nee hoor, is goed zoquote:Op donderdag 23 maart 2023 14:33 schreef greysbones het volgende:
@:Chanel5 als je wat anders wil als TT
Ik had: Wortelsoep in je gezicht.quote:Op donderdag 23 maart 2023 14:33 schreef greysbones het volgende:
@:Chanel5 als je wat anders wil als TT
Oehquote:Op donderdag 23 maart 2023 14:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had: Wortelsoep in je gezicht.
quote:
Dit gaat over fentermine.,is gewoon speed.quote:Op donderdag 23 maart 2023 14:46 schreef Ebinas het volgende:
Bep, Mora, Wendy en Zoe weer over afvalpillen.
Nepwimpers, nepnagels, fatburners, zelfbruiners, verbouwinkje, botoxje, fillers hier en daar, droomsap.
Voor de heren poeders.
Het gaat maar door
Dat spul wat Zoe heeft?quote:Op donderdag 23 maart 2023 14:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit gaat over fentermine.,is gewoon speed.
Ja maar echt Ebi. Ik weet precies welke ze heeft.quote:Op donderdag 23 maart 2023 14:49 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat spul wat Zoe heeft?
Die meid echt alles is verziekt aan haar.
Zo jong nog
Ik geloof je helemaal.quote:Op donderdag 23 maart 2023 14:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja maar echt Ebi. Ik weet precies welke ze heeft.
Ja... dat kind had therapie nodig voor meer zelfvertrouwen en -respect ipv plastische chirurgie en dergelijkenquote:Op donderdag 23 maart 2023 14:50 schreef Ebinas het volgende:
Ik moet bij Zoe altijd denken aan een verbouwde overjarige, die koste wat het kost er jong uit wil zien.
Alleen Zoe is nog jongen ze ziet er al zo uit
Is wel een punt wat je schrijft.quote:Op donderdag 23 maart 2023 14:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... dat kind had therapie nodig voor meer zelfvertrouwen en -respect ipv plastische chirurgie en dergelijken
Vind het wel ver gaan allemaal.quote:Op donderdag 23 maart 2023 14:52 schreef pingu66 het volgende:
Zeczitten elkaar allemaal ziek te praten of aandoeningen aan te praten.
Ik weet het.quote:
Spa middag trouwen is pas zaterdagquote:
Een eliminatie proppen ze er niet zomaar even tussendoor op een late namiddag dus dat kun je alvast weer vergetenquote:
Wij kunnen ook nog wel stofzogen en boodschappen doen in 10 winkels denk ikquote:
Partypooperquote:Op donderdag 23 maart 2023 15:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een eliminatie proppen ze er niet zomaar even tussendoor op een late namiddag dus dat kun je alvast weer vergeten
Bedoelde ze niet dat er geld verdiend moet worden voor de bruiloft?quote:Op donderdag 23 maart 2023 15:15 schreef Ebinas het volgende:
Ze vergeten de soundlock bij Bep.
Ze willen de bruiloft door laten gaan, dus dan geen zoemer
had liever gezien dat bruiloft niet doorging en bep op de stip komtquote:Op donderdag 23 maart 2023 15:15 schreef Ebinas het volgende:
Ze vergeten de soundlock bij Bep.
Ze willen de bruiloft door laten gaan, dus dan geen zoemer
Oh, ik kan het niet meer terughalen.quote:Op donderdag 23 maart 2023 15:17 schreef Korak het volgende:
[..]
Bedoelde ze niet dat er geld verdiend moet worden voor de bruiloft?
Op de stip is volgens mij geen optie (ze wordt niet genoemd nu)quote:Op donderdag 23 maart 2023 15:17 schreef cinsan het volgende:
[..]
had liever gezien dat bruiloft niet doorging en bep op de stip komt
Martin had niets te kiezen, anders had hij wel voor Marciano gekozen.quote:Op donderdag 23 maart 2023 15:15 schreef pingu66 het volgende:
Kenzi: ik hoop dat het weer met rennen en bewegen is. Leuk!
Marciano: ik hoop van niet,vind ik niets aan.
Marciano heeft nog steeds verdriet van het feit dat Mattin gekozen heeft voor Mexx ipv Tiano.
En lekker verder met een Esther of een wanda en zure Kenzi ...joepiquote:Op donderdag 23 maart 2023 15:17 schreef cinsan het volgende:
[..]
En heeft ze veel bekijks? Hangen de mannen aan haar lippen?quote:Op donderdag 23 maart 2023 15:17 schreef Ebinas het volgende:
Zoe heeft iig een lekker kort rokje aan.
Verstandige keuze
Hmmmmm ik weet niet welke je bedoelt?quote:Op donderdag 23 maart 2023 15:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En heeft ze veel bekijks? Hangen de mannen aan haar lippen?
ja wel ze word genoemd door team wanda en coquote:Op donderdag 23 maart 2023 15:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Op de stip is volgens mij geen optie (ze wordt niet genoemd nu)
Maar die hele bruiloft mag uit het script van mij, wat een kul
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Me toquote:Op donderdag 23 maart 2023 15:17 schreef cinsan het volgende:
[..]
Als er maar reuring is vind ik het best.quote:Op donderdag 23 maart 2023 15:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Me to
Was leuk geweest dat er op het moment van de bruiloft een opdracht kwam
Nu doen ze het op de spamiddag
quote:Op donderdag 23 maart 2023 15:23 schreef spapaars het volgende:
Waar zal ze voor kiezen?BeideSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Dat gaat nog wat worden als straks die adrenalinerush gezakt is tot aan een normaal punt en het toch wel begint te knagen. Je bent eruit gehaald door een puber totaal obsessed die niet meer zonder jou kon. En wie weet wat er nog meer allemaal speelt.quote:Op donderdag 23 maart 2023 15:15 schreef pingu66 het volgende:
Marciano heeft nog steeds verdriet van het feit dat Mattin gekozen heeft voor Mexx ipv Tiano.
Dat gaat zeker iets doen.quote:Op donderdag 23 maart 2023 15:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat gaat nog wat worden als straks die adrenalinerush gezakt is tot aan een normaal punt en het toch wel begint te knagen. Je bent eruit gehaald door een puber totaal obsessed die niet meer zonder jou kon. En wie weet wat er nog meer allemaal speelt.
Dat zullen we nooit weten. Ze zijn niet meer op de streamsquote:Op donderdag 23 maart 2023 15:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat gaat nog wat worden als straks die adrenalinerush gezakt is tot aan een normaal punt en het toch wel begint te knagen. Je bent eruit gehaald door een puber totaal obsessed die niet meer zonder jou kon. En wie weet wat er nog meer allemaal speelt.
Zo wacht ik elke dag op de onthulling, dat Moraima twee jaar geleden nog man was.quote:Op donderdag 23 maart 2023 14:50 schreef Ebinas het volgende:
Ik moet bij Zoe altijd denken aan een verbouwde overjarige, die koste wat het kost er jong uit wil zien.
Alleen Zoe is nog jongen ze ziet er al zo uit
Daar moest ik bij Leila vaak aan denkenquote:Op donderdag 23 maart 2023 15:47 schreef Harry het volgende:
[..]
Zo wacht ik elke dag op de onthulling, dat Moraima twee jaar geleden nog man was.
Ik juist bij Babettequote:Op donderdag 23 maart 2023 15:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Daar moest ik bij Leila vaak aan denken
Doet Ima aan Rammendannen? Of droeg ie een kruisje?quote:Op donderdag 23 maart 2023 15:52 schreef spapaars het volgende:
Rupert en Ramadingdinetje staan weer in de douche te pissen.
Staan ze elkaar onder te zeiken? Is dat hun dingetje ofzo?quote:Op donderdag 23 maart 2023 15:52 schreef spapaars het volgende:
Rupert en Ramadingdinetje staan weer in de douche te pissen.
Kruisje.quote:Op donderdag 23 maart 2023 15:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Doet Ima aan Rammendannen? Of droeg ie een kruisje?
Ik zit niet te kijkenquote:
ja natuurlijk, de klagers klagen te hard dat er geen fatsoenlijk eten is, dus ze moeten welquote:
kost niets hèquote:Op donderdag 23 maart 2023 16:05 schreef Chanel5 het volgende:
goh, wat een spannende opdracht weer, waar halen ze het toch vandaan
En hebben ze daar ondertussen challenges met voedselquote:Op donderdag 23 maart 2023 16:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vind het toch eens tijd worden dat ze in de loods te horen krijgen hoe het in Nl gesteld is met de energie armoede en de torenhoge prijzen in de supermarkten, hoeveel mensen er in armoede leven. Gelukkig heeft de voedselbank een cheque van ¤ 100 (?) gekregen van de bewoners
en wat zouden ze dan met die informatie moeten?quote:Op donderdag 23 maart 2023 16:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vind het toch eens tijd worden dat ze in de loods te horen krijgen hoe het in Nl gesteld is met de energie armoede en de torenhoge prijzen in de supermarkten, hoeveel mensen er in armoede leven. Gelukkig heeft de voedselbank een cheque van ¤ 100 (?) gekregen van de bewoners
Ik zie Babbel met Zoe en Marciano in beeld, dus vroeg het me af.quote:
Om ze eens over hun verwende gedrag na te laten denken. Dit is vies, dit is niet goed, dit is niet lekker.quote:Op donderdag 23 maart 2023 16:07 schreef Verida het volgende:
[..]
en wat zouden ze dan met die informatie moeten?
ze weten ook niet van de aardbeving, het verloop van de oorlog, enz.
Misschien zijn zij met 3 want anders zou er 1 alleen overblijvenquote:Op donderdag 23 maart 2023 16:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie Babbel met Zoe en Marciano in beeld, dus vroeg het me af.
Marciano dacht ikquote:Op donderdag 23 maart 2023 16:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ze nou toch een eliminatie hadden gedaan, hadden ze de volgende keer een even aantal gehadquote:Op donderdag 23 maart 2023 16:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien zijn zij met 3 want anders zou er 1 alleen overblijven
Marciano is voor eeuwig aan Martin gekoppeld, afstand telt nietquote:Op donderdag 23 maart 2023 16:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 maart 2023 16:10 schreef Korak het volgende:
[..]
Marciano is voor eeuwig aan Martin gekoppeld, afstand telt niet
Ook dat nog. Ik voel me een ezel die zich tienduizend keer aan dezelfde steen stootquote:
als ik heet water met sinasappelschillen zou krijgen voor lunch zou ik ook zeggen dat het vies was.quote:Op donderdag 23 maart 2023 16:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Om ze eens over hun verwende gedrag na te laten denken. Dit is vies, dit is niet goed, dit is niet lekker.
Stel je voor dat de streamers leuk mee kunnen radenquote:[ afbeelding ] Op donderdag 23 maart 2023 16:10 schreef Deisyy het volgende:
Zijn de foto's op stream 1 te zien?
krijgen we dan een ban voor 1 dag?quote:Op donderdag 23 maart 2023 16:12 schreef Hoempah het volgende:
Straks zegt iemand van de cos het voor hebben we 10k boete en
Dat willen we natuurlijk ook niet.quote:Op donderdag 23 maart 2023 16:12 schreef Hoempah het volgende:
Straks zegt iemand van de cos het voor hebben we 10k boete en
En straks op tv een korte samenvatting van enkele koppels.quote:Op donderdag 23 maart 2023 16:13 schreef KinKiJan het volgende:
Zitten we 'in spanning' met die gasten in die kamers en voor dat scherm mee te wachten krijgen we de opgaven weer niet te zien
quote:Op donderdag 23 maart 2023 16:15 schreef Seattle het volgende:
Leuk als het antwoord ‘pas’ is.
Paspop
Paskamer etc
Dat is het enige leuke wat ik er nog uit haal
weer inquote:Op donderdag 23 maart 2023 16:15 schreef mootie het volgende:
Zou Esther deze bril nog uit de jaren 70 hebben, of net nieuw omdat het hip is? Vraag ik me al maanden af.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Hoempah op 23-03-2023 16:27:36 ]
Heeft even het cup setje gebruiktquote:Op donderdag 23 maart 2023 16:18 schreef Deisyy het volgende:
Heeft Zoe d'r lippen weerlaten opspuiten, ze lijkt nu nogmeer op een vis
Het is ook die wijkende kin die het zo blobberig maakt.quote:Op donderdag 23 maart 2023 16:18 schreef Deisyy het volgende:
Heeft Zoe d'r lippen weerlaten opspuiten, ze lijkt nu nogmeer op een vis
Blobberigquote:Op donderdag 23 maart 2023 16:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is ook die wijkende kin die het zo blobberig maakt.
Maar Jeffrey had het wel goed, dus ieder ander is dom.quote:Op donderdag 23 maart 2023 16:22 schreef Harry het volgende:
Jeffrey NEE schudden bij de antwoorden van zijn vriendinnetje Kim vD.
Die jongen verdiend dat meisje niet!
Net binnen en meteen is het een faalopdrachtquote:Op donderdag 23 maart 2023 16:23 schreef freaky40 het volgende:
Val net binnen, weet niet wat ze moeten doen maar het lijkt weer een faalopdracht te worden...
Snap ik, zou ik ook hebbenquote:Op donderdag 23 maart 2023 16:22 schreef chufi het volgende:
Jeff weet er een paar en zit zich op te vreten dat ie niets mag zeggen ...
Pfff echt zo’n type idd. Hoop dat hij iets zegt en danquote:Op donderdag 23 maart 2023 16:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar Jeffrey had het wel goed, dus ieder ander is dom.
Hij moet ja knikken als Kim het fout heeftquote:Op donderdag 23 maart 2023 16:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar Jeffrey had het wel goed, dus ieder ander is dom.
Wat een onzinquote:Op donderdag 23 maart 2023 16:22 schreef Harry het volgende:
Jeffrey NEE schudden bij de antwoorden van zijn vriendinnetje Kim vD.
Die jongen verdiend dat meisje niet!
quote:Op donderdag 23 maart 2023 16:29 schreef KinKiJan het volgende:
Moraima - Rupert: pas (jacht)
Ima - Wendy: ring 40
Bern - Sasha: pas (brood)
Kenzy - Mirthe: pas (ketting)
Jeff - Isaac: Spek 40
Janet - Esther: pas (spel)
Eunice - JW: pas (moeder)
Erik - Kim: pas (feest)
Wanda - Jasper: Zak 40
Zoe - Babette - Marciano: Slaap 40
Totaal: 160
Je kregen een fotoreeks van 5 plaatjes te zien, achter of voor het betreffende woord kan een gemeenschappelijk woord gezet worden, dat moesten ze raden.quote:
Sie snapt het spel niet eens. "Het is niet eens een jachthond"quote:Op donderdag 23 maart 2023 16:21 schreef utopia2.0 het volgende:
Na deze opdracht weet JW het vanzelfsprekend weer beter. Maar het zal hem niets uitmaken
Vooral omdat wij de plaatjes niet zagen, dan hadden we nog lekker mee kunnen schreeuwen.quote:
Een babygans heeft toch gewoon een moedergans?quote:Op donderdag 23 maart 2023 16:31 schreef mootie het volgende:
Moeder Gans vind ik wel gelul, het is moeder de gans, en het moet eigenlijk 1 woord zijn.
En vooral demonstratief nee schudden wanneer zij het daar weer niet zagenquote:Op donderdag 23 maart 2023 16:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vooral omdat wij de plaatjes niet zagen, dan hadden we nog lekker mee kunnen schreeuwen.
Dan kun je ook een foto van een snoek doen, moedersnoek.quote:Op donderdag 23 maart 2023 16:34 schreef D. het volgende:
[..]
Een babygans heeft toch gewoon een moedergans?
Ah, dan waren de plaatjes zeker onduidelijkquote:Op donderdag 23 maart 2023 16:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kregen een fotoreeks van 5 plaatjes te zien, achter of voor het betreffende woord kan een gemeenschappelijk woord gezet worden, dat moesten ze raden.
Zit geen alcohol in daarom kent Jappie het nietquote:Op donderdag 23 maart 2023 16:34 schreef Deisyy het volgende:
Bern en Jappie hebben nog nooit van knoflookbrood gehoord.
Luizenmoeder was leuker uit te beelden geweestquote:Op donderdag 23 maart 2023 16:35 schreef Deisyy het volgende:
Dat tienermoeder was ook wel raar, er stond een plaatje met 10.
Kan ookquote:Op donderdag 23 maart 2023 16:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan kun je ook een foto van een snoek doen, moedersnoek.
Geen idee, wij zagen ze niet, behalvequote:Op donderdag 23 maart 2023 16:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, dan waren de plaatjes zeker onduidelijk
Die zat er ook bijquote:Op donderdag 23 maart 2023 16:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Luizenmoeder was leuker uit te beelden geweest
quote:Op donderdag 23 maart 2023 16:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Luizenmoeder was leuker uit te beelden geweest
Jw: het is niet eens een jachthond!quote:Op donderdag 23 maart 2023 16:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee, wij zagen ze niet, behalve
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 maart 2023 16:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Jw: het is niet eens een jachthond!
Over iedereen eigenlijk, alleen niet over hunzelf. Vanzelfsprekend natuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |