abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208469653
Ik doe mijn werk goed, ik lever kwaliteit, ik pik dingen makkelijk op. Dat hoorde ik bij mijn voortgangsgesprek. Maar ik werk te vaak thuis (ik werk 40 uur en heb weleens afspraken bij de huisarts, die soms tussendoor komen), want ik heb maar 1 thuiswerkdag. Oh en ik gaap teveel op het werk. Nou sorry, ik slik zware antihistamine en daar word ik duf van. Maar dat zei ik maar niet. En nu ging ze zeuren dat ik 5 voor 5 weg was gegaan laatst.

Dus ik zal alles maar in mijn thuiswerkdag proppen, meer koffie drinken en een trein later nemen naar huis. Wat moet ik anders? Maar het is zo betuttelend en dom. Ik werk 8 uur lang door op de lunch na, zij zitten vaak te kletsen, ik krijg mijn taken makkelijk af en doe alles kwalitatief goed, dus wat is het probleem dan?

In mijn branche zeuren ze overal met op kantoor werken helaas. Ik snap het niet, het gaat toch om output?

Nu zit ik weer te stressen dat mijn contract niet verlengd wordt om zoiets doms.
pi_208469690
Wat is je vraag?
Ik zwaai naar dieren.
pi_208469716
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2023 18:56 schreef Geerd het volgende:
Wat is je vraag?
Nouja of het echt zo'n ramp is en hoe ik dit kan fixen. Maar ook geklaag omdat ik het dom vind.
pi_208469756
Als er een voortgangsgesprek gevoerd moet worden dan concludeer ik daaruit dat je nog niet vakvolwassen bent.
  maandag 20 maart 2023 @ 19:03:03 #5
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_208469794
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2023 19:00 schreef etuiedelapiel het volgende:
Als er een voortgangsgesprek gevoerd moet worden dan concludeer ik daaruit dat je nog niet vakvolwassen bent.
Dan is niemand in onze organisatie vakvolwassen :{
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_208469800
quote:
Weet ik het hoe het heet. Ik ben geswitcht van carriere en door proeftijd heen, om de ziveel tijd hebben we een bila
pi_208470023
quote:
Bij zo’n gesprek gaat het om feedback op je functioneren naar aanloop van een jaarlijkse functioneringsgesprek (performance review) meestal 6 maanden later.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 20-03-2023 19:19:18 ]
pi_208470423
Bij een bedrijf waar ze verwachten dat je letterlijk tot 5 uur naar je beeldscherm blijft turen, ook al heb je alles af, daar moet je niet willen blijven werken. Die jaren 30' fabrieksmentaliteit ga je er niet uit krijgen.

Ik haat het als pragmatist en realist dat er zoveel conservatieven en idealisten rondlopen.
pi_208470452
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2023 19:37 schreef Cockwhale het volgende:
Bij een bedrijf waar ze verwachten dat je letterlijk tot 5 uur naar je beeldscherm blijft turen, ook al heb je alles af, daar moet je niet willen blijven werken. Die jaren 30' fabrieksmentaliteit ga je er niet uit krijgen.

Ik haat het als pragmatist en realist dat er zoveel conservatieven en idealisten rondlopen.
Ik begin er over te twijfelen inderdaad. Ik lever kwaliteit en werk hard, wat maken 5 minuten of thuiswerken nu uit?
pi_208471106
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 19:39 schreef SootSprite het volgende:

[..]
Ik begin er over te twijfelen inderdaad. Ik lever kwaliteit en werk hard, wat maken 5 minuten of thuiswerken nu uit?
Bij sommige functies of organisaties snap ik wel dat je minimaal 50% aanwezig moet zijn, vooral als je in een team werkt.

Ding is, als je erg veel thuis werkt, dan bouw je geen social credit op door een gebrek aan echt menselijk contact.
pi_208471213
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2023 20:05 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Bij sommige functies of organisaties snap ik wel dat je minimaal 50% aanwezig moet zijn, vooral als je in een team werkt.

Ding is, als je erg veel thuis werkt, dan bouw je geen social credit op door een gebrek aan echt menselijk contact.
Ja, maar 50% is 2,5 dag, niet 4.
pi_208471243
Heb je nou nooit het idee dat het misschien ook iets met je eigen houding heeft te maken TS? Voor m’n gevoel heb jij altijd gezeik met je werkgever/omgeving
pi_208471300
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 20:10 schreef Raw85 het volgende:
Heb je nou nooit het idee dat het misschien ook iets met je eigen houding heeft te maken TS? Voor m’n gevoel heb jij altijd gezeik met je werkgever/omgeving
Klopt en bij dit bedrijf snap ik het niet omdat ik echt hard werk en presteer. Ik veroorzaak geen drama.
pi_208471305
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 20:09 schreef SootSprite het volgende:

[..]
Ja, maar 50% is 2,5 dag, niet 4.
Laat ze maar eens met steekhoudende argumenten komen. In een gesprek vragen naar het waarom.
pi_208471335
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2023 20:13 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Laat ze maar eens met steekhoudende argumenten komen. In een gesprek vragen naar het waarom.
Nou ze zeiden inderdaad iets over teambuilding. Maar dat kan ook met minder op kantoor.
pi_208471387
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 20:14 schreef SootSprite het volgende:

[..]
Nou ze zeiden inderdaad iets over teambuilding. Maar dat kan ook met minder op kantoor.
Stel je een tussenweg voor. Zij willen 4 dagen, jij 1, maak je er 2 dagen van. Kom je om de dag.
pi_208471453
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2023 20:16 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Stel je een tussenweg voor. Zij willen 4 dagen, jij 1, maak je er 2 dagen van. Kom je om de dag.
Als mijn contract verlengd wordt ga ik onderhandelen
pi_208471513
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 20:19 schreef SootSprite het volgende:

[..]
Als mijn contract verlengd wordt ga ik onderhandelen
Bijzondere volgorde.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
pi_208471564
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 20:22 schreef nostra het volgende:

[..]
Bijzondere volgorde.
Ik heb geen poot om op te staan nu?
pi_208472004
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 20:14 schreef SootSprite het volgende:

[..]
Dat is jouw perceptie en schijnbaar niet die van hen.

Als ik jou was, zou ik mij toch vaker naar kantoor begeven. Wat is het probleem om dat niet te doen? Minimaal 3 dagen in de week zou toch geen probleem moeten zijn?
pi_208472201
Bij ons willen ze ook dat ik vaker naar kantoor kom. We zijn tijdens de coronaperikelen verhuisd naar een kleinere locatie waar ik me niet kan concentreren. Te druk en slechte ventilatie. Maarja het is goed voor het team als iedereen er vaker is... Als ze het forceren ben ik weg. |:(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_208473148
quote:
Wat een onzin, een voortgangsgesprek is gewoon onderdeel van de gesprekscyclus en de gesprekscyclus is gewoon een onderdeel van het prestatie- en ontwikkelsmanagment.
pi_208473414
Gewoon een fok jou en je eigen ding doen, voor jezelf staan, wat beter voor jou persoonlijk is.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_208473603
quote:
99s.gif Op maandag 20 maart 2023 21:03 schreef bijdehand het volgende:
Bij ons willen ze ook dat ik vaker naar kantoor kom. We zijn tijdens de coronaperikelen verhuisd naar een kleinere locatie waar ik me niet kan concentreren. Te druk en slechte ventilatie. Maarja het is goed voor het team als iedereen er vaker is... Als ze het forceren ben ik weg. |:(
Dat onzin van teambuilding altijd :D volgens mij krijg je alleen maar gezeik als je sommige mensen te vaak ziet en dan hen ik het nog niet over de onvermijdelijke roddel en achterklap
No bitch to me
pi_208474455
Nou ik kan met iedereen overweg maar er wordt achter elkaars rug om veel gepraat inderdaad. Plus dat als ik op kantoor ben er op alles gelet wordt en ik vind dat onprettig. Ik werk hard, laat me soms even mijn telefoon checken etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')