Een eliminatie proppen ze er niet zomaar even tussendoor op een late namiddag dus dat kun je alvast weer vergetenquote:
Wij kunnen ook nog wel stofzogen en boodschappen doen in 10 winkels denk ikquote:
Partypooperquote:Op donderdag 23 maart 2023 15:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een eliminatie proppen ze er niet zomaar even tussendoor op een late namiddag dus dat kun je alvast weer vergeten
Bedoelde ze niet dat er geld verdiend moet worden voor de bruiloft?quote:Op donderdag 23 maart 2023 15:15 schreef Ebinas het volgende:
Ze vergeten de soundlock bij Bep.
Ze willen de bruiloft door laten gaan, dus dan geen zoemer
had liever gezien dat bruiloft niet doorging en bep op de stip komtquote:Op donderdag 23 maart 2023 15:15 schreef Ebinas het volgende:
Ze vergeten de soundlock bij Bep.
Ze willen de bruiloft door laten gaan, dus dan geen zoemer
Oh, ik kan het niet meer terughalen.quote:Op donderdag 23 maart 2023 15:17 schreef Korak het volgende:
[..]
Bedoelde ze niet dat er geld verdiend moet worden voor de bruiloft?
Op de stip is volgens mij geen optie (ze wordt niet genoemd nu)quote:Op donderdag 23 maart 2023 15:17 schreef cinsan het volgende:
[..]
had liever gezien dat bruiloft niet doorging en bep op de stip komt
Martin had niets te kiezen, anders had hij wel voor Marciano gekozen.quote:Op donderdag 23 maart 2023 15:15 schreef pingu66 het volgende:
Kenzi: ik hoop dat het weer met rennen en bewegen is. Leuk!
Marciano: ik hoop van niet,vind ik niets aan.
Marciano heeft nog steeds verdriet van het feit dat Mattin gekozen heeft voor Mexx ipv Tiano.
En lekker verder met een Esther of een wanda en zure Kenzi ...joepiquote:Op donderdag 23 maart 2023 15:17 schreef cinsan het volgende:
[..]
En heeft ze veel bekijks? Hangen de mannen aan haar lippen?quote:Op donderdag 23 maart 2023 15:17 schreef Ebinas het volgende:
Zoe heeft iig een lekker kort rokje aan.
Verstandige keuze
Hmmmmm ik weet niet welke je bedoelt?quote:Op donderdag 23 maart 2023 15:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En heeft ze veel bekijks? Hangen de mannen aan haar lippen?
ja wel ze word genoemd door team wanda en coquote:Op donderdag 23 maart 2023 15:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Op de stip is volgens mij geen optie (ze wordt niet genoemd nu)
Maar die hele bruiloft mag uit het script van mij, wat een kul
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Me toquote:Op donderdag 23 maart 2023 15:17 schreef cinsan het volgende:
[..]
Als er maar reuring is vind ik het best.quote:Op donderdag 23 maart 2023 15:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Me to
Was leuk geweest dat er op het moment van de bruiloft een opdracht kwam
Nu doen ze het op de spamiddag
quote:Op donderdag 23 maart 2023 15:23 schreef spapaars het volgende:
Waar zal ze voor kiezen?BeideSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Dat gaat nog wat worden als straks die adrenalinerush gezakt is tot aan een normaal punt en het toch wel begint te knagen. Je bent eruit gehaald door een puber totaal obsessed die niet meer zonder jou kon. En wie weet wat er nog meer allemaal speelt.quote:Op donderdag 23 maart 2023 15:15 schreef pingu66 het volgende:
Marciano heeft nog steeds verdriet van het feit dat Mattin gekozen heeft voor Mexx ipv Tiano.
Dat gaat zeker iets doen.quote:Op donderdag 23 maart 2023 15:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat gaat nog wat worden als straks die adrenalinerush gezakt is tot aan een normaal punt en het toch wel begint te knagen. Je bent eruit gehaald door een puber totaal obsessed die niet meer zonder jou kon. En wie weet wat er nog meer allemaal speelt.
Dat zullen we nooit weten. Ze zijn niet meer op de streamsquote:Op donderdag 23 maart 2023 15:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat gaat nog wat worden als straks die adrenalinerush gezakt is tot aan een normaal punt en het toch wel begint te knagen. Je bent eruit gehaald door een puber totaal obsessed die niet meer zonder jou kon. En wie weet wat er nog meer allemaal speelt.
Zo wacht ik elke dag op de onthulling, dat Moraima twee jaar geleden nog man was.quote:Op donderdag 23 maart 2023 14:50 schreef Ebinas het volgende:
Ik moet bij Zoe altijd denken aan een verbouwde overjarige, die koste wat het kost er jong uit wil zien.
Alleen Zoe is nog jongen ze ziet er al zo uit
Daar moest ik bij Leila vaak aan denkenquote:Op donderdag 23 maart 2023 15:47 schreef Harry het volgende:
[..]
Zo wacht ik elke dag op de onthulling, dat Moraima twee jaar geleden nog man was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |