hier nog zwaarbewolkt en ijskoud buiten gvd.quote:Op zondag 2 april 2023 10:01 schreef Nattekat het volgende:
Lekker de tuin in danquote:Op zondag 2 april 2023 10:01 schreef Nattekat het volgende:
Het probleem is dat het een half uur duurt. En dat het vaagheid troef is, de stewards (die zijn uiteindelijk de hoogste baas, niet de RD) kunnen namelijk wel degelijk afvlaggen (11.9.3.r sporting code). Dat ze dat niet doen is prima, maar geef even een seintje zodat men weet wat er gaat gebeuren.quote:Op zondag 2 april 2023 09:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, allemaal waar in veel situaties.
Maar niet in deze situatie. Dit is namelijk letterlijk hoe Kalff het uitlegde de enige optie.
Ik zie echt het probleem niet.
Yuki*quote:Op zondag 2 april 2023 09:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Waarom Perez? Die heeft hierdoor plekken gewonnen.
Jankerts houd je altijd.quote:Op zondag 2 april 2023 10:03 schreef Mylene het volgende:
Twitter gaat helemaal los dat Max niet eerlijk heeft gewonnen.
Wiel netjes op de lijnquote:Op zondag 2 april 2023 10:03 schreef Mylene het volgende:
Verrassend. Not.quote:Op zondag 2 april 2023 10:03 schreef Mylene het volgende:
Gras is groen.quote:Op zondag 2 april 2023 10:03 schreef Mylene het volgende:
dat bedoel ikquote:Op zondag 2 april 2023 10:03 schreef Mylene het volgende:
Ik ga straks baantjes zwemmen. #hashtag gezond bezigquote:Op zondag 2 april 2023 10:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon weer terug mijn nest in
Denk dat ik maar gewoon achter mijn bureau kruip, moet van @:heywoodu
Kunnen we die niet gewoon gaan schrappen, niemand die 'm zal missen en genoeg andere kandidaten die bulken van het geld om een GP te organiseren.quote:Op zondag 2 april 2023 09:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
China is er wederom tussenuit gevallen.
Goed bezigquote:Op zondag 2 april 2023 10:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ga straks baantjes zwemmen. #hashtag gezond bezig
Stewards nemen pas een beslissing nadat de schade bekeken is.....quote:Op zondag 2 april 2023 10:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het probleem is dat het een half uur duurt. En dat het vaagheid troef is, de stewards (die zijn uiteindelijk de hoogste baas, niet de RD) kunnen namelijk wel degelijk afvlaggen (11.9.3.r sporting code). Dat ze dat niet doen is prima, maar geef even een seintje zodat men weet wat er gaat gebeuren.
Als er één ding is dat zeker is in het leven dan is het wel dat Twitter over de zeik isquote:Op zondag 2 april 2023 10:03 schreef Mylene het volgende:
Denk aan je gezondheid en sluit Twitter af.quote:Op zondag 2 april 2023 10:03 schreef Mylene het volgende:
Ah Twitterquote:Op zondag 2 april 2023 10:03 schreef Mylene het volgende:
Ik niet. #hashtag lamzakquote:Op zondag 2 april 2023 10:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ga straks baantjes zwemmen. #hashtag gezond bezig
Ik gooi deze er maar weer in:quote:
Aw, diddums.quote:
Zie ik wel youtube terugquote:Op zondag 2 april 2023 10:07 schreef Rianne84 het volgende:
Om 17.00 ziggo race café van 2 uur lang, ze moeten de motogp maar een andere keer nabeschouwen.
Gaan ze de rode vlaggen integraal uitzenden?quote:Op zondag 2 april 2023 10:07 schreef Rianne84 het volgende:
Om 17.00 ziggo race café van 2 uur lang, ze moeten de motogp maar een andere keer nabeschouwen.
quote:Op zondag 2 april 2023 10:08 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Gaan ze de rode vlaggen integraal uitzenden?
Grote jongenquote:Op zondag 2 april 2023 10:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 2 april 2023 10:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
At the moment there is no open investigation into Verstappen's position in the restart. The yellow line is just a reference to help pilots. The white box is the reference. They can even step on it.
Niks aan de hand dus.
Zeiden we toch allemaal al?quote:
Hamilton fans, he?quote:Op zondag 2 april 2023 10:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zeiden we toch allemaal al?
maar alle Merc jankerds en Max haters nietquote:Op zondag 2 april 2023 10:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op zondag 2 april 2023 10:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Pas nou op.quote:Op zondag 2 april 2023 10:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hij kijkt wat witjes.quote:
quote:Op zondag 2 april 2023 10:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Pas nou op.
Die LH fans zeggen ook dingen allemaal al. Je moet er niet aan denken dat het dan ineens waarheid is.
Ja. Dan had ik ook gezegd dat hij óp de lijn stond.quote:Op zondag 2 april 2023 10:13 schreef opgebaarde het volgende:
Als het Hamilton was geweest die zijn auto zo in het vak had geparkeerd dan hadden de Verstappen fans kalm en meegaand gereageerd
#LH44 fans
Omdat er wel minisectors gereden zijn voor de laatste herstart. Lijkt me kansloos.quote:
Que?quote:
Inderdaad, die had veel harder door het achterveld moeten snijden en hij heeft eigenlijk nog steeds mazzel dat er heel wat SCs / rode vlaggen zijn geweest om de schade beperkt te houden.quote:
Dat ze niet gingen afvlaggen was al veel eerder duidelijk dan een half uur.quote:Op zondag 2 april 2023 10:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het probleem is dat het een half uur duurt. En dat het vaagheid troef is, de stewards (die zijn uiteindelijk de hoogste baas, niet de RD) kunnen namelijk wel degelijk afvlaggen (11.9.3.r sporting code). Dat ze dat niet doen is prima, maar geef even een seintje zodat men weet wat er gaat gebeuren.
Hij zei bij f1tv juist dat die sc's het moeilijk maakten omdat iedereen daardoor dezelfde banden had en hij strategisch niets kon. Dat hij de snelste auto heeft maakt blijkbaar niet uit.quote:Op zondag 2 april 2023 10:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Inderdaad, die had veel harder door het achterveld moeten snijden en hij heeft eigenlijk nog steeds mazzel dat er heel wat SCs / rode vlaggen zijn geweest om de schade beperkt te houden.
Mjah, niet echt geluk met de vele incidenten maar na 40+ rondjes moeite hebben met Hulkenberg is ook niet iets om heel trots op te zijn. Zeker niet als Max binnen 25 rondes van 15 naar P2 rijd, en die laatste 5 echt wel van een ander kaliber dan wat Perez allemaal ingehaald heeftquote:
en daarmee zie je de reden voor het verschil in puntenquote:Op zondag 2 april 2023 10:19 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Hij zei bij f1tv juist dat die sc's het moeilijk maakten omdat iedereen daardoor dezelfde banden had en hij strategisch niets kon. Dat hij de snelste auto heeft maakt blijkbaar niet uit.
zoals wel vaker, sjeko zoekt de oorzaak vooral niet bij zichzelfquote:Op zondag 2 april 2023 10:19 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Hij zei bij f1tv juist dat die sc's het moeilijk maakten omdat iedereen daardoor dezelfde banden had en hij strategisch niets kon. Dat hij de snelste auto heeft maakt blijkbaar niet uit.
Regel 1, het ligt nooit aan Perez, regel 2 ligt het wel aan Perez dan treedt regel 1 in werking.quote:Op zondag 2 april 2023 10:19 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Gelul natuurlijk, je bent een stuk sneller en er zijn ook nog eens heel wat DRS zones hier.quote:Op zondag 2 april 2023 10:19 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Paar leugentjes om het beter te laten lijkenquote:Op zondag 2 april 2023 10:22 schreef Ferdii het volgende:
[..]
zoals wel vaker, sjeko zoekt de oorzaak vooral niet bij zichzelf
Regel 1 verdient aanvulling: het ligt nooit aan Perez, RBR kan er niets vanquote:Op zondag 2 april 2023 10:23 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Regel 1, het ligt nooit aan Perez, regel 2 ligt het wel aan Perez dan treedt regel 1 in werking.
Reprimande.quote:
Blijf zelf verzonnen scenario’s bedenken waar je getriggerd kan worden.quote:Op zondag 2 april 2023 10:13 schreef opgebaarde het volgende:
Als het Hamilton was geweest die zijn auto zo in het vak had geparkeerd dan hadden de Verstappen fans kalm en meegaand gereageerd
#LH44 fans
voorwaardelijke 5sec, als je dit binen 50 races nogmaals doet krijg je 10squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |