Lewis is gewoon een beetje zielig tegenwoordig, en dat doet hij toch echt zelf.quote:Op zondag 2 april 2023 09:46 schreef PS. het volgende:
Die haat op Lewis hierLaat die gast toch eens man. Hij kan per definitie toch niks goed zeggen.
Alles wat Max zegt is natuurlijk wel geweldig.
Lewis is een parodie op een coureur geworden. Die moet je helemaal met de grond gelijk maken, met die walgelijke acts van hem.quote:Op zondag 2 april 2023 09:46 schreef PS. het volgende:
Die haat op Lewis hierLaat die gast toch eens man. Hij kan per definitie toch niks goed zeggen.
Alles wat Max zegt is natuurlijk wel geweldig.
Ik dacht het al te zien ja, bij de laatste herstart. Maar volgens mij staat hij wel goed hoor.quote:
Gaan het zien.quote:
Keurig op de lijn, is beetje van achter genomen.quote:
Waren de lichten al uitquote:
Keurig op de lijn toch?quote:Op zondag 2 april 2023 09:48 schreef schommelstoel het volgende:
Deze al gepost?
https://twitter.com/Fanat(...)426235363328/photo/1
Beetje kinderachtig.quote:
Op dat twitterplaatje is inderdaad te zien dat 'ie op de streep staat, niet er overheenquote:Op zondag 2 april 2023 09:49 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Keurig op de lijn, is beetje van achter genomen.
Zitten sensoren dus dan was het al door de stewards opgepikt neem ik aan.quote:Op zondag 2 april 2023 09:49 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Keurig op de lijn, is beetje van achter genomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |