Nouja je eerste post was zonder PI dus daarmee geef je toch een bepaald beeld afquote:
Ja daag, geen pi te zien hier en dat was al lomp. Eigenlijk al dat je naar een andere meet wil terwijl je al een afspraak had.quote:
quote:Op maandag 27 maart 2023 13:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga even kijken wie er van beide groepen mee gaan en zal op basis daarvan een keuze maken.
Waarom heb je niet standaard een zak op voorraad liggen?quote:Op maandag 27 maart 2023 14:45 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik heb geen popcorn in huis, waarom is er geen popcorn wanneer je popcorn nodig hebt?
Dat draadje had trouwens nog een eigenaardig vervolgquote:Op maandag 27 maart 2023 14:30 schreef Hamlapjes het volgende:
Even hier verder, want dit gaat niet over de sympathieke jongens van San Marino.
[..]
Het is maar goed dat jullie niet weten wat ik buiten dit forum allemaal over de Efteling schrijf!
Bij die Redditpost had ik meteen een vermoeden over wie het ging en kijk eens wat ik direct vond
[ twitter ]
Zal het de huishoudster even vragen waarom dit niet het geval is!quote:Op maandag 27 maart 2023 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom heb je niet standaard een zak op voorraad liggen?
Mooi eauvre heeft deze twitteraar.quote:Op maandag 27 maart 2023 14:49 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat draadje had trouwens nog een eigenaardig vervolg
[ twitter ]
Tevens, los van andere taalvauden: eauvre
Jeetje wat een gevoel voor dramaquote:Op maandag 27 maart 2023 14:49 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik denk dat je beter bij afdeling voorraadbeheer kan zijn. Waarom zij het niet hebben doorgegeven aan afdeling inkoop.quote:Op maandag 27 maart 2023 14:49 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zal het de huishoudster even vragen waarom dit niet het geval is!
quote:
Ik ken Frok toevallig (of ja, wat is toeval in dat wereldje, iedereen kent hem wel), het is nogal een figuur. Kan een hele ESFtelingmeet wel vollullen met anekdotes over hemquote:
Ik kom niet maar ik denk dat ik toch wel in naam van degenen die wel komen zal spreken als ik je vriendelijk verzoek dat niet te doen.quote:Op maandag 27 maart 2023 14:55 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
[..]
Ik ken Frok toevallig (of ja, wat is toeval in dat wereldje, iedereen kent hem wel), het is nogal een figuur. Kan een hele ESFtelingmeet wel vollullen met anekdotes over hem
Wat is er nou weer mis met een stukje cabaret naar de mensen toe?quote:Op maandag 27 maart 2023 14:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kom niet maar ik denk dat ik toch wel in naam van degenen die wel komen zal spreken als ik je vriendelijk verzoek dat niet te doen.
Als men opeens heel veel interesse heeft in of en hoe je precies de gordels van de meest gevaarlijke attracties los kan krijgen, moet je misschien even van onderwerp veranderen.quote:Op maandag 27 maart 2023 14:58 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met een stukje cabaret naar de mensen toe?
Ik vind dit echt heerlijk leesvoer. Ik vraag me dan af waar mensen zich druk om maken, goed wetende dat een Efteling-fan dat ook zou doen als ze bij ons het Mia/Dion topic binnenwandelen.quote:Op maandag 27 maart 2023 14:49 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
[ twitter ]
Den Bosch is mij net wat te ver om 'even' voor op en neer te rijden (zelf met Bossche bol, voordat iemand dat zegt), dus ik ben nog niet geweest en ben waarschijnlijk ook niet in de buurt voor het einde. Maar heb al wel veel foto's en verslagen gelezen, ziet eruit alsof ze een mooie collectie hebben samen weten te stellen en er een zeer smaakvolle expositie van hebben weten te maken.quote:Op maandag 27 maart 2023 14:57 schreef sportfreak het volgende:
Hé het gaat over de Efteling. Heb toevallig afgelopen weekend de tentoonstelling in Den Bosch bezocht.
Zijn @:hamlapjes of anderen hier ook al geweest?
Ik vraag mij dat helemaal niet af als ik in het Mia/Dion topic kijk, hoor!quote:Op maandag 27 maart 2023 15:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind dit echt heerlijk leesvoer. Ik vraag me dan af waar mensen zich druk om maken, goed wetende dat een Efteling-fan dat ook zou doen als ze bij ons het Mia/Dion topic binnenwandelen.
Ik ken de achtergrond natuurlijk totaal niet. Het ging me meer om het toontje dat de Efteling het niet kon maken het personeel iets te geven en de echte fans met lege handen achter te laten. Zouden ze ook verwachten dat de fans in december een kerstpakket krijgen ofzoquote:Op maandag 27 maart 2023 14:39 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik heb die discussies ook gezien, ja (op fora in plaats van Twitter dan), dat het een middelvinger zou zijn naar de fans. Gelukkig ook altijd weer mensen die dan gewoon zeggen dat ze normaal moeten doen
Nu is het NFT-verhaal eromheen overigens behoorlijk____!!!!! maar de Efteling en pilots met digitalisering zijn sowieso nogal... bijzonder, zalmazegguh
Ga jij zelf eigenlijk wel? Of heb je een matig excuus?quote:Op maandag 27 maart 2023 14:58 schreef Strani het volgende:
Als Luctor nú post dat hij dan wel komt dan barst WO3 los in dit topic
Ik kijk nog even aan wie er komen en dan beslis ik.quote:Op maandag 27 maart 2023 15:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ga jij zelf eigenlijk wel? Of heb je een matig excuus?
Terwijl Avrotros dat wel zou moeten doen natuurlijk!quote:Op maandag 27 maart 2023 15:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ken de achtergrond natuurlijk totaal niet. Het ging me meer om het toontje dat de Efteling het niet kon maken het personeel iets te geven en de echte fans met lege handen achter te laten. Zouden ze ook verwachten dat de fans in december een kerstpakket krijgen ofzo![]()
Wat verder niet betekent dat je niet mag mopperen natuurlijk. Dat doen wij hier op FOK ook genoeg over onze inzending en de procedure eromheen. Maar ik heb de indruk dat de gemiddelde ESF’er hier nog wel de tegenwoordigheid van geest heeft dat dit vooral een tooggesprek is. En dat we niet verwachten dat aan het eind van elk topic Avrotros een inventarisatie van de verbeterpunten maakt en Cornald daarna even contact opneemt met Greys hoe ze die het beste kunnen oplossen naar onze inzichten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |