Naast wat anderen die ook op een fluit hebben gespeeldquote:Op zondag 19 maart 2023 17:45 schreef JohnBercow het volgende:
Hier worden na vandaag extra executies uitgevoerd/
nu ja, 'wij' spelen ook maar 1 van de 26 coupletten van het Hele Wilhelmusquote:
Tijd terug langs zien komen, volgens mij heb ik het spelletje gewonnen want ik heb nog steeds niet gelachen. Is deze vent een soort Buzz Killington?quote:
Of jij hebt gewoon geen humor!quote:Op zondag 19 maart 2023 17:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tijd terug langs zien komen, volgens mij heb ik het spelletje gewonnen want ik heb nog steeds niet gelachen. Is deze vent een soort Buzz Killington?
Define "humor"....quote:
Une baguette fromage sil vous plaitquote:Op zondag 19 maart 2023 17:49 schreef TweedeKlum het volgende:
Toto en Vowles spreken vloeiend Frans.
quote:
Mwa, ben ook geen fan van dat geforceerde gedoe.quote:
Het maar.quote:
En zelf geen openingsbod doen?quote:
Will Smith was in beeld. Meer niet.quote:Op zondag 19 maart 2023 17:55 schreef Sally het volgende:
ik heb geloof ik de grap "Will Smith" gemist... of begrijp m niet..
jaja... koffie nodig, LOL
Ik ook net.quote:Op zondag 19 maart 2023 17:57 schreef Sally het volgende:
neeeeeeeeeeeee ik heb LAGGGG bij F1 TV Pro...!!!!![]()
![]()
thnxquote:
Keertje wisselen tussen F1 Live en International?quote:Op zondag 19 maart 2023 17:57 schreef Sally het volgende:
neeeeeeeeeeeee ik heb LAGGGG bij F1 TV Pro...!!!!![]()
![]()
quote:
net niet meer, af en aan weer wel... :/ prut.quote:
WIJ ZIJN NEDERLANDquote:Op zondag 19 maart 2023 17:57 schreef Nattekat het volgende:
Switcht die stream plots naar Nederlands D:
Heb echt een hekel aan die stemmen gekregen
Gewoon blijven donerenquote:Op zondag 19 maart 2023 17:57 schreef Zipportal het volgende:
@:Nova Waarom heeft FOK nog steeds geen nieuwe lay-out?
Ik heb wel eens van lag gehoord, maar nog nooit dat real life lagt bij een streamquote:
quote:
Nico?quote:Op zondag 19 maart 2023 18:00 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]![]()
er is maar een nederlander die we moeten supporten en die komt niet uit friesland
De Vries moet ook steun krijgen van de fansquote:Op zondag 19 maart 2023 18:00 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]![]()
er is maar een nederlander die we moeten supporten en die komt niet uit friesland
En ik een harde plassert.quote:
Fanboost is een FE-dingetje, werkt hier nietquote:Op zondag 19 maart 2023 18:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De Vries moet ook steun krijgen van de fans
freeze, dan...?quote:Op zondag 19 maart 2023 18:00 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ik heb wel eens van lag gehoord, maar nog nooit dat real life lagt bij een stream
Ja, gaat als een trein, daarom staan ze ook 18e en 16equote:Op zondag 19 maart 2023 18:01 schreef -XOR- het volgende:
Wat lullen ze nou bij Viaplay, AT een fijne auto?
Ja F1TV ligt altijd een beetje achter helaasquote:
Hoop is uitgestelde teleurstellingquote:Op zondag 19 maart 2023 18:01 schreef -XOR- het volgende:
Wat lullen ze nou bij Viaplay, AT een fijne auto?
Lastig op Fokquote:Op zondag 19 maart 2023 18:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja F1TV ligt altijd een beetje achter helaas
Prachtig die vooruitgang, vroeger moest je nog via het dakraam de antenne richten, nu kun je gewoon niks.quote:
Ja al kijken er tegenwoordig een stuk minder via viaplay hierquote:Op zondag 19 maart 2023 18:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Lastig op Fok
Hier lees je het eerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |