Nouja of het echt zo'n ramp is en hoe ik dit kan fixen. Maar ook geklaag omdat ik het dom vind.quote:
Dan is niemand in onze organisatie vakvolwassenquote:Op maandag 20 maart 2023 19:00 schreef etuiedelapiel het volgende:
Als er een voortgangsgesprek gevoerd moet worden dan concludeer ik daaruit dat je nog niet vakvolwassen bent.
Weet ik het hoe het heet. Ik ben geswitcht van carriere en door proeftijd heen, om de ziveel tijd hebben we een bilaquote:Op maandag 20 maart 2023 19:00 schreef etuiedelapiel het volgende:
Als er een voortgangsgesprek gevoerd moet worden dan concludeer ik daaruit dat je nog niet vakvolwassen bent.
Bij zo’n gesprek gaat het om feedback op je functioneren naar aanloop van een jaarlijkse functioneringsgesprek (performance review) meestal 6 maanden later.quote:Op maandag 20 maart 2023 19:00 schreef etuiedelapiel het volgende:
Ik begin er over te twijfelen inderdaad. Ik lever kwaliteit en werk hard, wat maken 5 minuten of thuiswerken nu uit?quote:Op maandag 20 maart 2023 19:37 schreef Cockwhale het volgende:
Bij een bedrijf waar ze verwachten dat je letterlijk tot 5 uur naar je beeldscherm blijft turen, ook al heb je alles af, daar moet je niet willen blijven werken. Die jaren 30' fabrieksmentaliteit ga je er niet uit krijgen.
Ik haat het als pragmatist en realist dat er zoveel conservatieven en idealisten rondlopen.
Bij sommige functies of organisaties snap ik wel dat je minimaal 50% aanwezig moet zijn, vooral als je in een team werkt.quote:Op maandag 20 maart 2023 19:39 schreef SootSprite het volgende:
[..]
Ik begin er over te twijfelen inderdaad. Ik lever kwaliteit en werk hard, wat maken 5 minuten of thuiswerken nu uit?
Ja, maar 50% is 2,5 dag, niet 4.quote:Op maandag 20 maart 2023 20:05 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Bij sommige functies of organisaties snap ik wel dat je minimaal 50% aanwezig moet zijn, vooral als je in een team werkt.
Ding is, als je erg veel thuis werkt, dan bouw je geen social credit op door een gebrek aan echt menselijk contact.
Klopt en bij dit bedrijf snap ik het niet omdat ik echt hard werk en presteer. Ik veroorzaak geen drama.quote:Op maandag 20 maart 2023 20:10 schreef Raw85 het volgende:
Heb je nou nooit het idee dat het misschien ook iets met je eigen houding heeft te maken TS? Voor m’n gevoel heb jij altijd gezeik met je werkgever/omgeving
Nou ze zeiden inderdaad iets over teambuilding. Maar dat kan ook met minder op kantoor.quote:Op maandag 20 maart 2023 20:13 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Laat ze maar eens met steekhoudende argumenten komen. In een gesprek vragen naar het waarom.
Stel je een tussenweg voor. Zij willen 4 dagen, jij 1, maak je er 2 dagen van. Kom je om de dag.quote:Op maandag 20 maart 2023 20:14 schreef SootSprite het volgende:
[..]
Nou ze zeiden inderdaad iets over teambuilding. Maar dat kan ook met minder op kantoor.
Als mijn contract verlengd wordt ga ik onderhandelenquote:Op maandag 20 maart 2023 20:16 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Stel je een tussenweg voor. Zij willen 4 dagen, jij 1, maak je er 2 dagen van. Kom je om de dag.
Bijzondere volgorde.quote:Op maandag 20 maart 2023 20:19 schreef SootSprite het volgende:
[..]
Als mijn contract verlengd wordt ga ik onderhandelen
Dat is jouw perceptie en schijnbaar niet die van hen.quote:Op maandag 20 maart 2023 20:14 schreef SootSprite het volgende:
[..]
Nou ze zeiden inderdaad iets over teambuilding. Maar dat kan ook met minder op kantoor.
Wat een onzin, een voortgangsgesprek is gewoon onderdeel van de gesprekscyclus en de gesprekscyclus is gewoon een onderdeel van het prestatie- en ontwikkelsmanagment.quote:Op maandag 20 maart 2023 19:00 schreef etuiedelapiel het volgende:
Dat onzin van teambuilding altijdquote:Op maandag 20 maart 2023 21:03 schreef bijdehand het volgende:
Bij ons willen ze ook dat ik vaker naar kantoor kom. We zijn tijdens de coronaperikelen verhuisd naar een kleinere locatie waar ik me niet kan concentreren. Te druk en slechte ventilatie. Maarja het is goed voor het team als iedereen er vaker is... Als ze het forceren ben ik weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |