quote:Op zondag 2 april 2023 09:53 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Allemaal met dank aan de LH44-crew en SkyF1
Dat wel. Maar dat was anders ook nooit een probleem. Nu ineens wel?quote:Op zondag 2 april 2023 09:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, want als ze die niet rijden dan moeten ze voor de eindstand terug naar de stand van voor de herstart en dan worden gecrashte coureurs beloond.
Bovendien staat er nog een ronde op de teller, dus dit was de enige juiste keuze.
In Australië juichen ze voor de 6e rijder.quote:
Ja, allemaal waar in veel situaties.quote:Op zondag 2 april 2023 09:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ze moeten die regelementen gewoon verduidelijken. In “mijn” sport heb je drie documenten/niveaus:
- Spelregeldocument, die is hard. Kun je niet van afwijken.
- Toelichting daar op, net iets minder hard maar nog steeds stevig.
- en de clou: aanwijzing. Afspraken van “zo doen we het in principe”, daar mag je wel van afwijken. Maar dat doe je alleen als er bijzondere omstandigheden zijn. Zoiets moet de F1 ook hebben, als dit gebeurt dan doen we in principe dat. Gewoon voor iedereen helder. En als je dan een keer echt bijzondere omstandigheden hebt snapt iedereen dat, maar dat was hier niet aan de orde.
Thanks Toto, now I know I can delete 1 mail right awayquote:
quote:Op zondag 2 april 2023 09:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
Thanks Toto, now I know I can delete 1 mail right away
Ze voeren het reglement op de letter uit.quote:Op zondag 2 april 2023 09:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat wel. Maar dat was anders ook nooit een probleem. Nu ineens wel?
Ja, duidelijk óp de lijnquote:
quote:Op zondag 2 april 2023 09:54 schreef Drekkoning het volgende:
Volgens mij detecteert de transponder slechts het in beweging komen, correcte startpositie wordt visueel gedaan. Maar gaat om het contactvlak en die stond keurig op de lijn.
Als het goed is niet, zie de straf voor Ocon en Alonso de vorige races.quote:Op zondag 2 april 2023 09:54 schreef Drekkoning het volgende:
Volgens mij detecteert de transponder slechts het in beweging komen, correcte startpositie wordt visueel gedaan. Maar gaat om het contactvlak en die stond keurig op de lijn.
Al die butthurt ferrari fanboysquote:Op zondag 2 april 2023 09:48 schreef schommelstoel het volgende:
Deze al gepost?
https://twitter.com/Fanat(...)426235363328/photo/1
Ja, gaat m.i. idd over het contactvlak en dat staat duidelijk óp de lijn.quote:Op zondag 2 april 2023 09:54 schreef Drekkoning het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |