Eerste aflevering vannacht gezien. Nogal een chaos om mee te beginnen.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Veel plezier ermee. Graag je review na afloop.
Ik wil ooit nog eens aan Succession beginnen na alle lovende commentaren.
Het is Flopland. Ik heb voor hetere vuren gestaan in deze SCquote:Op woensdag 29 maart 2023 12:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hier hoef je niet wakker van te liggen.
Toch is een tik van KingRolo een beetje hetzelfde als gekrabd worden door een meisje.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is Flopland. Ik heb voor hetere vuren gestaan in deze SC
Dit is met alle respect een kind dat net een sterretje heeft afgestoken en voldaan om 20:00 onder de wol gaat.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is Flopland. Ik heb voor hetere vuren gestaan in deze SC
Als het op sfeerverzieken en 'kijk mij eens de grootste mongool zijn' aankomt, zou het je sieren om nu stil te zijnquote:Op woensdag 29 maart 2023 12:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Houden jullie het even gezellig hier?
quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Houden jullie het even gezellig hier?
Hou zelf je bek dicht.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als het op sfeerverzieken en 'kijk mij eens de grootste mongool zijn' aankomt, zou het je sieren om nu stil te zijn.
quote:De Duitse sportkledingfabrikant Adidas trekt de klacht in die het maandag indiende tegen de activistische beweging Black Lives Matter (BLM). De klacht bij het Amerikaanse patentbureau ging over de drie kenmerkende strepen van Adidas, want BLM wil ook drie strepen op kleding gebruiken. Waarom Adidas de klacht na twee dagen alweer intrekt, is niet bekendgemaakt.
BLM heeft in de Verenigde Staten merkrecht aangevraagd voor een logo met drie strepen. De beweging wil dit beeld, dat is te zien op hun website, gebruiken op petjes, shirts en tassen.
watquote:Kai Havertz voelt zich verbonden met ezels. Dat vertelt de Chelsea-middenvelder in gesprek met The Guardian. Havertz identificeert zich niet vanwege zijn voetbalkwaliteiten met het dier, maar vanwege de kalmte die hij erin terugziet. Dat gevoel heeft hij al sinds zijn jeugd, zo vertelt hij.
Waarom niet op hun strepen blijven staan ?quote:
Welke serie is dit?quote:
Het valt mij altijd op dat er veel verschillende users zijn die naar het wel en wee van Benji vragen maar @GGMM nooit uit zichzelf over zijn kat begint. Dit terwijl zoveel mensen begaan zijn met het arme beestje.quote:
Erg goed, bedankt voor het vragenquote:
Benji zit al jaren in mijn hart. Ik ben altijd bang dat hij ontsnapt uit het huis van René en per ongeluk de frituurpan van de horecazaak onder zijn huis inloopt.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het valt mij altijd op dat er veel verschillende users zijn die naar het wel en wee van Benji vragen maar @:GGMM nooit uit zichzelf over zijn kat begint. Dit terwijl zoveel mensen begaan zijn met het arme beestje.
quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Benji zit al jaren in mijn hart. Ik ben altijd bang dat hij ontsnapt uit het huis van René en per ongeluk de frituurpan van de horecazaak onder zijn huis inloopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |