Er zijn nog best wat reserverondes beschikbaar uit Belgiequote:Op zondag 2 april 2023 09:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waar halen ze die ronde dan vandaan?
Deze ronde achter de SC is totaal overbodig omdat er niet neer geracet kan worden.quote:Op zondag 2 april 2023 09:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende: [..] Er gebeurt vooralsnog helemaal niets onlogisch hoor. Het is alleen wonderlijk dat er nog geen duidelijk komt vanuit de FIA, maar volgens mij heeft Kalff het gewoon bij het juiste eind en hebben de reglementen niet echt ruimte voor een andere oplossing.
Nouja zeker aangezien Alonso nu alsnog 3e staat.quote:Op zondag 2 april 2023 09:32 schreef Jane het volgende: Ik snap Sainz wel. Normaal (bij de eerste start) is het altijd een racing incident.
Viel die niet ooit uit liggend op P3?quote:Op zondag 2 april 2023 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is Hulkenberg ooit zo dicht bij het podium geweest als vandaag?
Ditquote:Op zondag 2 april 2023 09:34 schreef greysbones het volgende:
maar het is toch rollende herstart en dan zwart wit geblokt
Alpine naaienquote:Op zondag 2 april 2023 09:34 schreef JohnBercow het volgende:
Maar wat is nul het nut van dit rondje?
Dat weet alleen de FIAquote:Op zondag 2 april 2023 09:34 schreef JohnBercow het volgende:
een auto over de finishquote:Op zondag 2 april 2023 09:34 schreef JohnBercow het volgende:
Niksquote:Op zondag 2 april 2023 09:34 schreef JohnBercow het volgende:
quote:Op zondag 2 april 2023 09:34 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Er zijn nog best wat reserverondes beschikbaar uit Belgie
Hoezo zou hij podium weigeren, heeft de hele race op kop gereden.quote:Op zondag 2 april 2023 09:34 schreef DX11 het volgende:
Als Max nou uit protest het podium weigert wat ik best wat voor hem vind, worden hem dan de punten afgenomen?
Pour l'honneur de Pavillion. Oftewel zodat de wedstrijdleiding zijn gezicht kan redden. Onmogelijk maar jaquote:Op zondag 2 april 2023 09:34 schreef JohnBercow het volgende:
Johquote:Op zondag 2 april 2023 09:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En dan vervolgens het halve veld uit de uitslag halen omdat ze te weinig benzine hebben bij de finish. Natuurlijk niet.
En mijn managerquote:
KREET KRAUT.quote:Op zondag 2 april 2023 09:35 schreef Scorpie het volgende:
Zal hamilton weer vinden dat er een GREAT CROWD is ?
Toen moest ie nog 15 ronden tot de finish (en lag ie volgens mij effectief 4e alleen viel iemand voor hem later ook nog uit). Nu moest Verstappen enkele meters tot de eerste sector en dan was het podium zeker.quote:Op zondag 2 april 2023 09:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Viel die niet ooit uit liggend op P3?
Zoiets staat me bij.
Uit protest omdat dit een belachelijke gang van zaken is.quote:Op zondag 2 april 2023 09:35 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Hoezo zou hij podium weigeren, heeft de hele race op kop gereden.
nee voor start finish gaat safety car weg na finish mag je racenquote:Op zondag 2 april 2023 09:35 schreef Nebelwerfer het volgende:
Als ze nog een ronde zouden racen zou Verstappen de hele ronde de snelheid mogen bepalen toch? Dan heb je 2 zwaairondjes.
Boeit hem toch niet, hij pakt 25 punten.quote:Op zondag 2 april 2023 09:35 schreef DX11 het volgende:
[..]
Uit protest omdat dit een belachelijke gang van zaken is.
Dat lijkt me wel, je zou dit in principe gewoon moeten incalculeren.quote:Op zondag 2 april 2023 09:35 schreef JohnBercow het volgende:
En als door die vele herstarts een team straks geen brandstof sample kan leveren. Dan volgt zeker DSQ
Officieel maken. Er is geen reden om niet te herstarten, dus moet je herstarten. Auto’s kunnen nog stuk gaan etcquote:Op zondag 2 april 2023 09:34 schreef JohnBercow het volgende:
Hey getalletje in de balk op 58 zetten.quote:Op zondag 2 april 2023 09:34 schreef JohnBercow het volgende:
5 seconden is veel en veel meer dan dat.quote:Op zondag 2 april 2023 09:36 schreef Bugno3 het volgende:
Welke kneus laat er nou een gat achter SAI vallen?
Hij is gewoon laatste hoor.quote:Op zondag 2 april 2023 09:36 schreef Bugno3 het volgende:
Welke kneus laat er nou een gat achter SAI vallen?
Haha dit was geniaal geweest. Gewoon zorgen dat je auto er langer over duurt als 5squote:Op zondag 2 april 2023 09:36 schreef Montov het volgende:
Saint moet als een slak over de finish, wellicht dat hij dan meer voorsprong qua tijd genereert.
Zou wel mooi zijn als de eerste 3 het podium weigeren uit protest tegen dit belachelijke gedoe.quote:Op zondag 2 april 2023 09:36 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Boeit hem toch niet, hij pakt 25 punten.
Puur regeltechnisch snap ik hem nog wel. Maar ziet er niet uit idd.quote:Op zondag 2 april 2023 09:35 schreef DX11 het volgende:
[..]
Uit protest omdat dit een belachelijke gang van zaken is.
quote:Op zondag 2 april 2023 09:37 schreef mikieu het volgende:
[..]
Haha dit was geniaal geweest. Gewoon zorgen dat je auto er langer over duurt als 5s
Perezquote:
De FIA en alle sponsoren danken u.quote:Op zondag 2 april 2023 09:37 schreef Haags het volgende:
We hebben een uur naar werkelijk helemaal NIETS zitten kijken.
Fijne zondag allen!
Terug naar de uitslag voor de herstart betekend geen penaltys en puntenwinst voor rijders die de crash veroorzaakt hebben of bestraft zijn.quote:Op zondag 2 april 2023 09:22 schreef mikieu het volgende:
[..]
Anders moeten ze terug naar de uitslag voor deze herstart. Dan ziet iedereen dat het een mega faal was dus moet er geforceerd een nieuwe uitslag komen
Geen idee. Ik had al op Gasly gestemd.quote:
Magnussen.quote:
Hamilton die een podium weigert? Jij gelooft nog in sinterklaas zekerquote:Op zondag 2 april 2023 09:38 schreef DX11 het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als de eerste 3 het podium weigeren uit protest tegen dit belachelijke gedoe.
Bizar dat een Fangio of Ascari daar niet eens bij in de buurt kwam.quote:Op zondag 2 april 2023 09:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Record van Schumacher geëvenaard door Max: 23 verschillende races gewonnen![]()
![]()
Maar eerst Ajax zien chokenquote:Op zondag 2 april 2023 09:39 schreef Caland het volgende:
Nou dit was leuk
Tijd voor DE ROTTERDAMSE DURBY
Alonso van p11 naar p3quote:Op zondag 2 april 2023 09:39 schreef tripel7 het volgende:
Hamilton doet alsof hij net van in 1 ronde van p20 naar p1 gereden is
Ga even delen hierquote:
de lacht Lewis verschrikkelijk uit met zijn actquote:
Hier gelukkig nog bewolktquote:Op zondag 2 april 2023 09:40 schreef HiDiHo het volgende:
Lijkt wel of diezelfde zon mijn kamer in schijnt
geen zon hierquote:Op zondag 2 april 2023 09:40 schreef HiDiHo het volgende:
Hier geen zon.quote:Op zondag 2 april 2023 09:40 schreef HiDiHo het volgende:
Dat doet iedereen behalve TeamLHquote:Op zondag 2 april 2023 09:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
de lacht Lewis verschrikkelijk uit met zijn act
Dat kan helemaal niet joh! je weet toch dat er 3 zonnen zijn!!quote:Op zondag 2 april 2023 09:40 schreef HiDiHo het volgende:
Heeft je zolderkamer een raam dan?quote:Op zondag 2 april 2023 09:40 schreef HiDiHo het volgende:
Hier wel zonquote:
Wel een goede bashquote:Op zondag 2 april 2023 09:40 schreef TweedeKlum het volgende:
Maar Hammie, ze hadden toch niet naar je geluisterd?
Terecht.quote:
Hopen dat er nog genoeg benzine in zit om een monster te kunnen nemen.quote:Op zondag 2 april 2023 09:39 schreef DX11 het volgende:
Als Hulk tijdens de sc ronde kapot was gegaan was het pas echt drama geweest
Ik kan je een geheim verklappen. Dat is ook dezelfde zon, we hebben er namelijk maar 1quote:Op zondag 2 april 2023 09:40 schreef HiDiHo het volgende:
quote:Op zondag 2 april 2023 09:40 schreef HiDiHo het volgende:
Zo niet 5s penalty?quote:Op zondag 2 april 2023 09:42 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hopen dat er nog genoeg benzine in zit om een monster te kunnen nemen.
🤞🤞🤞quote:Op zondag 2 april 2023 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk geen DQ Hulk. Dat zou er ook nog wel bij kunnen
Tuurlijk niet.quote:
Je meent hetquote:Op zondag 2 april 2023 09:42 schreef DX11 het volgende:
[..]
Ik kan je een geheim verklappen. Dat is ook dezelfde zon, we hebben er namelijk maar 1
Ze moeten gewoon weer een buts M1 Procars uit de mottenballen trekken en de jongens daar mee laten spelen in de tussentijd.quote:
Lewis met z'n twee beste vrienden op het podium.quote:
Tja, ik zag het ook.quote:Op zondag 2 april 2023 09:43 schreef PzKpfw het volgende:
Ah Lewis heeft Angela gewoon ingeruild voor een jonger grietje.
Dat is meer zoietsquote:Op zondag 2 april 2023 09:43 schreef Jane het volgende:
[..]
Lewis met z'n twee beste vrienden op het podium.
Nee, want als ze die niet rijden dan moeten ze voor de eindstand terug naar de stand van voor de herstart en dan worden gecrashte coureurs beloond.quote:Op zondag 2 april 2023 09:34 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Deze ronde achter de SC is totaal overbodig omdat er niet neer geracet kan worden.
Die breekt nog niet af wanneer ze rond de hotelkamer gegooid wordt.quote:Op zondag 2 april 2023 09:43 schreef PzKpfw het volgende:
Ah Lewis heeft Angela gewoon ingeruild voor een jonger grietje.
Ook nog.quote:
Ook achter een SC kunnen auto’s stukgaan enzo. Dus die ronde moet gewoon gereden worden indien mogelijk.quote:Op zondag 2 april 2023 09:34 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Deze ronde achter de SC is totaal overbodig omdat er niet neer geracet kan worden.
Volgens mij is dit letterlijk vorig jaar nog gebeurtquote:Op zondag 2 april 2023 09:39 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Hamilton die een podium weigert? Jij gelooft nog in sinterklaas zeker
Die hele act van Mercedes de afgelopen weken alsof ze een waardeloze auto hebben, terwijl het de 2de of 3de auto van het veld is. Dan kunnen ze nu mooi doen alsof ze het onmogelijke gepresteerd hebben.quote:Op zondag 2 april 2023 09:40 schreef Jane het volgende:
Lewis & Mercedes vieren dit als een heroische overwinning.![]()
Een deel van de frustratie zit er natuurlijk ook in dat het een half uur moet duren… Die FIA moet echt dringend geprofessionaliseerd en gestandaardiseerd worden.quote:Op zondag 2 april 2023 09:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, want als ze die niet rijden dan moeten ze voor de eindstand terug naar de stand van voor de herstart en dan worden gecrashte coureurs beloond.
Bovendien staat er nog een ronde op de teller, dus dit was de enige juiste keuze.
Dat is precies wat Ham doet nu in het interviewquote:Op zondag 2 april 2023 09:45 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Die hele act van Mercedes de afgelopen weken alsof ze een waardeloze auto hebben, terwijl het de 2de of 3de auto van het veld is. Dan kunnen ze nu mooi doen alsof ze het onmogelijke gepresteerd hebben.
Zeg ik tegen mezelf als ik op de wc zit.quote:
Lewis vergat een wereldkampioen.quote:Op zondag 2 april 2023 09:46 schreef Jane het volgende:
Coulthard even vergeten hoe ver Max voor aan het cruisen was.
Lewisquote:Op zondag 2 april 2023 09:46 schreef PS. het volgende:
Die haat op Lewis hierLaat die gast toch eens man. Hij kan per definitie toch niks goed zeggen.
Alles wat Max zegt is natuurlijk wel geweldig.
Eindelijk iemand die het snaptquote:Op zondag 2 april 2023 09:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, want als ze die niet rijden dan moeten ze voor de eindstand terug naar de stand van voor de herstart en dan worden gecrashte coureurs beloond.
Bovendien staat er nog een ronde op de teller, dus dit was de enige juiste keuze.
Eens. Maar dat maakt het ook zo bizar, want er is simpelweg geen andere optie dan wat ze nu gedaan hebben.quote:Op zondag 2 april 2023 09:45 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Een deel van de frustratie zit er natuurlijk ook in dat het een half uur moet duren… Die FIA moet echt dringend geprofessionaliseerd en gestandaardiseerd worden.
Hij is een goede coureur, maar die hele act erom heen isquote:Op zondag 2 april 2023 09:46 schreef PS. het volgende:
Die haat op Lewis hierLaat die gast toch eens man. Hij kan per definitie toch niks goed zeggen.
Jij snapt hetquote:Op zondag 2 april 2023 09:46 schreef PS. het volgende:
Lewis is dan ook een rare zieligerd.quote:
Komt er wel.quote:Op zondag 2 april 2023 09:47 schreef beantherio het volgende:
37e overwinning voor Verstappen? Nog 4 om Senna te evenaren.
Die is sowieso weg in 2028quote:Op zondag 2 april 2023 09:48 schreef Mothzor het volgende:
Heeft Max er nog wel plezier in?
Die lach is echt helemaal weg!
Lewis is gewoon een beetje zielig tegenwoordig, en dat doet hij toch echt zelf.quote:Op zondag 2 april 2023 09:46 schreef PS. het volgende:
Lewis is een parodie op een coureur geworden. Die moet je helemaal met de grond gelijk maken, met die walgelijke acts van hem.quote:Op zondag 2 april 2023 09:46 schreef PS. het volgende:
Ik dacht het al te zien ja, bij de laatste herstart. Maar volgens mij staat hij wel goed hoor.quote:
Gaan het zien.quote:
Keurig op de lijn, is beetje van achter genomen.quote:
Waren de lichten al uitquote:
Keurig op de lijn toch?quote:Op zondag 2 april 2023 09:48 schreef schommelstoel het volgende:
Deze al gepost?
https://twitter.com/Fanat(...)426235363328/photo/1
Beetje kinderachtig.quote:
Op dat twitterplaatje is inderdaad te zien dat 'ie op de streep staat, niet er overheenquote:Op zondag 2 april 2023 09:49 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Keurig op de lijn, is beetje van achter genomen.
Zitten sensoren dus dan was het al door de stewards opgepikt neem ik aan.quote:Op zondag 2 april 2023 09:49 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Keurig op de lijn, is beetje van achter genomen.
Lijkt me ook.quote:Op zondag 2 april 2023 09:50 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zitten sensoren dus dan was het al door de stewards opgepikt neem ik aan.
Lewis is vast gezellig op verjaardagen.quote:Op zondag 2 april 2023 09:50 schreef Martinello het volgende:
Hamilton samen met zijn twee grootste vrienden.
Staat dus ķp de lijn.quote:Op zondag 2 april 2023 09:48 schreef schommelstoel het volgende:
Deze al gepost?
Waren de lichten al uitquote:
Ditquote:Op zondag 2 april 2023 09:50 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zitten sensoren dus dan was het al door de stewards opgepikt neem ik aan.
Om te wegen nog denk ik?quote:Op zondag 2 april 2023 09:51 schreef Nober het volgende:
Waarom moeten ze die helm overal mee naartoe sjouwen?
Toto is mail aan het sturenquote:Op zondag 2 april 2023 09:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, maar jij en ik weten precies wat er nu gaat gebeuren
Ja😂quote:Op zondag 2 april 2023 09:50 schreef Martinello het volgende:
Hamilton samen met zijn twee grootste vrienden.
Ze moeten die regelementen gewoon verduidelijken. In “mijn” sport heb je drie documenten/niveaus:quote:Op zondag 2 april 2023 09:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Eens. Maar dat maakt het ook zo bizar, want er is simpelweg geen andere optie dan wat ze nu gedaan hebben.
Dat het debiel oogt, tja. Maar niet herstarten voor die ene ronde zou om verschillende redenen gewoon een fout besluit zijn.
fixedquote:Op zondag 2 april 2023 09:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Toto TeamLH is dreigmail aan het sturen
Haters zullen hatenquote:Op zondag 2 april 2023 09:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, maar jij en ik weten precies wat er nu gaat gebeuren
quote:Op zondag 2 april 2023 09:53 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Allemaal met dank aan de LH44-crew en SkyF1
Dat wel. Maar dat was anders ook nooit een probleem. Nu ineens wel?quote:Op zondag 2 april 2023 09:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ach ja, nazaten van criminelen hč.quote:
In Australië juichen ze voor de 6e rijder.quote:
Ja, allemaal waar in veel situaties.quote:Op zondag 2 april 2023 09:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ze moeten die regelementen gewoon verduidelijken. In “mijn” sport heb je drie documenten/niveaus:
- Spelregeldocument, die is hard. Kun je niet van afwijken.
- Toelichting daar op, net iets minder hard maar nog steeds stevig.
- en de clou: aanwijzing. Afspraken van “zo doen we het in principe”, daar mag je wel van afwijken. Maar dat doe je alleen als er bijzondere omstandigheden zijn. Zoiets moet de F1 ook hebben, als dit gebeurt dan doen we in principe dat. Gewoon voor iedereen helder. En als je dan een keer echt bijzondere omstandigheden hebt snapt iedereen dat, maar dat was hier niet aan de orde.
Thanks Toto, now I know I can delete 1 mail right awayquote:
quote:Op zondag 2 april 2023 09:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
Thanks Toto, now I know I can delete 1 mail right away
Ze voeren het reglement op de letter uit.quote:Op zondag 2 april 2023 09:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat wel. Maar dat was anders ook nooit een probleem. Nu ineens wel?
Ja, duidelijk ķp de lijnquote:
quote:Op zondag 2 april 2023 09:54 schreef Drekkoning het volgende:
Volgens mij detecteert de transponder slechts het in beweging komen, correcte startpositie wordt visueel gedaan. Maar gaat om het contactvlak en die stond keurig op de lijn.
Als het goed is niet, zie de straf voor Ocon en Alonso de vorige races.quote:Op zondag 2 april 2023 09:54 schreef Drekkoning het volgende:
Volgens mij detecteert de transponder slechts het in beweging komen, correcte startpositie wordt visueel gedaan. Maar gaat om het contactvlak en die stond keurig op de lijn.
Al die butthurt ferrari fanboysquote:Op zondag 2 april 2023 09:48 schreef schommelstoel het volgende:
Deze al gepost?
Ja, gaat m.i. idd over het contactvlak en dat staat duidelijk ķp de lijn.quote:Op zondag 2 april 2023 09:54 schreef Drekkoning het volgende:
Bij Ferrari hebben ze gelukkig verder niets te doen.quote:Op zondag 2 april 2023 09:55 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Al die butthurt ferrari fanboys
Zeggen serieus dat Max altijd regels mag breken en nooit gestraft wordt. Waanzin!
Die stonden deels buiten het vak. Verstappen op het wit met de band.quote:Op zondag 2 april 2023 09:55 schreef daNpy het volgende:
[..]
Als het goed is niet, zie de straf voor Ocon en Alonso de vorige races.
Ze moeten 4 weken vullen, dat wordt heel vermoeiend.quote:Op zondag 2 april 2023 09:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit worden weer heerlijke dagen vol protesten en verwijten van alle kanten.
Genoeg vermaak voor 4 wekenquote:Op zondag 2 april 2023 09:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit worden weer heerlijke dagen vol protesten en verwijten van alle kanten.
Die stonden met het contactvlak over de lijn.quote:Op zondag 2 april 2023 09:55 schreef daNpy het volgende:
[..]
Als het goed is niet, zie de straf voor Ocon en Alonso de vorige races.
Announce allerlei hersenscheten om de raceweekends 'spannender' te maken.quote:Op zondag 2 april 2023 09:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ze moeten 4 weken vullen, dat wordt heel vermoeiend.
Waarom Perez? Die heeft hierdoor plekken gewonnen.quote:
China is er wederom tussenuit gevallen.quote:Op zondag 2 april 2023 09:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Godsallejezus 30 april pas de volgende race.
Dan staat Feyenoord al met de schaal.
We gaan bijtanken weer toestaan.quote:Op zondag 2 april 2023 09:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Announce allerlei hersenscheten om de raceweekends 'spannender' te maken.
Wat ben ik blij als die hype eindelijk dood gaat.quote:Op zondag 2 april 2023 09:59 schreef Jane het volgende:
Blij dat Verstappen gewonnen heeft, maar wat een farce verder. Maar de DTS-kijker zal dit waarschijnlijk geweldig vinden. Helaas.
Gaan ze naar de Action dan?quote:Op zondag 2 april 2023 09:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Godsallejezus 30 april pas de volgende race.
Dan staat Feyenoord al met de schaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |