Heu.quote:
Schotlandgodenquote:
Dat je dit als Nederlander durft te typen na deze interlands.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En de moffen weten ook weer waar ze staan.
'Nederlander'quote:Op dinsdag 28 maart 2023 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat je dit als Nederlander durft te typen na deze interlands.
Hij distantieert zich zojuist openlijk van Duitsland maar ik zie nu in dat dit allemaal overcompensatie was.quote:
Heyquote:
Die was alleen maar vriendschappelijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geen Musiala, dus boeiend. Dat hele elftal draait om die geniequote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
We hebben toch maar eventjes mooi Gibraltar met beide beentjes op de vloer gezet!quote:Op dinsdag 28 maart 2023 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
Bitches be crazy.quote:
Dit zal ze leren!quote:
Lolquote:Op woensdag 29 maart 2023 07:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[ twitter ]
@:caland liep jij een dagje mee bij editienl?
Joost komt er later achter fout te zitten maar weet het alsnog te brengen als les naar andere.quote:
1010 kilometer te weinig in dat gevalquote:Op woensdag 29 maart 2023 07:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[ twitter ]
Ik ben een paar dagen geleden aan Succession begonnen. Er zit een personage in met een @Caland vibe.quote:Op woensdag 29 maart 2023 07:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[ twitter ]
ongelooflijke strijder dat je bentquote:Op woensdag 29 maart 2023 09:37 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle 648 5/6
⬜⬜⬜⬜⬜
🟨⬜⬜⬜⬜
⬜🟨⬜⬜🟩
⬜🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Net als de feyenoorders maat.quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ongelooflijke strijder dat je bent
M'n premium verloopt 4 april.quote:
Het is wachten op @Saind @Doublepain @Lenny_Leonard @JanCees @Kapiteintje @Insomnia2.0quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:48 schreef GGMM het volgende:
Veel users terug die met veel bombarie op anoniem zijn gegaan. Leuk zeg
Zo'n ruggengraat is ook niet alles.
Ter illustratie:quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:48 schreef GGMM het volgende:
Veel users terug die met veel bombarie op anoniem zijn gegaan. Leuk zeg
Zo'n ruggengraat is ook niet alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op woensdag 29 maart 2023 09:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Ter illustratie:Wanneer Coco98-2.0?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gohquote:Op woensdag 29 maart 2023 11:30 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Elan is helemaal de weg kwijt in het lentekriebel topic.
Ik kon de berichten nog zien.quote:Op woensdag 29 maart 2023 11:46 schreef onlogisch het volgende:
Oh, er is al met de bezem doorheen gegaan @:coco
Ben maar eerst met The Last of Us begonnen. Ik merk dat ik toch meer een bingedier ben, wat betreft Succession.quote:
Erg mooi.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:03 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)ar-zien-in-biesbosch
OtterGod @:zipportal @:coco
Ik heb bijna Stranger Things seizoen 4 af.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ben maar eerst met The Last of Us begonnen. Ik merk dat ik toch meer een bingedier ben, wat betreft Succession.
Eens, prima vermaeck.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb bijna Stranger Things seizoen 4 af.
Sterk seizoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was dat nou het seizoen waar Hopper zo'n lul is of ben ik in de war met seizoen 3?quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb bijna Stranger Things seizoen 4 af.
Sterk seizoen.
Dat is 3 ja.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Was dat nou het seizoen waar Hopper zo'n lul is of ben ik in de war met seizoen 3?
Veel plezier ermeequote:Op woensdag 29 maart 2023 12:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ben maar eerst met The Last of Us begonnen. Ik merk dat ik toch meer een bingedier ben, wat betreft Succession.
Déjà vu naar 2012 dit.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:26 schreef KingRoland het volgende:
Volgende week gesprek met mijn scriptiebegeleider
En de tweede lezer, waar is die in dit verhaal?quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:26 schreef KingRoland het volgende:
Volgende week gesprek met mijn scriptiebegeleider
Op het eind pasquote:Op woensdag 29 maart 2023 12:28 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
En de tweede lezer, waar is die in dit verhaal?
Welkom terug ouwe reus.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:28 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ben weer terug omdat jouw oproep niet anoniem te gaan diepe indruk heeft gemaakt.
Eerste aflevering vannacht gezien. Nogal een chaos om mee te beginnen.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Veel plezier ermee. Graag je review na afloop.
Ik wil ooit nog eens aan Succession beginnen na alle lovende commentaren.
Het is Flopland. Ik heb voor hetere vuren gestaan in deze SCquote:Op woensdag 29 maart 2023 12:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hier hoef je niet wakker van te liggen.
Toch is een tik van KingRolo een beetje hetzelfde als gekrabd worden door een meisje.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is Flopland. Ik heb voor hetere vuren gestaan in deze SC
Dit is met alle respect een kind dat net een sterretje heeft afgestoken en voldaan om 20:00 onder de wol gaat.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is Flopland. Ik heb voor hetere vuren gestaan in deze SC
Als het op sfeerverzieken en 'kijk mij eens de grootste mongool zijn' aankomt, zou het je sieren om nu stil te zijnquote:Op woensdag 29 maart 2023 12:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Houden jullie het even gezellig hier?
quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Houden jullie het even gezellig hier?
Hou zelf je bek dicht.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als het op sfeerverzieken en 'kijk mij eens de grootste mongool zijn' aankomt, zou het je sieren om nu stil te zijn.
quote:De Duitse sportkledingfabrikant Adidas trekt de klacht in die het maandag indiende tegen de activistische beweging Black Lives Matter (BLM). De klacht bij het Amerikaanse patentbureau ging over de drie kenmerkende strepen van Adidas, want BLM wil ook drie strepen op kleding gebruiken. Waarom Adidas de klacht na twee dagen alweer intrekt, is niet bekendgemaakt.
BLM heeft in de Verenigde Staten merkrecht aangevraagd voor een logo met drie strepen. De beweging wil dit beeld, dat is te zien op hun website, gebruiken op petjes, shirts en tassen.
watquote:Kai Havertz voelt zich verbonden met ezels. Dat vertelt de Chelsea-middenvelder in gesprek met The Guardian. Havertz identificeert zich niet vanwege zijn voetbalkwaliteiten met het dier, maar vanwege de kalmte die hij erin terugziet. Dat gevoel heeft hij al sinds zijn jeugd, zo vertelt hij.
Waarom niet op hun strepen blijven staan ?quote:
Welke serie is dit?quote:
Het valt mij altijd op dat er veel verschillende users zijn die naar het wel en wee van Benji vragen maar @GGMM nooit uit zichzelf over zijn kat begint. Dit terwijl zoveel mensen begaan zijn met het arme beestje.quote:
Erg goed, bedankt voor het vragenquote:
Benji zit al jaren in mijn hart. Ik ben altijd bang dat hij ontsnapt uit het huis van René en per ongeluk de frituurpan van de horecazaak onder zijn huis inloopt.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het valt mij altijd op dat er veel verschillende users zijn die naar het wel en wee van Benji vragen maar @:GGMM nooit uit zichzelf over zijn kat begint. Dit terwijl zoveel mensen begaan zijn met het arme beestje.
quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Benji zit al jaren in mijn hart. Ik ben altijd bang dat hij ontsnapt uit het huis van René en per ongeluk de frituurpan van de horecazaak onder zijn huis inloopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |