Er zijn nog best wat reserverondes beschikbaar uit Belgiequote:Op zondag 2 april 2023 09:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waar halen ze die ronde dan vandaan?
Deze ronde achter de SC is totaal overbodig omdat er niet neer geracet kan worden.quote:Op zondag 2 april 2023 09:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende: [..] Er gebeurt vooralsnog helemaal niets onlogisch hoor. Het is alleen wonderlijk dat er nog geen duidelijk komt vanuit de FIA, maar volgens mij heeft Kalff het gewoon bij het juiste eind en hebben de reglementen niet echt ruimte voor een andere oplossing.
Nouja zeker aangezien Alonso nu alsnog 3e staat.quote:Op zondag 2 april 2023 09:32 schreef Jane het volgende: Ik snap Sainz wel. Normaal (bij de eerste start) is het altijd een racing incident.
Viel die niet ooit uit liggend op P3?quote:Op zondag 2 april 2023 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is Hulkenberg ooit zo dicht bij het podium geweest als vandaag?
Ditquote:Op zondag 2 april 2023 09:34 schreef greysbones het volgende:
maar het is toch rollende herstart en dan zwart wit geblokt
Alpine naaienquote:Op zondag 2 april 2023 09:34 schreef JohnBercow het volgende:
Maar wat is nul het nut van dit rondje?
Dat weet alleen de FIAquote:Op zondag 2 april 2023 09:34 schreef JohnBercow het volgende:
een auto over de finishquote:Op zondag 2 april 2023 09:34 schreef JohnBercow het volgende:
Niksquote:Op zondag 2 april 2023 09:34 schreef JohnBercow het volgende:
quote:Op zondag 2 april 2023 09:34 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Er zijn nog best wat reserverondes beschikbaar uit Belgie
Hoezo zou hij podium weigeren, heeft de hele race op kop gereden.quote:Op zondag 2 april 2023 09:34 schreef DX11 het volgende:
Als Max nou uit protest het podium weigert wat ik best wat voor hem vind, worden hem dan de punten afgenomen?
Pour l'honneur de Pavillion. Oftewel zodat de wedstrijdleiding zijn gezicht kan redden. Onmogelijk maar jaquote:Op zondag 2 april 2023 09:34 schreef JohnBercow het volgende:
Johquote:Op zondag 2 april 2023 09:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En dan vervolgens het halve veld uit de uitslag halen omdat ze te weinig benzine hebben bij de finish. Natuurlijk niet.
En mijn managerquote:
KREET KRAUT.quote:Op zondag 2 april 2023 09:35 schreef Scorpie het volgende:
Zal hamilton weer vinden dat er een GREAT CROWD is ?
Toen moest ie nog 15 ronden tot de finish (en lag ie volgens mij effectief 4e alleen viel iemand voor hem later ook nog uit). Nu moest Verstappen enkele meters tot de eerste sector en dan was het podium zeker.quote:Op zondag 2 april 2023 09:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Viel die niet ooit uit liggend op P3?
Zoiets staat me bij.
Uit protest omdat dit een belachelijke gang van zaken is.quote:Op zondag 2 april 2023 09:35 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Hoezo zou hij podium weigeren, heeft de hele race op kop gereden.
nee voor start finish gaat safety car weg na finish mag je racenquote:Op zondag 2 april 2023 09:35 schreef Nebelwerfer het volgende:
Als ze nog een ronde zouden racen zou Verstappen de hele ronde de snelheid mogen bepalen toch? Dan heb je 2 zwaairondjes.
Boeit hem toch niet, hij pakt 25 punten.quote:Op zondag 2 april 2023 09:35 schreef DX11 het volgende:
[..]
Uit protest omdat dit een belachelijke gang van zaken is.
Dat lijkt me wel, je zou dit in principe gewoon moeten incalculeren.quote:Op zondag 2 april 2023 09:35 schreef JohnBercow het volgende:
En als door die vele herstarts een team straks geen brandstof sample kan leveren. Dan volgt zeker DSQ
Officieel maken. Er is geen reden om niet te herstarten, dus moet je herstarten. Auto’s kunnen nog stuk gaan etcquote:Op zondag 2 april 2023 09:34 schreef JohnBercow het volgende:
Hey getalletje in de balk op 58 zetten.quote:Op zondag 2 april 2023 09:34 schreef JohnBercow het volgende:
5 seconden is veel en veel meer dan dat.quote:Op zondag 2 april 2023 09:36 schreef Bugno3 het volgende:
Welke kneus laat er nou een gat achter SAI vallen?
Hij is gewoon laatste hoor.quote:Op zondag 2 april 2023 09:36 schreef Bugno3 het volgende:
Welke kneus laat er nou een gat achter SAI vallen?
Haha dit was geniaal geweest. Gewoon zorgen dat je auto er langer over duurt als 5squote:Op zondag 2 april 2023 09:36 schreef Montov het volgende:
Saint moet als een slak over de finish, wellicht dat hij dan meer voorsprong qua tijd genereert.
Zou wel mooi zijn als de eerste 3 het podium weigeren uit protest tegen dit belachelijke gedoe.quote:Op zondag 2 april 2023 09:36 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Boeit hem toch niet, hij pakt 25 punten.
Puur regeltechnisch snap ik hem nog wel. Maar ziet er niet uit idd.quote:Op zondag 2 april 2023 09:35 schreef DX11 het volgende:
[..]
Uit protest omdat dit een belachelijke gang van zaken is.
quote:Op zondag 2 april 2023 09:37 schreef mikieu het volgende:
[..]
Haha dit was geniaal geweest. Gewoon zorgen dat je auto er langer over duurt als 5s
Perezquote:
De FIA en alle sponsoren danken u.quote:Op zondag 2 april 2023 09:37 schreef Haags het volgende:
We hebben een uur naar werkelijk helemaal NIETS zitten kijken.
Fijne zondag allen!
Terug naar de uitslag voor de herstart betekend geen penaltys en puntenwinst voor rijders die de crash veroorzaakt hebben of bestraft zijn.quote:Op zondag 2 april 2023 09:22 schreef mikieu het volgende:
[..]
Anders moeten ze terug naar de uitslag voor deze herstart. Dan ziet iedereen dat het een mega faal was dus moet er geforceerd een nieuwe uitslag komen
Geen idee. Ik had al op Gasly gestemd.quote:
Magnussen.quote:
Hamilton die een podium weigert? Jij gelooft nog in sinterklaas zekerquote:Op zondag 2 april 2023 09:38 schreef DX11 het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als de eerste 3 het podium weigeren uit protest tegen dit belachelijke gedoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |