abonnement Unibet Coolblue
pi_208469653
Ik doe mijn werk goed, ik lever kwaliteit, ik pik dingen makkelijk op. Dat hoorde ik bij mijn voortgangsgesprek. Maar ik werk te vaak thuis (ik werk 40 uur en heb weleens afspraken bij de huisarts, die soms tussendoor komen), want ik heb maar 1 thuiswerkdag. Oh en ik gaap teveel op het werk. Nou sorry, ik slik zware antihistamine en daar word ik duf van. Maar dat zei ik maar niet. En nu ging ze zeuren dat ik 5 voor 5 weg was gegaan laatst.

Dus ik zal alles maar in mijn thuiswerkdag proppen, meer koffie drinken en een trein later nemen naar huis. Wat moet ik anders? Maar het is zo betuttelend en dom. Ik werk 8 uur lang door op de lunch na, zij zitten vaak te kletsen, ik krijg mijn taken makkelijk af en doe alles kwalitatief goed, dus wat is het probleem dan?

In mijn branche zeuren ze overal met op kantoor werken helaas. Ik snap het niet, het gaat toch om output?

Nu zit ik weer te stressen dat mijn contract niet verlengd wordt om zoiets doms.
pi_208469690
Wat is je vraag?
Ik zwaai naar dieren.
pi_208469716
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2023 18:56 schreef Geerd het volgende:
Wat is je vraag?
Nouja of het echt zo'n ramp is en hoe ik dit kan fixen. Maar ook geklaag omdat ik het dom vind.
pi_208469756
Als er een voortgangsgesprek gevoerd moet worden dan concludeer ik daaruit dat je nog niet vakvolwassen bent.
  maandag 20 maart 2023 @ 19:03:03 #5
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_208469794
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2023 19:00 schreef etuiedelapiel het volgende:
Als er een voortgangsgesprek gevoerd moet worden dan concludeer ik daaruit dat je nog niet vakvolwassen bent.
Dan is niemand in onze organisatie vakvolwassen :{
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_208469800
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2023 19:00 schreef etuiedelapiel het volgende:
Als er een voortgangsgesprek gevoerd moet worden dan concludeer ik daaruit dat je nog niet vakvolwassen bent.
Weet ik het hoe het heet. Ik ben geswitcht van carriere en door proeftijd heen, om de ziveel tijd hebben we een bila
pi_208470023
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2023 19:00 schreef etuiedelapiel het volgende:
Als er een voortgangsgesprek gevoerd moet worden dan concludeer ik daaruit dat je nog niet vakvolwassen bent.
Bij zo’n gesprek gaat het om feedback op je functioneren naar aanloop van een jaarlijkse functioneringsgesprek (performance review) meestal 6 maanden later.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 20-03-2023 19:19:18 ]
pi_208470423
Bij een bedrijf waar ze verwachten dat je letterlijk tot 5 uur naar je beeldscherm blijft turen, ook al heb je alles af, daar moet je niet willen blijven werken. Die jaren 30' fabrieksmentaliteit ga je er niet uit krijgen.

Ik haat het als pragmatist en realist dat er zoveel conservatieven en idealisten rondlopen.
pi_208470452
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2023 19:37 schreef Cockwhale het volgende:
Bij een bedrijf waar ze verwachten dat je letterlijk tot 5 uur naar je beeldscherm blijft turen, ook al heb je alles af, daar moet je niet willen blijven werken. Die jaren 30' fabrieksmentaliteit ga je er niet uit krijgen.

Ik haat het als pragmatist en realist dat er zoveel conservatieven en idealisten rondlopen.
Ik begin er over te twijfelen inderdaad. Ik lever kwaliteit en werk hard, wat maken 5 minuten of thuiswerken nu uit?
pi_208471106
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 19:39 schreef SootSprite het volgende:

[..]
Ik begin er over te twijfelen inderdaad. Ik lever kwaliteit en werk hard, wat maken 5 minuten of thuiswerken nu uit?
Bij sommige functies of organisaties snap ik wel dat je minimaal 50% aanwezig moet zijn, vooral als je in een team werkt.

Ding is, als je erg veel thuis werkt, dan bouw je geen social credit op door een gebrek aan echt menselijk contact.
pi_208471213
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2023 20:05 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Bij sommige functies of organisaties snap ik wel dat je minimaal 50% aanwezig moet zijn, vooral als je in een team werkt.

Ding is, als je erg veel thuis werkt, dan bouw je geen social credit op door een gebrek aan echt menselijk contact.
Ja, maar 50% is 2,5 dag, niet 4.
pi_208471243
Heb je nou nooit het idee dat het misschien ook iets met je eigen houding heeft te maken TS? Voor m’n gevoel heb jij altijd gezeik met je werkgever/omgeving
pi_208471300
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 20:10 schreef Raw85 het volgende:
Heb je nou nooit het idee dat het misschien ook iets met je eigen houding heeft te maken TS? Voor m’n gevoel heb jij altijd gezeik met je werkgever/omgeving
Klopt en bij dit bedrijf snap ik het niet omdat ik echt hard werk en presteer. Ik veroorzaak geen drama.
pi_208471305
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 20:09 schreef SootSprite het volgende:

[..]
Ja, maar 50% is 2,5 dag, niet 4.
Laat ze maar eens met steekhoudende argumenten komen. In een gesprek vragen naar het waarom.
pi_208471335
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2023 20:13 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Laat ze maar eens met steekhoudende argumenten komen. In een gesprek vragen naar het waarom.
Nou ze zeiden inderdaad iets over teambuilding. Maar dat kan ook met minder op kantoor.
pi_208471387
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 20:14 schreef SootSprite het volgende:

[..]
Nou ze zeiden inderdaad iets over teambuilding. Maar dat kan ook met minder op kantoor.
Stel je een tussenweg voor. Zij willen 4 dagen, jij 1, maak je er 2 dagen van. Kom je om de dag.
pi_208471453
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2023 20:16 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Stel je een tussenweg voor. Zij willen 4 dagen, jij 1, maak je er 2 dagen van. Kom je om de dag.
Als mijn contract verlengd wordt ga ik onderhandelen
pi_208471513
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 20:19 schreef SootSprite het volgende:

[..]
Als mijn contract verlengd wordt ga ik onderhandelen
Bijzondere volgorde.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_208471564
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 20:22 schreef nostra het volgende:

[..]
Bijzondere volgorde.
Ik heb geen poot om op te staan nu?
pi_208472004
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 20:14 schreef SootSprite het volgende:

[..]
Nou ze zeiden inderdaad iets over teambuilding. Maar dat kan ook met minder op kantoor.
Dat is jouw perceptie en schijnbaar niet die van hen.

Als ik jou was, zou ik mij toch vaker naar kantoor begeven. Wat is het probleem om dat niet te doen? Minimaal 3 dagen in de week zou toch geen probleem moeten zijn?
pi_208472201
Bij ons willen ze ook dat ik vaker naar kantoor kom. We zijn tijdens de coronaperikelen verhuisd naar een kleinere locatie waar ik me niet kan concentreren. Te druk en slechte ventilatie. Maarja het is goed voor het team als iedereen er vaker is... Als ze het forceren ben ik weg. |:(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_208473148
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2023 19:00 schreef etuiedelapiel het volgende:
Als er een voortgangsgesprek gevoerd moet worden dan concludeer ik daaruit dat je nog niet vakvolwassen bent.
Wat een onzin, een voortgangsgesprek is gewoon onderdeel van de gesprekscyclus en de gesprekscyclus is gewoon een onderdeel van het prestatie- en ontwikkelsmanagment.
pi_208473414
Gewoon een fok jou en je eigen ding doen, voor jezelf staan, wat beter voor jou persoonlijk is.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_208473603
quote:
99s.gif Op maandag 20 maart 2023 21:03 schreef bijdehand het volgende:
Bij ons willen ze ook dat ik vaker naar kantoor kom. We zijn tijdens de coronaperikelen verhuisd naar een kleinere locatie waar ik me niet kan concentreren. Te druk en slechte ventilatie. Maarja het is goed voor het team als iedereen er vaker is... Als ze het forceren ben ik weg. |:(
Dat onzin van teambuilding altijd :D volgens mij krijg je alleen maar gezeik als je sommige mensen te vaak ziet en dan hen ik het nog niet over de onvermijdelijke roddel en achterklap
No bitch to me
pi_208474455
Nou ik kan met iedereen overweg maar er wordt achter elkaars rug om veel gepraat inderdaad. Plus dat als ik op kantoor ben er op alles gelet wordt en ik vind dat onprettig. Ik werk hard, laat me soms even mijn telefoon checken etc.
pi_208474471
Na 13 jaar op mijn afdeling, en die is niet representatief voor heel Nederland, heb ik gemerkt dat output wel belangrijk is maar zeker niet het belangrijkste. Hoe pas je in een team, hoe is de verhouding met collega’s, hoe goed lig je bij de baas. Beeldvorming is key, vaak heb je maar een kleine verandering nodig. Maar dat geldt zowel positief als negatief.
pi_208474500
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 05:14 schreef SootSprite het volgende:
Nou ik kan met iedereen overweg maar er wordt achter elkaars rug om veel gepraat inderdaad. Plus dat als ik op kantoor ben er op alles gelet wordt en ik vind dat onprettig. Ik werk hard, laat me soms even mijn telefoon checken etc.
Wat voor werk doe je dan?

Maar die managers lopen dus ook te micro-managen ofwat? Of je directe collega's die op je letten?
pi_208474961
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2023 19:00 schreef etuiedelapiel het volgende:
Als er een voortgangsgesprek gevoerd moet worden dan concludeer ik daaruit dat je nog niet vakvolwassen bent.
Zoveel vakvolwassenen zijn er niet.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_208475238
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 22:50 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Dat onzin van teambuilding altijd :D volgens mij krijg je alleen maar gezeik als je sommige mensen te vaak ziet en dan hen ik het nog niet over de onvermijdelijke roddel en achterklap
Dat het een lulsmoesje is weet ik ook wel, maar als ze daarbij niet willen investeren in een fijne werkplek dan moeten ze of accepteren dat de output stukken minder is of accepteren dat mensen niet meer op kantoor willen werken.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_208475289
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 18:57 schreef SootSprite het volgende:

[..]
Nouja of het echt zo'n ramp is en hoe ik dit kan fixen. Maar ook geklaag omdat ik het dom vind.
Dit is het probleem, het is wat de manager wilt zien soms. Je kan het gesprek proberen te sturen op: is mijn output minder dan de rest? - nee? Wat is het probleem dan?
Maar niet elke manager kan hier tegen, dan moet je je manager echt goed inschatten.

Mijn ervaring met veel managers is dat het vooral is wat zij zien - is je output 50% hoger, zien ze vaak niet. Komt er 1x een klacht van bovenaf op iets wat jij hebt gedaan en wordt het hun probleem of moet hij/zij nou net jou hebben op een moment dat je er niet bent - dat wordt je afgerekend.
  Moderator dinsdag 21 maart 2023 @ 08:56:57 #31
441859 crew  Lenny77
pi_208475397
Zij zien iemand die veel gaapt, op de telefoon zit, elke reden aangrijpt om thuis te werken, negatief over collega's denkt en ze eigenlijk vermijdt (want jij zegt dat zij veel kletsen terwijl jij doorwerkt),...

Ik probeer gewoon even te duiden hoe zij jou kunnen zien. Het maakt dan niet uit dat jij denkt het goed te doen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 21 maart 2023 @ 08:59:30 #32
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_208475419
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2023 18:54 schreef SootSprite het volgende:
In mijn branche zeuren ze overal met op kantoor werken helaas. Ik snap het niet, het gaat toch om output?
Het probleem met thuiswerken is dat als je output dan gelijk blijft, het duidelijk wordt dat het middenkader in de organisatie eigenlijk geen functie heeft, vandaar dat ze in veel bedrijven zo graag willen dat iedereen weer op de zaak verschijnt. Ik zag dat probleem al aankomen op het moment dat de eerste lockdown werd ingezet.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_208475609
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 08:56 schreef Lenny77 het volgende:
Zij zien iemand die veel gaapt, op de telefoon zit, elke reden aangrijpt om thuis te werken, negatief over collega's denkt en ze eigenlijk vermijdt (want jij zegt dat zij veel kletsen terwijl jij doorwerkt),...

Ik probeer gewoon even te duiden hoe zij jou kunnen zien. Het maakt dan niet uit dat jij denkt het goed te doen.
Ik vermijd ze niet en denk niet negatief over ze hoor. Ik klets genoeg in de pauze.
pi_208475636
Maar ik zal mijn telefoon meer negeren. Gapen gaat niet lukken, ik ga soms al om 9 naar bed en blijf moe.
  Moderator dinsdag 21 maart 2023 @ 09:50:16 #35
441859 crew  Lenny77
pi_208475956
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 09:20 schreef SootSprite het volgende:

[..]
Ik vermijd ze niet en denk niet negatief over ze hoor. Ik klets genoeg in de pauze.
Dat zeg ik ook niet, ik zeg hoe zij het KUNNEN zien?

En ivm dat gapen: waarom geef je niet gewoon aan dat dit door medicatie komt? Dan zoeken ze daar niets meer achter.
Mensen maken graag aannames
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_208476013
Als je alleen maar werkt, niet kletst en 8 uur werkt en naar huis gaat dan snap ik het wel.
Werk is ook omgaan met collegas.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_208476368
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2023 18:54 schreef SootSprite het volgende:
Ik doe mijn werk goed, ik lever kwaliteit, ik pik dingen makkelijk op. Dat hoorde ik bij mijn voortgangsgesprek. Maar ik werk te vaak thuis (ik werk 40 uur en heb weleens afspraken bij de huisarts, die soms tussendoor komen), want ik heb maar 1 thuiswerkdag. Oh en ik gaap teveel op het werk. Nou sorry, ik slik zware antihistamine en daar word ik duf van. Maar dat zei ik maar niet. En nu ging ze zeuren dat ik 5 voor 5 weg was gegaan laatst.

Dus ik zal alles maar in mijn thuiswerkdag proppen, meer koffie drinken en een trein later nemen naar huis. Wat moet ik anders? Maar het is zo betuttelend en dom. Ik werk 8 uur lang door op de lunch na, zij zitten vaak te kletsen, ik krijg mijn taken makkelijk af en doe alles kwalitatief goed, dus wat is het probleem dan?

In mijn branche zeuren ze overal met op kantoor werken helaas. Ik snap het niet, het gaat toch om output?

Nu zit ik weer te stressen dat mijn contract niet verlengd wordt om zoiets doms.
Het gaat niet om de output. Het gaat erom hoe je in het team zit, wat voor gevoel bepaalde mensen bij je hebben. En dan de output.

Collega's met hun gevoelens :')
pi_208477044
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 09:50 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dat zeg ik ook niet, ik zeg hoe zij het KUNNEN zien?

En ivm dat gapen: waarom geef je niet gewoon aan dat dit door medicatie komt? Dan zoeken ze daar niets meer achter.
Mensen maken graag aannames
Ja ik weet niet, ik was verbaasd en wilde het niet als een smoes doen overkomen.
pi_208477058
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 09:57 schreef sjorsie1982 het volgende:
Als je alleen maar werkt, niet kletst en 8 uur werkt en naar huis gaat dan snap ik het wel.
Werk is ook omgaan met collegas.
Ik klets vaak zat met collega's vooral in de pauze en ook tussendoor. Maar ik bedoelde hiermee dat ik niet zit te lanterfanten verder
pi_208477071
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 10:31 schreef rival het volgende:

[..]
Het gaat niet om de output. Het gaat erom hoe je in het team zit, wat voor gevoel bepaalde mensen bij je hebben. En dan de output.

Collega's met hun gevoelens :')
Bah wat een gezeik. Nou dan doe ik het wel hoe zij willen, maar ja dan gaat de output ook minder worden.
pi_208477172
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 11:27 schreef SootSprite het volgende:

[..]
Bah wat een gezeik. Nou dan doe ik het wel hoe zij willen, maar ja dan gaat de output ook minder worden.
Maar is de output dan nog wel voldoende voor je manager?
Jij kan het minder vinden maar wellicht is het voldoende voor get bedrijf
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_208477611
Je maakte pas nog een topic over dat je het niet naar jouw zin hebt daar en dat je je vastgeroest en gevangen voelt in een leven waarbij je je ongelukkig voelt. Als ik dit topic lees, krijg ik de indruk dat het niet onopgemerkt is gebleven en dat ze bij jou proberen te polsen wat er aan de hand is.

Je reageert hier op een manier dat je je daardoor erg bedreigt voelt. Ik bedoel dat niet als kritiek op jou overigens maar puur als constatering wat waarschijnlijk in verband staat met jouw persoonlijke en emotionele problemen. Hoe zie jij dat zelf? Ik kan het alleen maar bedenken van de informatie die jij hier post, dus ik kan er uiteraard naast zitten.

Kan het kloppen dat je enerzijds verbinding en goedkeuring van mensen verlangt, maar tegelijkertijd uit zelfbescherming een dikke muur optrekt vanwege angst voor afwijzing of kritiek op jou als persoon? Kan je zelf een verband zien in wat je vroeger in jouw jeugd meemaakte?

En wat betreft de situatie op jouw werk: je kan zonder dat je daarbij in details hoeft te treden dat je worstelt met emotionele problemen die met vroeger te maken hebben, dat het jou wel lukt om productief te blijven en dat je ook probeert prive en zaken gescheiden te houden, maar dat je door de feedback die je krijgt constateert dat het voor anderen blijkbaar toch merkbaar is dat er iets aan de hand is.

Als je dat niet doet, gaan zij zelf conclusief trekken en meestal zijn dat negatieve conclusies over jou als persoon. Ze kunnen bijvoorbeeld denken "Wat is er met dat mens? De ene keer lijkt ze uit te zijn op aandacht en de andere keer is ze gesloten en afwezig. En waarom gaapt ze? Kijkt ze op ons neer ofzo?" Daarom denk ik dat het verstandig kan zijn dat je iets vertelt over wat er met jou persoonlijk aan de hand is, om dus te voorkomen dat zij conclusies gaan trekken waardoor jij jouw baan zou kunnen verliezen. Maar nogmaals: ook belangrijk om niet teveel in details te treden, want ook dat kan uiteindelijk tegen jou werken. Als je benadrukt dat jouw productiviteit er niet onder lijdt en je levert goed werk, dan kunnen zij er niet tegenin gaan door te constateren dat het niet waar is.
pi_208478010
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 11:59 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Je maakte pas nog een topic over dat je het niet naar jouw zin hebt daar en dat je je vastgeroest en gevangen voelt in een leven waarbij je je ongelukkig voelt. Als ik dit topic lees, krijg ik de indruk dat het niet onopgemerkt is gebleven en dat ze bij jou proberen te polsen wat er aan de hand is.

Je reageert hier op een manier dat je je daardoor erg bedreigt voelt. Ik bedoel dat niet als kritiek op jou overigens maar puur als constatering wat waarschijnlijk in verband staat met jouw persoonlijke en emotionele problemen. Hoe zie jij dat zelf? Ik kan het alleen maar bedenken van de informatie die jij hier post, dus ik kan er uiteraard naast zitten.

Kan het kloppen dat je enerzijds verbinding en goedkeuring van mensen verlangt, maar tegelijkertijd uit zelfbescherming een dikke muur optrekt vanwege angst voor afwijzing of kritiek op jou als persoon? Kan je zelf een verband zien in wat je vroeger in jouw jeugd meemaakte?

En wat betreft de situatie op jouw werk: je kan zonder dat je daarbij in details hoeft te treden dat je worstelt met emotionele problemen die met vroeger te maken hebben, dat het jou wel lukt om productief te blijven en dat je ook probeert prive en zaken gescheiden te houden, maar dat je door de feedback die je krijgt constateert dat het voor anderen blijkbaar toch merkbaar is dat er iets aan de hand is.

Als je dat niet doet, gaan zij zelf conclusief trekken en meestal zijn dat negatieve conclusies over jou als persoon. Ze kunnen bijvoorbeeld denken "Wat is er met dat mens? De ene keer lijkt ze uit te zijn op aandacht en de andere keer is ze gesloten en afwezig. En waarom gaapt ze? Kijkt ze op ons neer ofzo?" Daarom denk ik dat het verstandig kan zijn dat je iets vertelt over wat er met jou persoonlijk aan de hand is, om dus te voorkomen dat zij conclusies gaan trekken waardoor jij jouw baan zou kunnen verliezen. Maar nogmaals: ook belangrijk om niet teveel in details te treden, want ook dat kan uiteindelijk tegen jou werken. Als je benadrukt dat jouw productiviteit er niet onder lijdt en je levert goed werk, dan kunnen zij er niet tegenin gaan door te constateren dat het niet waar is.
Dat was vorig jaar bij mijn oude werk
pi_208478020
Maar ik zie dat het zo over kan komen en ik ga er op letten.
  Moderator dinsdag 21 maart 2023 @ 13:12:25 #45
441859 crew  Lenny77
pi_208478807
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 11:26 schreef SootSprite het volgende:

[..]
Ja ik weet niet, ik was verbaasd en wilde het niet als een smoes doen overkomen.
Maar het is geen smoes, het is een verklaarbare bijwerking van de medicatie. Plus al de rest wat ze zelf bij het gapen zouden invullen is negatief en veel erger.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_208479051
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 13:12 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Maar het is geen smoes, het is een verklaarbare bijwerking van de medicatie. Plus al de rest wat ze zelf bij het gapen zouden invullen is negatief en veel erger.
Ok ik zal het dan morgen aangeven als ze er weer is
  dinsdag 21 maart 2023 @ 14:25:15 #47
444376 BaksteenMongool
Baksteen op je bek
pi_208479577
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 18:57 schreef SootSprite het volgende:

[..]
Nouja of het echt zo'n ramp is en hoe ik dit kan fixen. Maar ook geklaag omdat ik het dom vind.
Kom dan naar KLB :)
pi_208479803
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2023 18:54 schreef SootSprite het volgende:
Oh en ik gaap teveel op het werk. Nou sorry, ik slik zware antihistamine en daar word ik duf van. Maar dat zei ik maar niet.
Waarom niet?

Hoe wil je dat zij weten dat je door medicatie gaapt? Moeten ze dat kunnen ruiken?

quote:
En nu ging ze zeuren dat ik 5 voor 5 weg was gegaan laatst.
Waarom praat je hier niet verder over? Was er een reden waarom je eerder was vertrokken? Je komt altijd op tijd, werkt de volle uren en gaat dan weer naar huis, en toevallig ben je een keertje eerder vertrokken?

Waarom geef je dat niet aan? "Ik kom altijd op tijd en stop om 5 uur. Blijkbaar ben ik die ene keer iets te vroeg gestopt met werken. Bedankt, ik zal er in het vervolg rekening mee houden."

Zo laat je merken dat je hoort wat ze zeggen.

Kanttekening: als ze gaan miepen om 5 minuten, ga jij natuurlijk ook niet meer 5 minuten na 5 doorwerken om iets af te ronden. Dat komt dan morgen wel.

quote:
Ik werk 8 uur lang door op de lunch na, zij zitten vaak te kletsen, ik krijg mijn taken makkelijk af en doe alles kwalitatief goed, dus wat is het probleem dan?
Ja, waarom zeg je dit dan niet in je voortgangsgesprek? Maar dan op een andere toon natuurlijk.

"Ik werk door, en klets niet/nauwelijk zoals ik mijn collega's uitgebreid zie doen. Ik krijg mijn taken af, en lever kwaliteit. Zijn jullie tevreden met wat ik oplever?" Of zoiets.

quote:
In mijn branche zeuren ze overal met op kantoor werken helaas. Ik snap het niet, het gaat toch om output?
Output is inderdaad belangrijk, maar helaas letten sommige mensen ook met je scherm mee of ze zien je te veel gapen en hebben de behoefte om daar iets van te zeggen.

quote:
Nu zit ik weer te stressen dat mijn contract niet verlengd wordt om zoiets doms.
Ja, je kan jezelf lekker gekmaken, om niets. Je hebt zoveel kansen in je gesprek gehad om jouw kant van het verhaal te vertellen, maar dat niet gedaan...
pi_208485962
1 thuiswerkdag maar per week? En dat is te veel? Wat een onzin.

Maar goed, als bijna-altijd-thuiswerker zie ik kantoor toch vooral als een sociale plek waar ik kan bijpraten met collega’s en op de hoogte blijf van wat er speelt. Thuis ben je meestal toch een stuk productiever. Kan je niet vaker thuiswerken om je productiviteit op peil te houden en op de kantoordagen net iets meer sociaal te doen, zodat je daar ook tijd voor overhoudt? Dan heb je het thuiswerken voor je productiviteit en werk op kantoor voor het sociale (en ook werk ja, maar iets minder belangrijk).
  woensdag 22 maart 2023 @ 00:12:16 #50
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_208488338
Werkgevers zien output wel dalen, ookal vindt TS van niet.

Afspraken hoor je ook zo vaak mogelijk buiten werktijd, of in de eerste of laatste twee uur van je werkdag te doen (met een max van 4 a 6x pj meestal) en anders meld je je ziek, of neem je verlof op.

Als je tot 17:00 salaris krijgt zit je niet om 16:55 in de auto.

Als bovenstaand vanuit de werkgever opvalt, en je opmerkingen krijgt als 'je gaapt teveel' zit er een disconnect tussen hoe jij vindt dat het gaat, en hoe jouw werkgever vindt hoe het gaat.

Wanneer je medicatie slikt die je performance beinvloed, dan kan je dat aangeven. In bepaalde sectoren moet dat zelfs, of, dan mag je niet werken.

Tenslotte bepaald de werkgever waar je werkt, thuiswerken is geen recht.
Dum de dum
pi_208488627
De antihistamine beinvloedt mijn performance verder niet hoor.
  woensdag 22 maart 2023 @ 02:08:00 #52
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_208488631
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 14:42 schreef YStec het volgende:
Ja, waarom zeg je dit dan niet in je voortgangsgesprek? Maar dan op een andere toon natuurlijk.

"Ik werk door, en klets niet/nauwelijk zoals ik mijn collega's uitgebreid zie doen. Ik krijg mijn taken af, en lever kwaliteit. Zijn jullie tevreden met wat ik oplever?" Of zoiets.

FYI

Klagen over het functioneren van anderen, terwijl het jouwe wordt besproken, is echt een doodzonde. Helpt je zaak helemaal niet, en, verslechtert je positie.
Dum de dum
pi_208488771
Wiens poen men pakt, diens bijl men hakt.....

Als degene die je salaris betaalt, wilt dat je op kantoor moet werken, moet je op kantoor werken.....
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_208488931
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 04:48 schreef LangeTabbetje het volgende:
Wiens poen men pakt, diens bijl men hakt.....

Als degene die je salaris betaalt, wilt dat je op kantoor moet werken, moet je op kantoor werken.....
Ja en nee. Want dan zou je ook nooit mogen staken volgens jou. Niet dat ik dat wil, maar klakkeloos alles doen wat de baas wil is ook niet goed.

Ik ga gewoon naar kantoor verder
pi_208488956
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 18:57 schreef SootSprite het volgende:

[..]
Nouja of het echt zo'n ramp is en hoe ik dit kan fixen. Maar ook geklaag omdat ik het dom vind.
Een dag in de week thuiswerken is niet veel, maar ja ik ken de situatie niet.
Een collega die gaapt tijdens het werk is wel zwaar irritant. Ik had zo'n collega, ik heb er wat van gezegd. Je verliest je concentratie en het werkt aanstekelijk en het is zwaar vermoeiend. Ongeacht wat de oorzaak is, het ziet er niet echt gemotiveerd uit. Ik denk dat dat gapen wel de aanleiding is dat je werd aangesproken, ook op het thuiswerken. Collega's denken dan: die heeft er geen zin in.
pi_208489028
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 06:30 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Een dag in de week thuiswerken is niet veel, maar ja ik ken de situatie niet.
Een collega die gaapt tijdens het werk is wel zwaar irritant. Ik had zo'n collega, ik heb er wat van gezegd. Je verliest je concentratie en het werkt aanstekelijk en het is zwaar vermoeiend. Ongeacht wat de oorzaak is, het ziet er niet echt gemotiveerd uit. Ik denk dat dat gapen wel de aanleiding is dat je werd aangesproken, ook op het thuiswerken. Collega's denken dan: die heeft er geen zin in.
Nou slik jij anders 2 sterke allergiepillen op een dag. Die dingen worden ook gebruikt als slaappil.
pi_208489062
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 20:14 schreef SootSprite het volgende:

[..]
Nou ze zeiden inderdaad iets over teambuilding. Maar dat kan ook met minder op kantoor.
Juist bij teambuilding hoort het wat ouwehoeren tussendoor, daar doe je niet aan.
pi_208489118
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 06:51 schreef SootSprite het volgende:

[..]
Nou slik jij anders 2 sterke allergiepillen op een dag. Die dingen worden ook gebruikt als slaappil.
Op doktersrecept neem ik aan?
Dan zou ik dat zeggen.

Continue lopen te gapen op je werk wekt anders de indruk van lui of niet geïnterseseerd

Daarbij moet thuiswerk dag ook niet zijn voor doktersbezoek en andere evt afspraken. Ruikt naar misbruik maken van.

Je hebt behoorlijke kritiek gehad.
Ik zou er iets mee doen voor het te laat is. Je hangt aan een dunne draad
pi_208489141
Recent zat je goed in de knel met jezelf. Ook geestelijk moe, weinig puf, geen zin in werk.

Ben je vanuit je onderwijsbaan destijds niet veel te snel gaan werken? Dat je wel geestelijk moe cq ziek bent en nu weer op steekt?

Bron o.a.
R&P / Geestelijk moe
pi_208489176
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 07:18 schreef stropdaz het volgende:

[..]
Op doktersrecept neem ik aan?
Dan zou ik dat zeggen.

Continue lopen te gapen op je werk wekt anders de indruk van lui of niet geïnterseseerd

Daarbij moet thuiswerk dag ook niet zijn voor doktersbezoek en andere evt afspraken. Ruikt naar misbruik maken van.

Je hebt behoorlijke kritiek gehad.
Ik zou er iets mee doen voor het te laat is. Je hangt aan een dunne draad
En wanneer zou ik dan naar de dokter moeten als ik 5 dagen werk?
pi_208489178
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 07:22 schreef stropdaz het volgende:
Recent zat je goed in de knel met jezelf. Ook geestelijk moe, weinig puf, geen zin in werk.

Ben je vanuit je onderwijsbaan destijds niet veel te snel gaan werken? Dat je wel geestelijk moe cq ziek bent en nu weer op steekt?

Bron o.a.
R&P / Geestelijk moe
Ook, maar geen burnout meer
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 22 maart 2023 @ 07:32:07 #62
269689 crew  Viv
pi_208489185
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 07:18 schreef stropdaz het volgende:

[..]

Daarbij moet thuiswerk dag ook niet zijn voor doktersbezoek en andere evt afspraken. Ruikt naar misbruik maken van.
Voor doktersbezoek hoor je sowieso vrij te krijgen, dus het is ook in het voordeel van de werkgever om dit op een thuiswerkdag te plannen. (Ervan uitgaande dat je dichter bij je huisarts woont dan bij je werk, waardoor de reistijd korter is.) :Y)
pi_208489206
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 07:32 schreef Viv het volgende:

[..]
Voor doktersbezoek hoor je sowieso vrij te krijgen, dus het is ook in het voordeel van de werkgever om dit op een thuiswerkdag te plannen. (Ervan uitgaande dat je dichter bij je huisarts woont dan bij je werk, waardoor de reistijd korter is.) :Y)
Maar niet om de haverklap lijkt me.
pi_208489210
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 07:31 schreef SootSprite het volgende:

[..]
Ook, maar geen burnout meer
Ik heb sterk mijn twijfels.
Het spijt me.

Maar die medicatie is die van je huisarts? Of de drogist?
pi_208489226
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 07:30 schreef SootSprite het volgende:

[..]
En wanneer zou ik dan naar de dokter moeten als ik 5 dagen werk?
8u als je werkt van 9u tot 17u.
Of eens uur eerder weg.
Thuiswerken omdat je afspraken hebt is m.i. niet ok
pi_208489243
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 07:22 schreef stropdaz het volgende:
Recent zat je goed in de knel met jezelf. Ook geestelijk moe, weinig puf, geen zin in werk.

Ben je vanuit je onderwijsbaan destijds niet veel te snel gaan werken? Dat je wel geestelijk moe cq ziek bent en nu weer op steekt?

Bron o.a.
R&P / Geestelijk moe
Ook, maar geen burnout meer
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2023 07:37 schreef stropdaz het volgende:

[..]
8u als je werkt van 9u tot 17u.
Of eens uur eerder weg.
Thuiswerken omdat je afspraken hebt is m.i. niet ok
Ik werk van 8:30 tot 17 en ben daarvoor een uur onderweg.
pi_208489246
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 07:35 schreef stropdaz het volgende:

[..]
Ik heb sterk mijn twijfels.
Het spijt me.

Maar die medicatie is die van je huisarts? Of de drogist?
Huisarts. Plus ik heb ook therapie die ik op die dagen plan. Beiden om de hoek.
pi_208489248
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 07:34 schreef stropdaz het volgende:

[..]
Maar niet om de haverklap lijkt me.
Therapie om de week
pi_208489252
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 07:32 schreef Viv het volgende:

[..]
Voor doktersbezoek hoor je sowieso vrij te krijgen, dus het is ook in het voordeel van de werkgever om dit op een thuiswerkdag te plannen. (Ervan uitgaande dat je dichter bij je huisarts woont dan bij je werk, waardoor de reistijd korter is.) :Y)
Dit, anders zou het nooit kunnen.
pi_208489264
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 07:40 schreef SootSprite het volgende:

[..]
Ook, maar geen burnout meer
[..]
Ik werk van 8:30 tot 17 en ben daarvoor een uur onderweg.
Dan idd incidenteel gebruik maken van je recht om eens eerder te mogen gaan voor HA bezoek.
Dat zal bij een gezond iemand hoog uit paar keer per jaar zijn, dus geen probleem.

Zijn die pillen op recept? Of drogist?
Dan aankaarten via bedrijfsarts en team op hoogte brengen dat je daar ok moe bent.
Zijn zr van drogist > laten omzetten naar HA
pi_208489269
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 07:44 schreef stropdaz het volgende:

[..]
Dan idd incidenteel gebruik maken van je recht om eens eerder te mogen gaan voor HA bezoek.
Dat zal bij een gezond iemand hoog uit paar keer per jaar zijn, dus geen probleem.

Zijn die pillen op recept? Of drogist?
Dan aankaarten via bedrijfsarts en team op hoogte brengen dat je daar ok moe bent.
Zijn zr van drogist > laten omzetten naar HA
Huisarts op recept. Desloratadine.
pi_208489274
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 07:41 schreef SootSprite het volgende:

[..]
Huisarts. Plus ik heb ook therapie die ik op die dagen plan. Beiden om de hoek.
Je bent te vroeg gaan werken vrees ik. Iedereen verbaasde het destijds al. Kwakkelend begonnen, en nu hang je er weer in :(
pi_208489282
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 07:46 schreef stropdaz het volgende:

[..]
Je bent te vroeg gaan werken vrees ik. Iedereen verbaasde het destijds al. Kwakkelend begonnen, en nu hang je er weer in :(
Ik heb geen last van burnout. Ik ben moe door medicatie.

Psycholoog helpt met onzekerheid en trauma.
pi_208489283
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 07:45 schreef SootSprite het volgende:

[..]
Huisarts op recept. Desloratadine.
Lijkt te hoog gedoseerd.
1 pil werkt 24 uur.

Ik denk dan ook dat je niet moe bent van die pil maar geestelijk moe. Wat je toen al had op school
pi_208489293
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 07:49 schreef SootSprite het volgende:

[..]
Ik heb geen last van burnout. Ik ben moe door medicatie.

Psycholoog helpt met onzekerheid en trauma.
Wees dan eerlijk op je werk dat je bij instanties loopt voor hulpverlening ivm vast gedraaid in verleden. Dan krijg je ook vast meer begrip en ruimte
  woensdag 22 maart 2023 @ 08:02:19 #76
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_208489353
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 07:30 schreef SootSprite het volgende:

[..]
En wanneer zou ik dan naar de dokter moeten als ik 5 dagen werk?
Wat ik zei, 2 uur aan het begin, of twee uur aan het eind v/d werkdag is normaal. Ik weet niet wat er in jouw CAO of bedrijfsregelement staat. Meldt je nu überhaupt dat je naar de dokter (of een afspraak) gaat? Openheid van zaken, ondanks privacy geneuzel, is meestal wel heel praktisch ... net als bijv. je medicijn gebruik. En een behoorlijke werkgever denkt daar dan met je over mee, beetje schipperen met de uren enzovoorts. Heb je geen behoorlijke werkgever dan houdt dat ook wel rap op natuurlijk ... :)

Ik denk ook dat je aan de ene kant misschien iets te veel zorgen maakt, maar aan de andere kant wel duidelijke signalen over niet tevreden zijn over jouw performance mist.

Thuiswerken inplannen om naar de dokter te gaan is zoiets, zeker als je het niet meldt bij je werkgever. Sowieso is daar gewoon verlof voor, zorg of calamiteiten desnoods. Meestal een paar keer per jaar 'gratis' ook nog eens.

En qua thuiswerken heb ik ook de andere kant gezien gezien dat tijdens en nu na corona niet iedereen dat kan. Terug naar kantoor was voor die collega's heel moeilijk, en ineens hadden ze vaste thuiswerkdagen nodig want hobbies, nieuwe huisdieren of kinderen die ineens niet meer alleen van school konden of geen opvang meer nodig hadden.

Om maar niet te spreken van collega's die gewoon onbereikbaar waren (ook voor COVID al hoor) en zelfs eentje die elke vrijdag thuiswerkte en thuiswerken was dan de laptop aanzetten op de camping voor de meetings. Thuiswerken is niet voor iedereen, en zeker niet voor elke werkgever.

En die vonden allemaal dat ze goed werk leverden.

Dus vanuit de werkgever is het mi. echt een serieus signaal als ze zeggen, je werkt teveel thuis. Tel daarbij op dat ze ook kleinigheidjes gaan opmerken (5 min te vroeg weg, gapen), en het plaatje wordt er niet beter op.

Of het fijn is bij een werkgever te werken waar ze zo op de klok letten is een tweede, maar ik weet daar de context verder niet achter natuurlijk. Hier is dat geven en nemen, en als we moeten opmerken dat iemand teveel neemt dan is de balans al behoorlijk naar die kant verschoven zeg maar.

* Fe2O3 rent weer terug naar wgr
Dum de dum
pi_208489375
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 07:51 schreef stropdaz het volgende:

[..]
Wees dan eerlijk op je werk dat je bij instanties loopt voor hulpverlening ivm vast gedraaid in verleden. Dan krijg je ook vast meer begrip en ruimte
Dat weten ze
pi_208489381
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 07:49 schreef stropdaz het volgende:

[..]
Lijkt te hoog gedoseerd.
1 pil werkt 24 uur.

Ik denk dan ook dat je niet moe bent van die pil maar geestelijk moe. Wat je toen al had op school
Nee, 1 is normaal, 2 als de alletgie erg is die dag
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 22 maart 2023 @ 08:08:47 #79
269689 crew  Viv
pi_208489402
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 07:49 schreef stropdaz het volgende:

[..]
Lijkt te hoog gedoseerd.
1 pil werkt 24 uur.
We gaan hier geen medische adviezen geven hè? Ze is onder behandeling van haar huisarts, klaar.
pi_208489540
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 08:04 schreef SootSprite het volgende:
Dat weten ze
En werkt dat goed?
De combinatie therapie en fulltime werken?
Misschien moet je even bv een paar uur terug in de ziektewet dat je je kan focussen op je herstel.
Fulltime werken en therapie lijkt me een lastige combi en dan ga je inderdaad dat soort dingen zoeken in een thuiswerkdag.

quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 08:05 schreef SootSprite het volgende:
Nee, 1 is normaal, 2 als de alletgie erg is die dag
1 is inderdaad normaal.
2 is het wel logisch dat je er suf van wordt. Maar goed je hebt het via doktersrecept, dus die zal het weten.
pi_208489544
Waar ik nu bang voor ben is dat het weer verpest is, en alles wat ik nu doe toch geen zin meer heeft.
pi_208489588
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 08:27 schreef SootSprite het volgende:
Waar ik nu bang voor ben is dat het weer verpest is, en alles wat ik nu doe toch geen zin meer heeft.
Kan ik me goed voorstellen. En misschien is die zorg ook wel terecht, laten we het gewoon even eerlijk bekijken.
Ze zijn overduidelijk niet tevreden over met name je houding en je lijkt in de ogen van je werkgever misbruik te maken van je thuiswerkmogelijk. Qua doelsaldo sta je in iedergeval al flink achter.

Wat ik al eerder schreef, en destijds ook in je topic:
Jij bent ziek. Je hebt een trauma lees ik. Het is bij eerdere werkgevers niet gelukt (en dan niet inhoudelijk op vakgebied maar op omgang met collega's dan wel werkgevers). Daar zal je helaas aan moeten werken en het is dan ook goed dat je op therapie bent.

Maar ik heb je toen een beetje gevolgd en de topics van toen net nog eens door gelezen, en ik denk echt dat je veel te vroeg begonnen bent met werken. Ook onder druk mogelijk of dat je je niet wilde aanstellen destijds.
Daar lijkt je in mijn ogen nu de vruchten van te plukken. En daarom gaat het nu bij deze baas ook wederom mis.

Daarnaast kan een goede therapie ook niet samen gaan met fulltime werken.
Dan geef je de therapie niet de prioriteit die het nodig heeft.
Hier zijn bedrijfsartsen voor die je bij kunnen helpen, niet FOK!
  woensdag 22 maart 2023 @ 09:58:46 #83
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_208490826
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 08:27 schreef SootSprite het volgende:
Waar ik nu bang voor ben is dat het weer verpest is, en alles wat ik nu doe toch geen zin meer heeft.
Ook dat is niet zo natuurlijk

Bespreek waarom je af en toe vaker thuiswerkt, en maak doktersafspraken buiten werktijd of vraag wat de opties zijn bij je werkgever. En ik raad je aan niet je hele doopcel te lichten natuurlijk, maar begrip kan alleen maar in je voordeel werken natuurlijk.

Over hoe vaak hebben we het uberhaupt?
En is er geen thuiswerkbeleid? (aanvragen/goedkeuring ed.), indien niet, spreek af dat je vooraf overlegt/goedkeuring vraagt bijv.

Niet op andere collega's letten en zorgen dat je eigen werk gedaan is en met de rest naar huis en het komt vast goed.
Dum de dum
pi_208491193
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 07:34 schreef stropdaz het volgende:

[..]
Maar niet om de haverklap lijkt me.
Ook om de haverklap maar dan moet je dit wel van te voren communiceren met de werkgever ipv even niet bereikbaar zijn op je thuiswerkdag en daarna zeggen dat je toen naar de dokter was.
pi_208494790
Teveel gapen op het werk? Dat is toch totaal niet rullevant? Ik zou er echt niet tegen kunnen als een of andere narcistische manager wil micro-managen hoe mijn lichaam functioneert.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_208498519
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 09:58 schreef Fe2O3 het volgende:

[..]
Ook dat is niet zo natuurlijk

Bespreek waarom je af en toe vaker thuiswerkt, en maak doktersafspraken buiten werktijd of vraag wat de opties zijn bij je werkgever. En ik raad je aan niet je hele doopcel te lichten natuurlijk, maar begrip kan alleen maar in je voordeel werken natuurlijk.

Over hoe vaak hebben we het uberhaupt?
En is er geen thuiswerkbeleid? (aanvragen/goedkeuring ed.), indien niet, spreek af dat je vooraf overlegt/goedkeuring vraagt bijv.

Niet op andere collega's letten en zorgen dat je eigen werk gedaan is en met de rest naar huis en het komt vast goed.
Gedaan en is nu ook begrepen
pi_208509267
Ts, probeer het op kantoor zijn ook wat positiever te benaderen en dat niet als straf te zien. Beetje praten met anderen geeft ook energie. Output is net zo belangrijk als "adorable" gevonden worden. Als thuiswerker hoef je maar weinig fout te doen, keer geel zijn op teams om de roddels welig te laten tieren.

Wat voor beroep doe je?
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')