Ja pokemon hoor ik nu ookquote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb het idee dat ze het nu over pokemon hebben... En namen van die dingen opschrijven ofzo
is ook een klein leeftijdsverschilletjequote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:04 schreef 5thencounter het volgende:
Kim staat nog te stuiteren... Babbel hijgt als een oud wijf
Psies.. laat 'r ook instorten dat zijkwijfquote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
is ook een klein leeftijdsverschilletje
Namen van die dingen ook opschrijven lijkt me een iets wat extreme versie van jeugdsentiment ophalen.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:02 schreef greysbones het volgende:
dan vinden ( de meesten van ons ) Zoe kinderachtig
maar Sas en Bern zijn ook ergens zwaar blijven hangen
weer COSplay?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Namen van die dingen ook opschrijven lijkt me een iets wat extreme versie van jeugdsentiment ophalen.
de 1 nog stijver dan de anderquote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
de 1 nog stijver dan de ander![]()
Mirthe is hier the fitgirl
Zoë kan wel beter afstand houden.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:14 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Zoe is maar even naar 'haar man' gaan kijken, lekker warm bij de haard waar ook Esther met 'haar man' zit...
Waarom achter een man aangaan en zich opdringen als je weet dat hij een vrouw(vriendin) en kinderen heeft. Afblijven.quote:
Ik snap dat ook nietquote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:21 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Waarom achter een man aangaan en zich opdringen als je weet dat hij een vrouw(vriendin) en kinderen heeft. Afblijven.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Droef Droef! Toet! Droef Toet! Toet Toet! Droef!" ~ Rupert
Automatisering afschaffen...quote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:27 schreef engine het volgende:
Erik en JW gaan even alle problemen in NL oplossen
Beter....quote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:30 schreef Sestra666 het volgende:
toch maar een streamwissel naar rupi en moiraima
Het probleem is...die robot is veel goedkoperquote:
Echt he....quote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:30 schreef engine het volgende:
[..]
Het probleem is...die robot is veel goedkoper
Eric moet minister van economische zaken worden.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:29 schreef greysbones het volgende:
we maken niks meer
aldus JW
al het geld naar het buitenland zegt Erik
NL heeft (nogwel) een zeer grote uitvoer binnen de EU en ook elders
en daar heeft hij verstand van?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:37 schreef pingu66 het volgende:
Martin wil een soort blog
Gaan maken over gezonde voeding en lifestyle. Hoe origineel.
Of wij dat leuk vinden en hij houdt van ons ( hartje met zijn handen maken)
Ik ga even plaatsvervangend kotsen..quote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:37 schreef pingu66 het volgende:
Ja dat zegt hij want dat deed hij voor devloods al en in de loods ging zijn haar huid e van alles achteruit door de slechte voeding door de beperkte middelen. Nou off topic kijk ff op zijn insta😉quote:
Het kan niks, het wil niks en het doet niks. Ja het enige wat die kan is 2 handen naar elkaar toe brengen in de vorm van een hartjequote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:37 schreef pingu66 het volgende:
universitair opgeleidquote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:47 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
Het kan niks, het wil niks en het doet niks. Ja het enige wat die kan is 2 handen naar elkaar toe brengen in de vorm van een hartje![]()
Jammer dat ze over schakelde naar `Jeff en Isaac had wel willen zien hoever ze was gekomenquote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:51 schreef greysbones het volgende:
weer een zelfde groep die bezig is met de challenge
Ook aan Mexx vragen wat heb ik voor je gekookt? Is het lekker en wat is het?quote:
Zij haalt hem uit de loods zodat hij voor haar kan zorgen.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ook aan Mexx vragen wat heb ik voor je gekookt? Is het lekker en wat is het?
Mexx antwoord en weet 1 ding niet .,mattin lacht dat komt omdat het groentes zijn dat je het niet weet.
( Lekker belerend ook weer)
quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:03 schreef engine het volgende:
[..]
Zij haalt hem uit de loods zodat hij voor haar kan zorgen.
Allemaal voor het spelquote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:03 schreef mootie het volgende:
Marciano is wel een van de weinigen die met iedereen praat, belangstelling toont. Die niet in de groepjescultuur meegaat.
Heel veel hebben het geprobeerd en konden het gewoon niet. De kanshebbers oefenen verder.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:51 schreef greysbones het volgende:
weer een zelfde groep die bezig is met de challenge
Echte mannensport zei hij zelfs 🤣quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:05 schreef xsaskiax het volgende:
Wat heeft Marciano soms rare uitspraken: schaken is een mannensport..........
Zo werd er nog nooit een vrouw wereldkampioen, is het verschil in rating. tussen de beste man (Magnus Carlsen) en beste vrouw (Hou Yifan) 204 punten, en zijn van de ruim 1.600 internationale grootmeesters slechts 37 vrouw.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:05 schreef xsaskiax het volgende:
Hoeveel dames staan er in de top 20 van de wereld?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:05 schreef xsaskiax het volgende:
Geen flauw idee, maar ik weet wel dat er in mijn omgeving heel wat vrouwen kunnen schaken......quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoeveel dames staan er in de top 20 van de wereld?
Dat heb je goed samen gevat. Weet jij toevallig of iedereen mag stemmen of alleen de oud managers?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:06 schreef KinKiJan het volgende:
Toch eens gaan luisteren wat Bern en Sas nou te melden hadden...
Bern zag vandaag als de bevestiging dat Babette volgens hem niet onder druk niet kan presteren. Want zij bleef samen met Zoe, Wanda en Sasha op de bank zitten. Sasha noemt nog wat namen die ook over waren. Bern biedt dan zn excuses aan dat hij het dan kennelijk verkeerd ziet, maar hij denkt stiekem toch dat zij niet met druk om kan gaan. Sasha zegt dat zij dat zelf ook niet kan..
Sasha denkt niet dat Babette op haar zal stemmen als ze de podcast mag geloven. Maar, zegt ze, Babette zal ook niet verwachten dat zij op haar zal stemmen. Bern zegt dan dat ze ook niet hadden verwacht dat Babette op Rupert zou stemmen omdat Wanda niet aan de macht mocht komen.
Kut excuus, zegt Sasha, die het lame voor Kenzy vindt, want die had bepalende factor kunnen zijn als het gelijkspel zou zijn. Dom gelul over meer vrouwen aan de macht en dan zelf je stem verkopen, zegt ze.
Bern zegt dat ze een prima maand hebben gehad onder Kenzy en dit heeft hen nu wakker geschud. Sasha verwacht dat het weer een kutkeuze gaat worden. Bern is het daar mee eens, maar denkt er over om toch een serieuzere pitch te houden dan hij eigenlijk van plan is. Want als nu de keuze gemaakt moet worden tussen kut/verantwoordelijk dan kiest hij voor het laatste want kut gaat vanaf nu minder vaak voorkomen. Sasha is het daar niet mee eens. Ze denkt dat 'kut' het vooral leuk vindt 'om te geinen'.
Sasha denkt dat Jeff ook baalt van het slechte inkoopbeleid, maar dat hij het wel best vindt want hij ziet dat de andere kant er zo door geraakt wordt. Isaac zal het worst zijn, want die heeft nog zijn eigen geld.
20 vrouwen want je hebt vast een vrouwen en mannen top 20 zoals bij elke sport 😉quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoeveel dames staan er in de top 20 van de wereld?
Ik hoorde Erik vanmiddag zeggen dat biljarten eigenlijk een wintersport isquote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:05 schreef xsaskiax het volgende:
En douchen een kwartaal evenement is.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoorde Erik vanmiddag zeggen dat biljarten eigenlijk een wintersport is
Dat heb ik niet gehoord, ik neem het dus niet zomaar van je aanquote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
En douchen een kwartaal evenement is.
Ja en dan? Wat een gezeurquote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij heeft het ontdekt en verspreid. Dat hebben ze net gehoord.
Dus tochquote:
En een gemengde, waar geen vrouw in staat.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
20 vrouwen want je hebt vast een vrouwen en mannen top 20 zoals bij elke sport 😉
hoeraatje voor Janetquote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:36 schreef Kakadylo het volgende:
Janet heeft zojuist Erik voor de bus gegooid
quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:36 schreef Kakadylo het volgende:
Janet heeft zojuist Erik voor de bus gegooid
Erik is zich ook van geen kwaad bewust omdat hij het spel los ziet van de persoon.quote:
sorry maar ik vind erik hierin enorm sneaky en achterbaksquote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Erik is zich ook van geen kwaad bewust omdat hij het spel los ziet van de persoon.
Maar ik kan me wel voorstellen dat Babette teleurgesteld is dat Erik niet met de podcast naar haar is gekomen en ze het nu pas hoort.
Ik geloof geen seconde dat ze andersom wel naar Erik gestapt wasquote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Erik is zich ook van geen kwaad bewust omdat hij het spel los ziet van de persoon.
Maar ik kan me wel voorstellen dat Babette teleurgesteld is dat Erik niet met de podcast naar haar is gekomen en ze het nu pas hoort.
morgen eliminatiequote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:41 schreef freaky40 het volgende:
Uiteindelijk komt afluister-gate tot een einde. Heeft toch een aantal weken gesudderd.
Natuurlijk wel, want Babette zit er niet in voor het geldquote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik geloof geen seconde dat ze andersom wel naar Erik gestapt was
Niet?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, want Babette zit er niet in voor het geld
klopt maar janet viel over het oudjes verhaalquote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:42 schreef Sociologica het volgende:
Er werd toch btw niet alleen maar over oudjes gesproken maar ook iets over Wanda zat en nog iemand? Maybe haal ik dingen door elkaar maar had het idee dat dit niet het enige was
Nee ok maar twijfelde omdat ze net een paar keer aan zowel Janet als Erik vroegen en wat nog meer en de rest niet naar boven kwam. Thxquote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt maar janet viel over het oudjes verhaal
Maar toch stemt iedereen op Babs denk ik en Kenzy.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:41 schreef freaky40 het volgende:
Uiteindelijk komt afluister-gate tot een einde. Heeft toch een aantal weken gesudderd.
Wat duurde zo lang dat zij er nu pas mee komt eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt maar janet viel over het oudjes verhaal
ik kan daar maar 1 ding op bedenkenquote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wat duurde zo lang dat zij er nu pas mee komt eigenlijk?
quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan daar maar 1 ding op bedenken
FEBO
Dat snap ik prima. Is toch ook big news daar.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:44 schreef spapaars het volgende:
Erik wist bijna niet hoe snel hij het met een aantal bewoners kon delen, de sensatie sprong van zijn porem.
wat doet erik nu goedquote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat doet ze nou zo goed?
Erik aanvallen over iets in het spel?
`Die lult zoveel dat je op een gegeven moment niets meer wil zeggen omdat je bij haar weg wilquote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:38 schreef mootie het volgende:
Bep lult ze plat, of het nou ergens op slaat of niet.
Ik weet ook niet waarvoor welquote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:43 schreef D. het volgende:
[..]
Niet?
Dat geloof ik ook voor geen seconde
Dat vroeg ik toch niet?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat doet erik nu goed
blaten over zijn ethiek die net zo ver te zoeken is
Ja, natuurlijk. Had ik ook gedaan. Zoiets is toch een cadeautje in een spel.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:44 schreef spapaars het volgende:
Erik wist bijna niet hoe snel hij het met een aantal bewoners kon delen, de sensatie sprong van zijn porem.
En zometeen gaan ze hier uren over fluisterenquote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:45 schreef engine het volgende:
Is dat dan onderdeel van the game...van de samenleving?!
Echt die 2…. Dit is gewoon genant. Zo hypocriet en vals.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:46 schreef Deisyy het volgende:
Wendy snapt niet dat Erik het heeft afgeluisterd, alsof ze zelf op de stofknop had gedrukt
Vind wel dat ze veel terechte dingen zeggenquote:
Dit moeten we nog weken van Babette aanhorenquote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:46 schreef mootie het volgende:
[..]
En zometeen gaan ze hier uren over fluisteren
Ja erg, maar zo werkt `Babette hevind haar zo schijnheilig.quote:
En die hypocriete dames ratelen maar door.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:46 schreef Deisyy het volgende:
Wendy snapt niet dat Erik het heeft afgeluisterd, alsof ze zelf op de stopknop had gedrukt
Ze proberen hem samen klem te zetten, zo lullig dat ze tegen Erik wel altijd durven, tegen iedereen houden ze heel laf hun mond, maar Erik pakken ze er altijd uit.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt die 2…. Dit is gewoon genant. Zo hypocriet en vals.
Wat is er dan terecht.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:47 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Vind wel dat ze veel terechte dingen zeggen
Beginnen nu wel in herhaling te vallen, punt is gemaakt
Vies.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze proberen hem samen klem te zetten, zo lullig dat ze tegen Erik wel altijd durven, tegen iedereen houden ze heel laf hun mond, maar Erik pakken ze er altijd uit.
Ja, want bep zit in het andere kamp. Wat wil bep nou eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:48 schreef Dotteke het volgende:
O je hebt liever Babs er uit dan de kas zegt `Wendy
Ik kan me ook voorstellen dat Babette het niet leuk vinden, maar dit is het spel en ze had kunnen volstaan met zeggen dat ze het jammer vindt dat Erik het zo heeft gedaan en daarna door. Maar Babette speelt graag slachtoffer en zaagt iedereen er nog dagen over door.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:47 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Vind wel dat ze veel terechte dingen zeggen
Beginnen nu wel in herhaling te vallen, punt is gemaakt
In gesprek?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs is al de hele tijd in gesprek met Erik
Idemquote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:50 schreef Hoempah het volgende:
Oh ik val weer op een mooi moment binnen.
Ze wist het al 3 dagen.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:50 schreef greysbones het volgende:
chapeau babs
je spreekt ten minste iemand aan
![]()
Ze zei gisteren wel dat ze net als Zoe ook wel spijt kon hebben dat ze niet meer had gesport n de loods, want dan had ze misschien in de Playboy gekund.quote:
In de playboy? Met die hondenkop?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zei gisteren wel dat ze net als Zoe ook wel spijt kon hebben dat ze niet meer had gesport n de loods, want dan had ze misschien in de Playboy gekund.
Misschien is dit haar doel
Zijn psychopaten look en gedrag bloeit helemaal op. Top TV.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:48 schreef Kakadylo het volgende:
Erik is die rustige vriendelijke klusjesman die ondertussen op het werk een moord pleegt en doodleuk verder gaat met klussen
De macht hebben controle houden over wie naar huis gaat.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, want bep zit in het andere kamp. Wat wil bep nou eigenlijk.
Dat ze uitspreekt wat ze vindt van hoe dit is gegaan, anderen aanbieden te luisteren haar niet informeren. En de conclusie dat het iets zegt over hun onderlinge verhouding.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat is er dan terecht.
Wendy en Bep zitten in het andere kamp. Maar Erik moet met info waar ze slecht over zijn vrienden praten meteen naar bep komen?
Het is een monoloogquote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs is al de hele tijd in gesprek met Erik
quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:53 schreef KinKiJan het volgende:
Paniek bij de febo, dom gedoe, heel de loods, de COS, twitter, facebook en de ongeboren baby van Mexx en Martin weten al dat dat ding in de zenderkamer is geweest
hier werd al die tijd gezegd alleen om zender te wisselenquote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:53 schreef KinKiJan het volgende:
Paniek bij de febo, dom gedoe, heel de loods, de COS, twitter, facebook en de ongeboren baby van Mexx en Martin weten al dat dat ding in de zenderkamer is geweest
Nee er werd over 'achter' gesproken.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:54 schreef spapaars het volgende:
Kamer 5 draaide per ongeluk even het geluid uit
quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:54 schreef spapaars het volgende:
Kamer 5 draaide per ongeluk even het geluid uit
Geen idee, kon ik niet horen want ze draaiden het geluid wegquote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier werd al die tijd gezegd alleen om zender te wisselen
maar dat was dus wel degelijk meer dan dat
Hoevals is ze om dit te zeggen. `het siert haar nietquote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:54 schreef Deisyy het volgende:
Erik heeft bipolaire stoornissen volgens Babette
Volgens mij zei ze dat er niks gezegd werd.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen idee, kon ik niet horen want ze draaiden het geluid weg![]()
Erik is gewoon niet integer, Bep is alleen maar integer en helpt iedereen!quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:56 schreef D. het volgende:
Wat een mensen, iedereen van hen had die opname achtergehouden, maar nu zijn ze 'slachtoffer'
Maandag op zijn vroegst.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:56 schreef Flow3r het volgende:
Wanneer eliminatie ? Erik gaat er aan![]()
Team Babs
Goede psycholoog hoorquote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoevals is ze om dit te zeggen. `het siert haar niet
Ja er werd dus ook gezegd dat ze het achter gevraagd hadden en dat het mocht. Dat draaien ze dan weer niet wegquote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier werd al die tijd gezegd alleen om zender te wisselen
maar dat was dus wel degelijk meer dan dat
Gohquote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee er werd over 'achter' gesproken.
Kim lult ook met ze mee ze heeft het zelf ook geluisterdquote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:55 schreef Deisyy het volgende:
Kim: Het was 58 min, hij heeft helemaal afgeluisterd.
Wendy: Het ging eerst over Zalando, maar dan luistert hij het toch af.
Zelf zouden ze dat natuurlijk niet doen
Ik ookquote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:58 schreef Sociologica het volgende:
Babs hoopt heel erg dat ze haar erop zetten
Van mij mag ze ook wieberen `jammer dat ze er nu achter gekomen is.quote:
Zijn wel veel saaie figuren die ik liever eerst zie gaan. Babs zorgt wel voor reuring. Mis ook de sensatie die Martin KimK etc soms veroorzaakten soms wel. Genoeg om je aan te irriteren rondom hen maar kijk er liever naar dan de zoveelste klaagzang van Sasha of het biljarten van JW.quote:
Janet naait hem er even bijquote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:02 schreef greysbones het volgende:
tiano wist het wel
maar geeft het dus ook niet toe
Ja zeg ik netquote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:01 schreef Deisyy het volgende:
Kim is ook een vies wijf hoor, die heeft zelf ook die podcast geluisterd, maar zit er nu schijnheilig mee te bemoeien.
nee ging om Tianoquote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:02 schreef Sociologica het volgende:
Haha nu wordt Janet aangevallen. ‘Je wist het wel!’
Marciano gaat voor haar verduidelijken voor Jeff ontploft
Kim heeft dat niet geluisterdquote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:01 schreef Deisyy het volgende:
Kim is ook een vies wijf hoor, die heeft zelf ook die podcast geluisterd, maar zit er nu schijnheilig mee te bemoeien.
quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kim lult ook met ze mee ze heeft het zelf ook geluisterd
Volgens mij wilde Marciano Janet snel de mond snoeren voordat helemaal duidelijk werd dat hij het al wist.quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij wilde Marciano Janet snel de mond snoeren voordat helemaal duidelijk werd dat hij het al wist.
Janken = weg van de minste weerstandquote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:04 schreef Dotteke het volgende:
Gaat ze janken alsze heeft zelf geluld en is nu boos op een ander
De anderen zitten alleen maar op de bank euhhh wat doet Babette dan?
Kenziquote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:04 schreef Flow3r het volgende:
wie had het ook weer aan Marciano verteld ?
Heerlijk!quote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:04 schreef greysbones het volgende:
Tiano nu pissed
omdat Jeff zegt je wist het wel
hij wist het gewoon
maar voelt zich nu aangevallen
Kenzyquote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:04 schreef Flow3r het volgende:
dinsdag avond 22 uurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |