Ben maar eerst met The Last of Us begonnen. Ik merk dat ik toch meer een bingedier ben, wat betreft Succession.quote:
Erg mooi.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:03 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)ar-zien-in-biesbosch
OtterGod @:zipportal @:coco
Ik heb bijna Stranger Things seizoen 4 af.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ben maar eerst met The Last of Us begonnen. Ik merk dat ik toch meer een bingedier ben, wat betreft Succession.
Eens, prima vermaeck.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb bijna Stranger Things seizoen 4 af.
Sterk seizoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was dat nou het seizoen waar Hopper zo'n lul is of ben ik in de war met seizoen 3?quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb bijna Stranger Things seizoen 4 af.
Sterk seizoen.
Dat is 3 ja.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Was dat nou het seizoen waar Hopper zo'n lul is of ben ik in de war met seizoen 3?
Veel plezier ermeequote:Op woensdag 29 maart 2023 12:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ben maar eerst met The Last of Us begonnen. Ik merk dat ik toch meer een bingedier ben, wat betreft Succession.
Déjà vu naar 2012 dit.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:26 schreef KingRoland het volgende:
Volgende week gesprek met mijn scriptiebegeleider
En de tweede lezer, waar is die in dit verhaal?quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:26 schreef KingRoland het volgende:
Volgende week gesprek met mijn scriptiebegeleider
Op het eind pasquote:Op woensdag 29 maart 2023 12:28 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
En de tweede lezer, waar is die in dit verhaal?
Welkom terug ouwe reus.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:28 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ben weer terug omdat jouw oproep niet anoniem te gaan diepe indruk heeft gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |