quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:36 schreef Kakadylo het volgende:
Janet heeft zojuist Erik voor de bus gegooid
Erik is zich ook van geen kwaad bewust omdat hij het spel los ziet van de persoon.quote:
sorry maar ik vind erik hierin enorm sneaky en achterbaksquote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Erik is zich ook van geen kwaad bewust omdat hij het spel los ziet van de persoon.
Maar ik kan me wel voorstellen dat Babette teleurgesteld is dat Erik niet met de podcast naar haar is gekomen en ze het nu pas hoort.
Ik geloof geen seconde dat ze andersom wel naar Erik gestapt wasquote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Erik is zich ook van geen kwaad bewust omdat hij het spel los ziet van de persoon.
Maar ik kan me wel voorstellen dat Babette teleurgesteld is dat Erik niet met de podcast naar haar is gekomen en ze het nu pas hoort.
morgen eliminatiequote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:41 schreef freaky40 het volgende:
Uiteindelijk komt afluister-gate tot een einde. Heeft toch een aantal weken gesudderd.
Natuurlijk wel, want Babette zit er niet in voor het geldquote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik geloof geen seconde dat ze andersom wel naar Erik gestapt was
Niet?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, want Babette zit er niet in voor het geld
klopt maar janet viel over het oudjes verhaalquote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:42 schreef Sociologica het volgende:
Er werd toch btw niet alleen maar over oudjes gesproken maar ook iets over Wanda zat en nog iemand? Maybe haal ik dingen door elkaar maar had het idee dat dit niet het enige was
Nee ok maar twijfelde omdat ze net een paar keer aan zowel Janet als Erik vroegen en wat nog meer en de rest niet naar boven kwam. Thxquote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt maar janet viel over het oudjes verhaal
Maar toch stemt iedereen op Babs denk ik en Kenzy.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:41 schreef freaky40 het volgende:
Uiteindelijk komt afluister-gate tot een einde. Heeft toch een aantal weken gesudderd.
Wat duurde zo lang dat zij er nu pas mee komt eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt maar janet viel over het oudjes verhaal
ik kan daar maar 1 ding op bedenkenquote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wat duurde zo lang dat zij er nu pas mee komt eigenlijk?
quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan daar maar 1 ding op bedenken
FEBO
Dat snap ik prima. Is toch ook big news daar.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:44 schreef spapaars het volgende:
Erik wist bijna niet hoe snel hij het met een aantal bewoners kon delen, de sensatie sprong van zijn porem.
wat doet erik nu goedquote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat doet ze nou zo goed?
Erik aanvallen over iets in het spel?
`Die lult zoveel dat je op een gegeven moment niets meer wil zeggen omdat je bij haar weg wilquote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:38 schreef mootie het volgende:
Bep lult ze plat, of het nou ergens op slaat of niet.
Ik weet ook niet waarvoor welquote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:43 schreef D. het volgende:
[..]
Niet?
Dat geloof ik ook voor geen seconde
Dat vroeg ik toch niet?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat doet erik nu goed
blaten over zijn ethiek die net zo ver te zoeken is
Ja, natuurlijk. Had ik ook gedaan. Zoiets is toch een cadeautje in een spel.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:44 schreef spapaars het volgende:
Erik wist bijna niet hoe snel hij het met een aantal bewoners kon delen, de sensatie sprong van zijn porem.
En zometeen gaan ze hier uren over fluisterenquote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:45 schreef engine het volgende:
Is dat dan onderdeel van the game...van de samenleving?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |