Ja pokemon hoor ik nu ookquote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb het idee dat ze het nu over pokemon hebben... En namen van die dingen opschrijven ofzo
is ook een klein leeftijdsverschilletjequote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:04 schreef 5thencounter het volgende:
Kim staat nog te stuiteren... Babbel hijgt als een oud wijf
Psies.. laat 'r ook instorten dat zijkwijfquote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
is ook een klein leeftijdsverschilletje
Namen van die dingen ook opschrijven lijkt me een iets wat extreme versie van jeugdsentiment ophalen.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:02 schreef greysbones het volgende:
dan vinden ( de meesten van ons ) Zoe kinderachtig
maar Sas en Bern zijn ook ergens zwaar blijven hangen
weer COSplay?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Namen van die dingen ook opschrijven lijkt me een iets wat extreme versie van jeugdsentiment ophalen.
de 1 nog stijver dan de anderquote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
de 1 nog stijver dan de ander![]()
Mirthe is hier the fitgirl
Zoë kan wel beter afstand houden.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:14 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Zoe is maar even naar 'haar man' gaan kijken, lekker warm bij de haard waar ook Esther met 'haar man' zit...
Waarom achter een man aangaan en zich opdringen als je weet dat hij een vrouw(vriendin) en kinderen heeft. Afblijven.quote:
Ik snap dat ook nietquote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:21 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Waarom achter een man aangaan en zich opdringen als je weet dat hij een vrouw(vriendin) en kinderen heeft. Afblijven.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Droef Droef! Toet! Droef Toet! Toet Toet! Droef!" ~ Rupert
Automatisering afschaffen...quote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:27 schreef engine het volgende:
Erik en JW gaan even alle problemen in NL oplossen
Beter....quote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:30 schreef Sestra666 het volgende:
toch maar een streamwissel naar rupi en moiraima
Het probleem is...die robot is veel goedkoperquote:
Echt he....quote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:30 schreef engine het volgende:
[..]
Het probleem is...die robot is veel goedkoper
Eric moet minister van economische zaken worden.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:29 schreef greysbones het volgende:
we maken niks meer
aldus JW
al het geld naar het buitenland zegt Erik
NL heeft (nogwel) een zeer grote uitvoer binnen de EU en ook elders
en daar heeft hij verstand van?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:37 schreef pingu66 het volgende:
Martin wil een soort blog
Gaan maken over gezonde voeding en lifestyle. Hoe origineel.
Of wij dat leuk vinden en hij houdt van ons ( hartje met zijn handen maken)
Ik ga even plaatsvervangend kotsen..quote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:37 schreef pingu66 het volgende:
Ja dat zegt hij want dat deed hij voor devloods al en in de loods ging zijn haar huid e van alles achteruit door de slechte voeding door de beperkte middelen. Nou off topic kijk ff op zijn insta😉quote:
Het kan niks, het wil niks en het doet niks. Ja het enige wat die kan is 2 handen naar elkaar toe brengen in de vorm van een hartjequote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:37 schreef pingu66 het volgende:
universitair opgeleidquote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:47 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
Het kan niks, het wil niks en het doet niks. Ja het enige wat die kan is 2 handen naar elkaar toe brengen in de vorm van een hartje![]()
Jammer dat ze over schakelde naar `Jeff en Isaac had wel willen zien hoever ze was gekomenquote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:51 schreef greysbones het volgende:
weer een zelfde groep die bezig is met de challenge
Ook aan Mexx vragen wat heb ik voor je gekookt? Is het lekker en wat is het?quote:
Zij haalt hem uit de loods zodat hij voor haar kan zorgen.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ook aan Mexx vragen wat heb ik voor je gekookt? Is het lekker en wat is het?
Mexx antwoord en weet 1 ding niet .,mattin lacht dat komt omdat het groentes zijn dat je het niet weet.
( Lekker belerend ook weer)
quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:03 schreef engine het volgende:
[..]
Zij haalt hem uit de loods zodat hij voor haar kan zorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |