quote:Op donderdag 23 maart 2023 15:23 schreef spapaars het volgende:
Waar zal ze voor kiezen?BeideSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Dat gaat nog wat worden als straks die adrenalinerush gezakt is tot aan een normaal punt en het toch wel begint te knagen. Je bent eruit gehaald door een puber totaal obsessed die niet meer zonder jou kon. En wie weet wat er nog meer allemaal speelt.quote:Op donderdag 23 maart 2023 15:15 schreef pingu66 het volgende:
Marciano heeft nog steeds verdriet van het feit dat Mattin gekozen heeft voor Mexx ipv Tiano.
Dat gaat zeker iets doen.quote:Op donderdag 23 maart 2023 15:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat gaat nog wat worden als straks die adrenalinerush gezakt is tot aan een normaal punt en het toch wel begint te knagen. Je bent eruit gehaald door een puber totaal obsessed die niet meer zonder jou kon. En wie weet wat er nog meer allemaal speelt.
Dat zullen we nooit weten. Ze zijn niet meer op de streamsquote:Op donderdag 23 maart 2023 15:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat gaat nog wat worden als straks die adrenalinerush gezakt is tot aan een normaal punt en het toch wel begint te knagen. Je bent eruit gehaald door een puber totaal obsessed die niet meer zonder jou kon. En wie weet wat er nog meer allemaal speelt.
Zo wacht ik elke dag op de onthulling, dat Moraima twee jaar geleden nog man was.quote:Op donderdag 23 maart 2023 14:50 schreef Ebinas het volgende:
Ik moet bij Zoe altijd denken aan een verbouwde overjarige, die koste wat het kost er jong uit wil zien.
Alleen Zoe is nog jongen ze ziet er al zo uit
Daar moest ik bij Leila vaak aan denkenquote:Op donderdag 23 maart 2023 15:47 schreef Harry het volgende:
[..]
Zo wacht ik elke dag op de onthulling, dat Moraima twee jaar geleden nog man was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |