nee hoor, is goed zoquote:Op donderdag 23 maart 2023 14:33 schreef greysbones het volgende:
@:Chanel5 als je wat anders wil als TT
Ik had: Wortelsoep in je gezicht.quote:Op donderdag 23 maart 2023 14:33 schreef greysbones het volgende:
@:Chanel5 als je wat anders wil als TT
Oehquote:Op donderdag 23 maart 2023 14:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had: Wortelsoep in je gezicht.
quote:
Dit gaat over fentermine.,is gewoon speed.quote:Op donderdag 23 maart 2023 14:46 schreef Ebinas het volgende:
Bep, Mora, Wendy en Zoe weer over afvalpillen.
Nepwimpers, nepnagels, fatburners, zelfbruiners, verbouwinkje, botoxje, fillers hier en daar, droomsap.
Voor de heren poeders.
Het gaat maar door
Dat spul wat Zoe heeft?quote:Op donderdag 23 maart 2023 14:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit gaat over fentermine.,is gewoon speed.
Ja maar echt Ebi. Ik weet precies welke ze heeft.quote:Op donderdag 23 maart 2023 14:49 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat spul wat Zoe heeft?
Die meid echt alles is verziekt aan haar.
Zo jong nog
Ik geloof je helemaal.quote:Op donderdag 23 maart 2023 14:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja maar echt Ebi. Ik weet precies welke ze heeft.
Ja... dat kind had therapie nodig voor meer zelfvertrouwen en -respect ipv plastische chirurgie en dergelijkenquote:Op donderdag 23 maart 2023 14:50 schreef Ebinas het volgende:
Ik moet bij Zoe altijd denken aan een verbouwde overjarige, die koste wat het kost er jong uit wil zien.
Alleen Zoe is nog jongen ze ziet er al zo uit
Is wel een punt wat je schrijft.quote:Op donderdag 23 maart 2023 14:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... dat kind had therapie nodig voor meer zelfvertrouwen en -respect ipv plastische chirurgie en dergelijken
Vind het wel ver gaan allemaal.quote:Op donderdag 23 maart 2023 14:52 schreef pingu66 het volgende:
Zeczitten elkaar allemaal ziek te praten of aandoeningen aan te praten.
Ik weet het.quote:
Spa middag trouwen is pas zaterdagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |