Naast wat anderen die ook op een fluit hebben gespeeldquote:Op zondag 19 maart 2023 17:45 schreef JohnBercow het volgende:
Hier worden na vandaag extra executies uitgevoerd/
nu ja, 'wij' spelen ook maar 1 van de 26 coupletten van het Hele Wilhelmusquote:
Tijd terug langs zien komen, volgens mij heb ik het spelletje gewonnen want ik heb nog steeds niet gelachen. Is deze vent een soort Buzz Killington?quote:
Of jij hebt gewoon geen humor!quote:Op zondag 19 maart 2023 17:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tijd terug langs zien komen, volgens mij heb ik het spelletje gewonnen want ik heb nog steeds niet gelachen. Is deze vent een soort Buzz Killington?
Define "humor"....quote:
Une baguette fromage sil vous plaitquote:Op zondag 19 maart 2023 17:49 schreef TweedeKlum het volgende:
Toto en Vowles spreken vloeiend Frans.
quote:
Mwa, ben ook geen fan van dat geforceerde gedoe.quote:
Het maar.quote:
En zelf geen openingsbod doen?quote:
Will Smith was in beeld. Meer niet.quote:Op zondag 19 maart 2023 17:55 schreef Sally het volgende:
ik heb geloof ik de grap "Will Smith" gemist... of begrijp m niet..
jaja... koffie nodig, LOL
Ik ook net.quote:Op zondag 19 maart 2023 17:57 schreef Sally het volgende:
neeeeeeeeeeeee ik heb LAGGGG bij F1 TV Pro...!!!!![]()
![]()
thnxquote:
Keertje wisselen tussen F1 Live en International?quote:Op zondag 19 maart 2023 17:57 schreef Sally het volgende:
neeeeeeeeeeeee ik heb LAGGGG bij F1 TV Pro...!!!!![]()
![]()
quote:
net niet meer, af en aan weer wel... :/ prut.quote:
WIJ ZIJN NEDERLANDquote:Op zondag 19 maart 2023 17:57 schreef Nattekat het volgende:
Switcht die stream plots naar Nederlands D:
Heb echt een hekel aan die stemmen gekregen
Gewoon blijven donerenquote:Op zondag 19 maart 2023 17:57 schreef Zipportal het volgende:
@:Nova Waarom heeft FOK nog steeds geen nieuwe lay-out?
Ik heb wel eens van lag gehoord, maar nog nooit dat real life lagt bij een streamquote:
quote:
Nico?quote:Op zondag 19 maart 2023 18:00 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]![]()
er is maar een nederlander die we moeten supporten en die komt niet uit friesland
De Vries moet ook steun krijgen van de fansquote:Op zondag 19 maart 2023 18:00 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]![]()
er is maar een nederlander die we moeten supporten en die komt niet uit friesland
En ik een harde plassert.quote:
Fanboost is een FE-dingetje, werkt hier nietquote:Op zondag 19 maart 2023 18:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De Vries moet ook steun krijgen van de fans
freeze, dan...?quote:Op zondag 19 maart 2023 18:00 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ik heb wel eens van lag gehoord, maar nog nooit dat real life lagt bij een stream
Ja, gaat als een trein, daarom staan ze ook 18e en 16equote:Op zondag 19 maart 2023 18:01 schreef -XOR- het volgende:
Wat lullen ze nou bij Viaplay, AT een fijne auto?
Ja F1TV ligt altijd een beetje achter helaasquote:
Hoop is uitgestelde teleurstellingquote:Op zondag 19 maart 2023 18:01 schreef -XOR- het volgende:
Wat lullen ze nou bij Viaplay, AT een fijne auto?
Lastig op Fokquote:Op zondag 19 maart 2023 18:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja F1TV ligt altijd een beetje achter helaas
Prachtig die vooruitgang, vroeger moest je nog via het dakraam de antenne richten, nu kun je gewoon niks.quote:
Ja al kijken er tegenwoordig een stuk minder via viaplay hierquote:Op zondag 19 maart 2023 18:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Lastig op Fok
Hier lees je het eerst
Jawel, je kan tegenwoordig toch tweeten? Vooruitgang!quote:Op zondag 19 maart 2023 18:03 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Prachtig die vooruitgang, vroeger moest je nog via het dakraam de antenne richten, nu kun je gewoon niks.
hmmmmm mmquote:Op zondag 19 maart 2023 17:54 schreef Sally het volgende:
[..]
En zelf geen openingsbod doen?
PER (of 4)
[b]ALO (of 1)[/b]
VER (of 2 of 1)
LEC (of 3)
Stond ver naar linksquote:Op zondag 19 maart 2023 18:05 schreef RetepV het volgende:
Incorrect starting location voor Alonso??? Hoezo?
Te scheef misschien, of te ver naar voren.quote:Op zondag 19 maart 2023 18:05 schreef RetepV het volgende:
Zag op de Live Timing ALO als no 1, en PER als no 2... voor iedereen gestart was...quote:Op zondag 19 maart 2023 18:05 schreef RetepV het volgende:
weet niet of die 2 cm heel veel uitgemaakt haddenquote:
Zelfde regie die het volkslied deed zekerquote:
en dat geloof je zelf, nog een wonder dat ie nog niet op zoveel ronde achterstand staat, sukkeltje die alleen nog maar bij het team zit vanwege pappiequote:
Ik heb alleen maar straight line speed gehoord tot nu toe. Bij de Mercedes is dat woord nooit gevallenquote:Op zondag 19 maart 2023 18:12 schreef Weltschmerz het volgende:
Sky vindt de DRS bij de RedBull van Verstappen bijzonder effectief.
Geen Ricky Ardo meer....quote:Op zondag 19 maart 2023 18:12 schreef Sally het volgende:
Pffffffffffffff wt*** happened bij McLaren, zeg.........
Zonder de grootste auto ooit voelt de grootste ooit zich niet connected met de auto.quote:
Yup, flink aan het stampen lijkt het, loopt niet op rails in ieder geval.quote:Op zondag 19 maart 2023 18:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
VER is echt aan het stoeien met de auto. Al een paar uitstapjes en nu ook een waarschuwing voor tracklimits.
Dit kwam nog bovenop het eindeloos herhalen van de straight line speed.quote:Op zondag 19 maart 2023 18:13 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar straight line speed gehoord tot nu toe. Bij de Mercedes is dat woord nooit gevallen
Mogen ze blij mee zijn.quote:
Komt ernaquote:Op zondag 19 maart 2023 18:14 schreef heywoodu het volgende:
Mooie actie en dan schakelen ze over naar die schuddende helmcamera zodat je het niet ziet
quote:Op zondag 19 maart 2023 18:12 schreef Sally het volgende:
Pffffffffffffff wt*** happened bij McLaren, zeg.........
Ja irritante camera datquote:Op zondag 19 maart 2023 18:14 schreef heywoodu het volgende:
Mooie actie en dan schakelen ze over naar die schuddende helmcamera zodat je het niet ziet
Nu Hammie opvreten...!quote:
bijzonder dat de Saudis er zo veel geld voor over hebben om hun tv ploegen voor schut te laten staanquote:Op zondag 19 maart 2023 18:14 schreef Evenstar het volgende:
Midden in gevecht naar helmet cam, nee fijn, goed idee regie, top.
Welke uitzending kijk je?quote:Op zondag 19 maart 2023 18:14 schreef Evenstar het volgende:
Midden in gevecht naar helmet cam, nee fijn, goed idee regie, top.
2-0 Lewis dus.quote:Op zondag 19 maart 2023 18:16 schreef TweedeKlum het volgende:
FIA STEWARDS: START STRAIGHT INCIDENT INVOLVING CAR 44 (HAM) UNDER INVESTIGATION - WEAVING ON STRAIGHT
die hebben ze aan de WRC verkochtquote:Op zondag 19 maart 2023 18:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Hebben ze geen drone die mee kan vliegen met 330 per uur?
hups. done, dusted.quote:
jaja - het ligt aan de grip van de bandjes - wedden?quote:Op zondag 19 maart 2023 18:16 schreef TweedeKlum het volgende:
FIA STEWARDS: START STRAIGHT INCIDENT INVOLVING CAR 44 (HAM) UNDER INVESTIGATION - WEAVING ON STRAIGHT
Geen neukmaatje voor Lewis meerquote:
Uiteraardquote:Op zondag 19 maart 2023 18:19 schreef Tassendief het volgende:
Kijken of Verstappen Hamilton voorbij komt
Zijwaarts porpoisingquote:Op zondag 19 maart 2023 18:19 schreef Sally het volgende:
[..]
jaja - het ligt aan de grip van de bandjes - wedden?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vast welquote:Op zondag 19 maart 2023 18:19 schreef Tassendief het volgende:
Kijken of Verstappen Hamilton voorbij komt
Kritiekpuntenquote:Op zondag 19 maart 2023 18:20 schreef Gehrman het volgende:
Lewis mag blij zijn met punten deze race.
hij mist 2 pluspuntenquote:Op zondag 19 maart 2023 18:20 schreef Gehrman het volgende:
Terwijl Russell P3 ligt.quote:Op zondag 19 maart 2023 18:20 schreef Gehrman het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |