spannend hoeveel tijd er bij getrokken gaat wordenquote:Op donderdag 16 maart 2023 20:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wordt het toch weer billenknijpen
Altijd de eerste.quote:Feyenoord is bezig aan een historische avond in Europa. Nooit eerder maakte een club zeven doelpunten in één wedstrijd in de achtste finale van de Europa League. Shakhtar Donetsk is het slachtoffer.
Shaktar heeft die belangrijke uitgoal te pakken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit Groningen er nog in?quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:40 schreef klaasweetalles het volgende:
voorspelling
we gaan Manu loten
Manutelli?quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:40 schreef klaasweetalles het volgende:
voorspelling
we gaan Manu loten
Give them ze cup?quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:39 schreef snabbi het volgende:
tja wat wil je loten, man united, juve, arsenal... wat rol je niet op?
Eenmaal daar in Oekraïne kan het spokenquote:Op donderdag 16 maart 2023 20:36 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Shaktar heeft die belangrijke uitgoal te pakken.
Wat dat betreft is Oekraïne net de Vijverberg.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eenmaal daar in Oekraïne kan het spoken
hierna nog een jaar CL en hij kan bij elke europese club laten zien op hun niveau te kunnen werkenquote:
Even los van de context: het is vanuit Feyenoord-perspectief (zeker gezien de historie) toch ongelooflijk dat je bij een 7-0 voorsprong tegen Shakhtar in de laatste 16 van de Europa League bij een goaltje van hen zegt ‘leuk voor ze’quote:
succes went snelquote:Op donderdag 16 maart 2023 20:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Even los van de context: het is vanuit Feyenoord-perspectief (zeker gezien de historie) toch ongelooflijk dat je bij een 7-0 voorsprong tegen Shakhtar in de laatste 16 van de Europa League bij een goaltje van hen zegt ‘leuk voor ze’
Wat staat er toch heerlijke waarde op het veld. Wat een weelde.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:54 schreef Scrummie het volgende:
En koop dat laatste stukje transferrechten van Santi ook aub even. Die is vanavond weer 5 miljoen in waarde gestegen.
Ik vrees voor het post-Slot tijdperk.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
succes went snel
straks weer paar jaar pure aids
Die is echt heel goed aan het worden.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:54 schreef Scrummie het volgende:
En koop dat laatste stukje transferrechten van Santi ook aub even. Die is vanavond weer 5 miljoen in waarde gestegen.
Gaan er transferrecorda gebroken worden?quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat staat er toch heerlijke waarde op het veld. Wat een weelde.
Die is echt heel goed aan het worden.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:54 schreef Scrummie het volgende:
Kokcu zal toch wel voor meer dan die 25mln van Sini weg gaan lijkt me ja.quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gaan er transferrecorda gebroken worden?
Hebben wel PSV uitgeschakeld he, dan kan je wel watquote:Op donderdag 16 maart 2023 20:56 schreef Kerftminister het volgende:
Doe mij maar lekker Sevilla volgende ronde, dat is echt niks meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Herinneren we ons nog die periode (nog niet eens zo heel lang geleden) waarin mensen zeiden dat Gimenez en Danilo elkaar amper ontliepen?quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die is echt heel goed aan het worden.
100%. Kokcu voor 30 of meer weg.quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gaan er transferrecorda gebroken worden?
Echte kenners zagen dit al tijden.quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Herinneren we ons nog die periode (nog niet eens zo heel lang geleden) waarin mensen zeiden dat Gimenez en Danilo elkaar amper ontliepen?
Gimenez is altijd de (veel) talentvollere geweest maar het moest van ver komen. Gewoon als je al zag hoe hij weg loopt van zijn tegenstander in vergelijking met Danilo, pfoe. Aan de andere kant stopte Gimenez wel met bewegen zodra de bal verloren was, dat heeft hij echt moeten leren.quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Herinneren we ons nog die periode (nog niet eens zo heel lang geleden) waarin mensen zeiden dat Gimenez en Danilo elkaar amper ontliepen?
Eens. Wat een geweldenaar. En wat was Kökcü goed vanavond héquote:Op donderdag 16 maart 2023 21:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
Niet veel beter dan hoe het voor AZ en vanaf halverwege de eerste seizoenshelft ging inderdaad. Nu wel heel erg effectief, dat is ook weleens lekker. Laat het zondag ook maar zo zijnquote:Op donderdag 16 maart 2023 22:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo, weer thuis. Lekker potje hoor
Moet eerlijk zeggen dat ik ons niet eens per se be beter vond spelen dan anders, alleen het was ineens genottelijk effectief vandaag.
Overigens nog steeds 0 vertrouwen in zondag.
Ik eigenlijk ook wel. Het is lekker voor het zelfvertrouwen en de wissels met oog op Ajax, maar anders had het van mij best op 3-0 afgefloten mogen worden.quote:
Belgjes, Leverkusen of Sevilla inderdaadquote:Op donderdag 16 maart 2023 23:22 schreef tjoptjop het volgende:
De Belgjes dan maar de volgende ronde? Ik wil iig geen Roma. United, Juventus en Arsenal (?) ontloop ik liever ook nog even.
Als je voor de kok geen 25 of meer bang doe je echt iets verkeerd.quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:03 schreef H.FR het volgende:
[..]
[..]
Kokcu zal toch wel voor meer dan die 25mln van Sini weg gaan lijkt me ja.
Jup. Liefst nog die Belgen denk ik.quote:Op donderdag 16 maart 2023 23:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Belgjes, Leverkusen of Sevilla inderdaad
Daarnaast is Sporting gewoon pure middelmaat (misschien nog slechter), zijn echt niet zo geweldig.quote:Op donderdag 16 maart 2023 23:50 schreef snabbi het volgende:
Nou, we loten dus geen arsenal. dat scheelt weer.
Je hebt eerst nog interlands, 3 competitiewedstrijden en halve finale beker. Voordat je die kwartfinale EL speelt sta je al lang op de Coolsingelquote:Op donderdag 16 maart 2023 23:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Jup. Liefst nog die Belgen denk ik.
Al zie ik de EL toch wel enigszins als bijzaak, eerst maar eens kampioen worden. Gezien de huidige bezetting is je kans op de eindzege toch <10%.
Arsenal speelde met een b elftal, die gaan vol voor het kampioenschap natuurlijk.quote:Op donderdag 16 maart 2023 23:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Daarnaast is Sporting gewoon pure middelmaat (misschien nog slechter), zijn echt niet zo geweldig.
Arsenal
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 00:58 schreef Caland het volgende:
Feyenoord moet in Europa voor het zoveelste seizoen op rij de meubels redden waar pauperclubjes als ajax het laten afweten tegen de Union’s van deze wereld.
sevilla is kanjer slechtquote:Op vrijdag 17 maart 2023 07:46 schreef klaasweetalles het volgende:
Liefst geen sevilla of Leverkussen.....
Sevilla helemaal niet. Dat is denk ik de moeilijkste tegenstander.
Die belgen kan je wel makkelijk kapoet maken
maar Feyenoord zal wel niet zo veel geluk hebben
xG zegt helemaal niks. Is alleen gebaseerd op vanuit waar je schiet. Als je een goed afstandschot hebt, wordt dat totaal niet meegenomen. Niet rullevant dus.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vermoedelijk de meest effectieve wedstrijd van Feyenoord ooit.Min de penalty uit 0,77 xG 6 goals gehaald.
[ twitter ]
Helemaal niks klopt ook weer niet.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:50 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
xG zegt helemaal niks. Is alleen gebaseerd op vanuit waar je schiet. Als je een goed afstandschot hebt, wordt dat totaal niet meegenomen. Niet rullevant dus.
Maar 2 afstandsschoten gisteren leken me wel absoluut houdbaar. Keepertje stond niet heel sterk te keepen gisteren. Vertekent toch een beetje.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:50 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
xG zegt helemaal niks. Is alleen gebaseerd op vanuit waar je schiet. Als je een goed afstandschot hebt, wordt dat totaal niet meegenomen. Niet rullevant dus.
Ik denk wel dat het voor de aanvallers een flinke boost geeft als alles wat je aanraakt in de kruising vliegt. Zeker voor Idrissi erg fijn. Tegelijkertijd bevestigt het relatief lage aantal kansen gisteren wel dat Feyenoord het patroon van de laatste weken helemaal niet zo doorbroken heeft en dat het de komende weken in de competitie waarschijnlijk gewoon weer stroperig gaat verlopen.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar 2 afstandsschoten gisteren leken me wel absoluut houdbaar. Keepertje stond niet heel sterk te keepen gisteren. Vertekent toch een beetje.
Neemt niet weg dat het vertrouwen mooi is meegenomen richting de Klassieker. Niet dat het ons gaat helpen though.
Eens ja. Al is Shakhtar wel wat minder dan Berlin. Die stonden achterin wel erg goed, maar dat neemt niet weg dat Ajax heeft gefaald.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 00:58 schreef Caland het volgende:
Feyenoord moet in Europa voor het zoveelste seizoen op rij de meubels redden waar pauperclubjes als ajax het laten afweten tegen de Union’s van deze wereld.
Het ‘Always look in the bright side of life’ had van mij ook wel achterwege gelaten mogen worden.quote:Op donderdag 16 maart 2023 23:32 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel. Het is lekker voor het zelfvertrouwen en de wissels met oog op Ajax, maar anders had het van mij best op 3-0 afgefloten mogen worden.
Denk dat het superbelangrijk is dat de buitenspelers weer wat balletjes in de kruising draaien eigenlijk. Wat Alireza en Idrissi lieten zien was hun AZ-niveau in hun beste jaren.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:09 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Het ‘Always look in the bright side of life’ had van mij ook wel achterwege gelaten mogen worden.
Maar onze spelers zijn zo hongerig, hadden ook totaal niet de intentie om ook maar iets terug te schroeven. Heerlijk om te zien wel.
Maar ze zijn ook allebei zo extreem wisselvallig dat je er bijna van kunt uitgaan dat ze zondag vervolgens weer ruk zijn.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Denk dat het superbelangrijk is dat de buitenspelers weer wat balletjes in de kruising draaien eigenlijk. Wat Alireza en Idrissi lieten zien was hun AZ-niveau in hun beste jaren.
Ik weet het niet zo. Ze hebben ooit aangetoond dat ze het over een lange periode kunnen. Bij Alireza ben ik dat vertrouwen na 4 jaar net niet wel een beetje klaar maar Idrissi moet je natuurlijk 100 procent vastleggen deze zomer. Die heeft echt veel punten opgeleverd na de winter.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar ze zijn ook allebei zo extreem wisselvallig dat je er bijna van kunt uitgaan dat ze zondag vervolgens weer ruk zijn.
Gelukkig hebben we dan nog Paixao, en van Dilrosun ben ik weliswaar totaal geen fan maar die is in ieder geval nog snel, wat handig kan zijn in de counter.
Scheelt dat ze beide ook tegen matige backs spelen. Kan het zomaar weer meevallen.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar ze zijn ook allebei zo extreem wisselvallig dat je er bijna van kunt uitgaan dat ze zondag vervolgens weer ruk zijn.
Gelukkig hebben we dan nog Paixao, en van Dilrosun ben ik weliswaar totaal geen fan maar die is in ieder geval nog snel, wat handig kan zijn in de counter.
Ons keepertje ook nooitquote:Op vrijdag 17 maart 2023 08:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Keepertje stond niet heel sterk te keepen gisteren.
Het zegt zo’n beetje even veel als het aantal corners per ploeg in een wedstrijd.quote:
Wat gisteren en vorige week heeft aangetoond (en al wel vaker dit seizoen) is dat Feyenoord achterin en op het middenveld uitstekende voetballers heeft en dat ook in overwicht uitdrukt, maar dat het aanvallend zo grillig is als wat. Met een goede dag scoor je ineens 6x, maar op een mindere dag is het 0 of 1 keer. Dat stokpaardje van jou dat het een matige selectie is moet ook echt de prullenbak in, want dat is het gewoon niet. Alleen de vleugels zijn matig, maar Geertruida, Trauner, Hancko, Bijlow, Kokcu, Wieffer, Szymanski, Gimenez is allemaal top Eredivisie materiaal en laat het Europees ook regelmatig zien.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het voor de aanvallers een flinke boost geeft als alles wat je aanraakt in de kruising vliegt. Zeker voor Idrissi erg fijn. Tegelijkertijd bevestigt het relatief lage aantal kansen gisteren wel dat Feyenoord het patroon van de laatste weken helemaal niet zo doorbroken heeft en dat het de komende weken in de competitie waarschijnlijk gewoon weer stroperig gaat verlopen.
Hij kwam wel een keer heel goed uit gisteren. Dat mag ook gezegd.quote:
Maar dat heb je ook tegen Sporting Lissabon vrees ik.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wil overigens alles loten behalve AS Roma
Dat gaat weer een hel worden voor ons om door een defensieve muur heen te spelen. Wat waarschijnlijk ook niet zal lukken.
Mee eens. Je miste gisteren nog Hartman en Bijlow, maar verder kunnen we nu pas spelen met onze ideale ploeg, en dat verschil zie je nu ook. Trauner, Szymanski heb je toch maanden moeten missen. Gimenez en Wieffer waren in het begin lang niet zo ver als nu. En zelfs Kökcü en Geertruida hebben echt een geweldige ontwikkeling doorgezet.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat gisteren en vorige week heeft aangetoond (en al wel vaker dit seizoen) is dat Feyenoord achterin en op het middenveld uitstekende voetballers heeft en dat ook in overwicht uitdrukt, maar dat het aanvallend zo grillig is als wat. Met een goede dag scoor je ineens 6x, maar op een mindere dag is het 0 of 1 keer. Dat stokpaardje van jou dat het een matige selectie is moet ook echt de prullenbak in, want dat is het gewoon niet. Alleen de vleugels zijn matig, maar Geertruida, Trauner, Hancko, Bijlow, Kokcu, Wieffer, Szymanski, Gimenez is allemaal top Eredivisie materiaal en laat het Europees ook regelmatig zien.
Laten we dan maar gewoon Juventus loten.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar dat heb je ook tegen Sporting Lissabon vrees ik.
Eens, heb echt geen zin om nog een keer op een lelijke manier van Mourinho te winnenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat gaat weer een hel worden voor ons om door een defensieve muur heen te spelen. Wat waarschijnlijk ook niet zal lukken.
Ik heb genoten van jullie gezelligheidquote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:05 schreef Caland het volgende:
Ik vind dat Feyenoord voortaan elke Europese thuiswedstrijd met een dichte gele zijde moet spelen.
Op een lelijke manier van Jose winnen is toch lekkerquote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eens, heb echt geen zin om nog een keer op een lelijke manier van Mourinho te winnen
Thanks. Onlo jr. is je dankbaar.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:03 schreef Caland het volgende:
Voor de snelle beslissers, er zijn 2500 extra kaarten vrijgekomen voor GAE thuis. Kan mogelijk een belangrijk potje worden.
https://tickets.feyenoord(...)ad_Eagles/section/Y3
Thanks! Dat zijn heel veel tickets, waar komen die vandaan?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:03 schreef Caland het volgende:
Voor de snelle beslissers, er zijn 2500 extra kaarten vrijgekomen voor GAE thuis. Kan mogelijk een belangrijk potje worden.
Ja, geen ideequote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Thanks! Dat zijn heel veel tickets, waar komen die vandaan?
Waarom geen Garmin?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:23 schreef bbuddybb het volgende:
Al besproken? We vroegen het ons allemaal af, maar vanaf 4:51 legt Arne (Oh Arne) uit waarom hij in de Media Markt was.
Omdat Apple genot is.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarom geen Garmin?
Dit dient geanalyseerd te worden.
omdat apple het beste spul maaktquote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarom geen Garmin?
Dit dient geanalyseerd te worden.
Garmin maakt betere sporthorloges die je bovendien niet continu hoeft op te laden.quote:
jeetje wat een boekwerk, dat ga ik niet allemaal lezen hoor.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Garmin maakt betere sporthorloges die je bovendien niet continu hoeft op te laden.
Maar aangezien hij het een ‘jaa eeuh stappentellertje’ noemt denk ik persoonlijk dat het niet zijn eigen idee was, maar dat zijn vrouw toch vond dat bij Arne niet alleen zijn ego te opgeblazen is, waardoor ze ietwat passief agressief heeft gezegd: “Arend, is zo’n smartwatch niet iets voor jou?’.
Zo gezegd en zo gedaan en vervolgens smeert een Mediamarkt-medewerker hem een mokerdure Apple Watch aan. Arne geeft de medewerker nog een complimentje dat hij erg goed is in horloges vinden die hem heel mooi staan, en via de snackbar rijdt Arne weer naar huis
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Garmin maakt betere sporthorloges die je bovendien niet continu hoeft op te laden.
Maar aangezien hij het een ‘jaa eeuh stappentellertje’ noemt denk ik persoonlijk dat het niet zijn eigen idee was, maar dat zijn vrouw toch vond dat bij Arne niet alleen zijn ego te opgeblazen is, waardoor ze ietwat passief agressief heeft gezegd: “Arend, is zo’n smartwatch niet iets voor jou?’.
Zo gezegd en zo gedaan en vervolgens smeert een Mediamarkt-medewerker hem een mokerdure Apple Watch aan. via de snackbar rijdt Arne weer als een tevreden klant (hij is sowieso een heel erg makkelijke klant) naar huis
Lol, oh Arne.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zo gezegd en zo gedaan en vervolgens smeert een Mediamarkt-medewerker hem een mokerdure Apple Watch aan. via de snackbar rijdt Arne weer als een tevreden klant (hij is sowieso een heel erg makkelijke klant) naar huis
Mensen met een Apple hebben doorgaans een erg korte aandachtspannequote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
jeetje wat een boekwerk, dat ga ik niet allemaal lezen hoor.
AppleGoden
Top, gisteren zeker een goal of drie al pissend gemistquote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:26 schreef klaasweetalles het volgende:
🤯 FEYENOORD walst over SHAKHTAR heen in ACHTKLAPPER 💥 | Samenvatting Feyenoord - Shakhtar Donetsk
voor de mensen die ht gemist hebben
Hebben die tribunes achter de goal geen SCC houders bij Feyenoord. Heel Y3/G en HH worden verkocht?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:03 schreef Caland het volgende:
Volgens mij wel, maar pin me er niet op vastquote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:01 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hebben die tribunes achter de goal geen SCC houders bij Feyenoord. Heel Y3/G en HH worden verkocht?
Maar eens 2 kaartjes gekocht.
18.00 uurquote:
Tevens een kleine piemelquote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mensen met een Apple hebben doorgaans een erg korte aandachtspanne
In welke tijdzone leef jij?quote:
13:00quote:
Hoge palen en netten om de fontein heenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:15 schreef Haringkop het volgende:
Pfff het had alles mogen zijn behalve Roma.
Alleen maar weer gezeik over die fontein e.d.
Ah, dat is er dan wel weer eentje met perspectief.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Tegen de winnaar van Leverkusen/Union bij een eventuele halve finale.
Ze zijn ook gewoon te pakken. Zo goed is dat team helemaal niet. In de finale zat ook echt meer in.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:19 schreef Caland het volgende:
Denk eigenlijk dat het tegen Roma wel een voordeeltje is dat je eerst thuis speelt
ja eerst thuis, en finale uitquote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Is het ook bekend of we Leverkusen/Union eerst uit of thuis krijgen?
Eerst thuis geloof ik.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Is het ook bekend of we Leverkusen/Union eerst uit of thuis krijgen?
Eens, maar als fan is het veel leuker om de terugwedstrijd thuis te hebben.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:19 schreef Caland het volgende:
Denk eigenlijk dat het tegen Roma wel een voordeeltje is dat je eerst thuis speelt
Ik ben WITHEETquote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heeft die "goddelijke" trainer weer wat om over te janken.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:21 schreef Scrummie het volgende:
Op de zaterdag voor de thuiswedstrijd: Torino - AS Roma, Zondag voor de uitwedstrijd AS Roma - Udinese.
Wij: RKC thuis op zondag 20:00 (maar ik gok dat het verzoek om te verplaatsen al onderweg is) en Cambuur uit op zondag.
O dan kan ik op zich wel een uitpotje pakken, valt op Hemelvaart namelijk (en het is hoe dan ook dichtbij)quote:
Maar we gaan Roma gewoon slopen. We staan al met één been in de finale.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:23 schreef Chiappucci het volgende:
Als je tegen Roma achter komt, dan ben je gezien.
Terecht toch. Werd voor Ajax toen ook gedaan. Minstens zo belangrijk nu voor Feyenoord en AZ om goede resultaten te halen voor het Nederlandse voetbal.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:23 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Heeft die "goddelijke" trainer weer wat om over te janken.
Nachttrein Wenen en vanaf daar de Flixbus pakken voor een tientje.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:26 schreef Caland het volgende:
Finale spelen we ook uit, walgelijke UEFA
Even voor vliegtickets Budapest kijken
Gewoon treintje, dat kost ook niet zoveel en dan hoef je niet in zo'n walgelijke bus te zittenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nachttrein Wenen en vanaf daar de Flixbus pakken voor een tientje.
Geen dank
Nachttrein duurt lang en is teringduur. Vliegen veel goedkoperquote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nachttrein Wenen en vanaf daar de Flixbus pakken voor een tientje.
Geen dank
Nee hoor, als je op tijd boekt ben je voor 100 euro rond. Lekker zuipen in een treincoupe. Al je drugs mag mee. En je hebt direct overnachtingquote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nachttrein duurt lang en is teringduur. Vliegen veel goedkoper
Dat is wel een gelukjequote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Tegen de winnaar van Leverkusen/Union bij een eventuele halve finale.
@Caland gaat NU boeken.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee hoor, als je op tijd boekt ben je voor 100 euro rond. Lekker zuipen in een treincoupe. Al je drugs mag mee. En je hebt direct overnachting
🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Houden jullie de Trevi deze keer wel heel?
Het zijn Italianen, die gaan zelf die fontein knuppelen en vervolgens huilen dat Nederland de schade moet vergoeden.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Frimpong dan weer niet met Dumfries geschorst tegen Frankrijkquote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:43 schreef fetX het volgende:
WiefferGod en GeertGod trouwens![]()
Dik- en dikverdiend.
Ik denk idd dat we nu wel op het punt zitten dat we een beter team hebben dan vorig jaar rond deze tijd. Op Sinisterra na is voor de rest wel iedereen echt opgevangen. En op de posities van Til, Senesi en Dessers zijn we nu beter. Aursnes was heel goed, maar Wieffer is ook zeer prima. Los daarvan nog de ontwikkeling van Kokcu en Geertruida.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:48 schreef bbuddybb het volgende:
Mourinho is wel een klote tegenstander, maar tegelijkertijd is het wel zo dat we een beter team met meer smaken hebben t.o.v. het team in de Conference League finale.
Ik denk nog steeds niet dat ie Valentin Cojocaru echt heeft bestaan.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:59 schreef bbuddybb het volgende:
Die wissels in de finale: https://en.wikipedia.org/(...)League_final#Details
Ik heb er meer vertrouwen in dan vorig seizoen ook al zijn zij nu ook wel beter, denk ik.
Het was een andere fontein, mokerdom varkenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oefenwedstrijd tegen RKC niet gezien neem ik aan?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds niet dat ie Valentin Cojocaru echt heeft bestaan.
Klootzak.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Slot geeft weer wat steken aan demente opa Louis
Mijn hemel.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:12 schreef Caland het volgende:
Bert Maalderink zit weer op debiele vragen stellen
@Tarado aantal passes mag van mij in het rijtje ‘statistieken die net zo veel zeggen als xG’quote:Op vrijdag 17 maart 2023 16:46 schreef Elan het volgende:
Gisteren stukje voorbij zien komen van Roma was 110 versus 541 passes tegen Sociedad. Roma door![]()
Dat is gewoon een afgeleide van balbezitquote:Op vrijdag 17 maart 2023 16:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:tarado aantal passes mag van mij in het rijtje ‘statistieken die net zo veel zeggen als xG’
Als je de wedstrijd niet gezien hebt doen die statistieken er nog minder toe.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 16:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:tarado aantal passes mag van mij in het rijtje ‘statistieken die net zo veel zeggen als xG’
Ik zie het juist andersom, als je de wedstrijd wel gezien hebt zijn als het goed is de statistieken totaal niet meer relevant of hooguit een bevestiging wat je al hebt gezien.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je de wedstrijd niet gezien hebt doen die statistieken er nog minder toe.
dit is een standaard statistiek van clubs die mourinho traintquote:Op vrijdag 17 maart 2023 16:46 schreef Elan het volgende:
Gisteren stukje voorbij zien komen van Roma was 110 versus 541 passes tegen Sociedad. Roma door![]()
Hij won met Porto en Inter de CL.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dit is een standaard statistiek van clubs die mourinho traint
hij wist de Cl met chelsea te winnen met het meest walgelijke voetbal die ik ooit heb gezien...
wie was dan trainer van het elftal met drogba.....toen die wonnenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hij won met Porto en Inter de CL.
Di Matteo.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wie was dan trainer van het elftal met drogba.....toen die wonnen
quote:
Di Matteo was toen nog maar net trainer toen ze Villas-Boas eruit gegooid hadden.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]ik weet niet waarom ik mouriho in mij hoofd van dat elftal
maar porto en inter dat is altijd zwaar defensief voetbal dus het is niet vreemd
het was wel een vies verdedigends chelsea elftal in die wedstrijden daarom de link met mourinhoquote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:26 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Di Matteo was toen nog maar net trainer toen ze Villas-Boas eruit gegooid hadden.
Wel een geweldige ontsnapping toen via die geweldige kopbal van Drogba, beest.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
het was wel een vies verdedigends chelsea elftal in die wedstrijden daarom de link met mourinho
quote:Orkun Kökçü staat zondag voor zijn eerste Ajax-Feyenoord in zijn carrière. De middenvelder speelt al vijf seizoenen in het eerste van Feyenoord, maar miste telkens het uitduel met Ajax. Daardoor heeft hij er nu extra veel zin in.
Op het persmoment voorafgaand aan De Klassieker blikte Kökçü vooruit op het duel. Hij verklaarde waarom hij nooit eerder uit bij Ajax heeft gespeeld. 'Ik ben een keer geschorst geweest, een keer geblesseerd, had een keer corona en ik heb ook nog een keer op de bank gezeten. Ik heb alleen met Turkije een keer in dat stadion gespeeld, maar toen zag het er niet goed uit. Als je optelt hoelang ik hier speel, dan is dat wel apart ja. Het is er nooit van gekomen.'
'Daarom is het aan mij om zondag met een goed gevoel van het veld te stappen.' De aanvoerder van Feyenoord denkt dat zij goede papieren hebben in de titelstrijd. 'Wij hebben het gevoel dat we iets moois kunnen neerzetten. Wij hebben op papier ook nog makkerlijkere tegenstanders, dus dat geeft wel vertrouwen. Al zitten ze nu in een goede flow.'
Lekker in café bolle Sien met zo’n plakje ossenworst zeker.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:28 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
Ohhh maar ik heb schijt aan Kale en Kokkie hoor. Nee nee, jawellll.
ik heb het opgezocht op youtube en 2 minuten volgehoudenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:28 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
Ohhh maar ik heb schijt aan Kale en Kokkie hoor. Nee nee, jawellll.
quote:De burgemeester van Rome gaat er alles aan doen om te voorkomen dat supporters van Feyenoord welkom zijn in de stad. Roberto Gualtieri heeft een verzoek neergelegd bij de ministerie van Binnenlandse Zaken om de komst Feyenoorders te verbieden.
Dit schrijft Corriere della Serra. Gualtieri ziet de komst van supporters van Feyenoord om twee redenen niet zitten. Allereerst vanwege de ongeregeldheden in de binnenstad tijdens de uitwedstrijd van de Rotterdammers in 2015. Ook staat er een bezoek gepland van inspecteurs van de World Expo 2030. Rome hoopt het evenement binnen te halen.
Ministerie van Binnenlandse Zaken gaat snel met een antwoord komen. Momenteel is er nog geen besluit genomen. ''Maar meestal wordt over dit soort kwesties op dinsdag vergaderd.'' Van de Europese voetbalbond UEFA mogen Feyenoorders gewoon aanwezig zijn in het uitvak van het Stadio Olimpico. De stadionclub heeft geen straf uitstaan voor de uitwedstrijd in Rome.
Mimimiquote:Op zaterdag 18 maart 2023 02:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Lijkt me terecht. Was in en in triest wat daar de vorige keer gebeurde.
quote:Het besluit van Buma was bepaald niet onomstreden. De maatregel treft fans van clubs als Feyenoord en FC Utrecht, die in de slotfase van de competitie nog in Leeuwarden spelen. Zij hebben part noch deel aan de problemen in de Friese hoofdstad. Sowieso is een veelgehoorde klacht bij dit soort collectieve straffen dat ‘de goeden onder de kwaden lijden’.
die buma moet dat clubje van hem dan maar opheffen als hij geen buitenstaanders in zijn dorp aan kanquote:Op zaterdag 18 maart 2023 07:38 schreef onlogisch het volgende:
Mogelijk een algeheel verbod op uitsupporters.
https://www.ad.nl/sport/r(...)uzes-maken~a347820a/
[..]
Het zou toch goed zijn als we hier eindelijk beleid op gaan voeren. Zoals @Caland al jaren zegt, de boosdoeners eruit halen en het publiek wat zich goed gedraagt belonen. Alhoewel de populistische mening wel weer zou zijn dat ‘voetbalsupporters zich eerst moeten gedragen voordat ze beloond worden!!!’.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 07:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel eens ja, dit hebben ze eind jaren 70, begin 80 verzonnen en ze zijn nooit met wat nieuws gekomen, dat laatste betwijfel ik wel maar ok.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 08:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zou toch goed zijn als we hier eindelijk beleid op gaan voeren. Zoals @:caland al jaren zegt, de boosdoeners eruit halen en het publiek wat zich goed gedraagt belonen. Alhoewel de populistische mening wel weer zou zijn dat ‘voetbalsupporters zich eerst moeten gedragen voordat ze beloond worden!!!’.
Extra ironisch is ook dat Feyenoord het meest brave uitpubliek heeft van Nederland
De politievakbond heeft daar totaal geen zeggenschap overquote:Op zaterdag 18 maart 2023 07:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat wordt ook altijd maar gezien als het ei van Columbus. In Engeland (daar gebeurt nooit wat!!!1) is een paar weken geleden nog een voetbalsupporter doodgeslagenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 09:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tijd dat de politiek in samenwerking met de politie zelf gewoon in actie komt en eens een voetbalwet gaat invoeren. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Dan moet je het beter verpakken dan die Engelsen dus.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 09:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wordt ook altijd maar gezien als het ei van Columbus. In Engeland (daar gebeurt nooit wat!!!1) is een paar weken geleden nog een voetbalsupporter doodgeslagen
In Engeland vinden ze het gewoon heel belangrijk dat er uitfans bij een wedstrijd aanwezig kunnen zijn, want dat hoort nou eenmaal zo. Dat gevoel leeft hier een stuk minder.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 09:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wordt ook altijd maar gezien als het ei van Columbus. In Engeland (daar gebeurt nooit wat!!!1) is een paar weken geleden nog een voetbalsupporter doodgeslagen
Met een stadionverbod binnenkomen lukt je in elk land wel.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 09:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan moet je het beter verpakken dan die Engelsen dus.Als zijn het maar de kleine dingen waarmee je zo'n onverlaat bij PSV die een stadionverbod heeft kan buiten laten.
Zijn toch best wat clubs met (redelijk) volle uitvakken?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 09:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In Engeland vinden ze het gewoon heel belangrijk dat er uitfans bij een wedstrijd aanwezig kunnen zijn, want dat hoort nou eenmaal zo. Dat gevoel leeft hier een stuk minder.
Ik bedoel het bredere gevoel in de hele maatschappij. Maar ook bij clubs zelf en de KNVB.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 09:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Zijn toch best wat clubs met (redelijk) volle uitvakken?
Ja ik blijf bij mijn stokpaardje dat als je mensen als mongolen gaat behandelen ze zich ook zo gaan gedragen. Dat hebben ze elders een stuk beter voor elkaar ja.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 09:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In Engeland vinden ze het gewoon heel belangrijk dat er uitfans bij een wedstrijd aanwezig kunnen zijn, want dat hoort nou eenmaal zo. Dat gevoel leeft hier een stuk minder.
Dit is wel een heel erg kip- en ei verhaal. Jij zegt dat mensen zich als mongolen gaan gedragen omdat ze ook worden behandeld als mongolen. Of zouden die gasten als mongolen worden behandeld omdat ze zich in het verleden ook als mongolen hebben gedragen? Jij zegt het eerste, ik denk toch het tweede.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik blijf bij mijn stokpaardje dat als je mensen als mongolen gaat behandelen ze zich ook zo gaan gedragen. Dat hebben ze elders een stuk beter voor elkaar ja.
In Nederland hebben we de reflex dat als er incidenten gebeuren we zaken nog beter willen reguleren en/of strenger straffen. Niet alleen bij het voetbal, maar dat geheel terzijde. Onderaan de streep wordt het er dan zelden beter op, maar het doet het vaak wel goed bij het dommere deel van Nederland. En dat zijn er nogal wat.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is wel een heel erg kip- en ei verhaal. Jij zegt dat mensen zich als mongolen gaan gedragen omdat ze ook worden behandeld als mongolen. Of zouden die gasten als mongolen worden behandeld omdat ze zich in het verleden ook als mongolen hebben gedragen? Jij zegt het eerste, ik denk toch het tweede.
Maar los van dat, het maakt verder überhaupt eigenlijk geen reet hoe je behandeld wordt. Jezelf als een agressieve losgeslagen hooligan gedragen is per definitie niet goed te praten, ongeacht hoe de politie tegenover je staat.
Nee, ze zeggen nota bene zelf dat er niet eens per se meer gebeurd dan vroeger. Maar heb je de extreme tekorten en gebrek aan manschappen bij de politie gemist?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:41 schreef Scrummie het volgende:
Gebeurt er nu zoveel meer dan pre corona dan dat zo'n vakbond weer eens als compleet ongeschikt moet overkomen in de media?
Dat heeft te maken met ons systeem, simpel gezegd een stadionverbod en je komt onderaan de ladder waardoor je nauwelijks nog naar uitpotjes komt, behalve Europees waar de uitvakken doorgaans groter zijn. Tegen de Cambuurs en RKC’s van de wereld zitten al twintig jaar dezelfde autisten.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 08:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel eens ja, dit hebben ze eind jaren 70, begin 80 verzonnen en ze zijn nooit met wat nieuws gekomen, dat laatste betwijfel ik wel maar ok.
Dat laatste vind ik sowieso niet, uiteraard zou ik bijna willen zeggen maar daar sta jij (wederom uiteraard) wat anders in.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nee, ze zeggen nota bene zelf dat er niet eens per se meer gebeurd dan vroeger. Maar heb je de extreme tekorten en gebrek aan manschappen bij de politie gemist?
Ergens moet je dan keuzes gaan maken en prioriteiten gaan stellen. En het lijkt me dat voetbalsupporters in het gareel houden vrij laag op het prioriteitenlijstje staat.
Is dit sarcastisch of ben je echt zo wereldvreemd?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik sowieso niet, uiteraard zou ik bijna willen zeggen maar daar sta jij (wederom uiteraard) wat anders in.
Die extreme tekorten en gebrek aan manschappen, dat is dus ook al iets van pre-corona?
Ik vraag gewoon wat, als je niet gewoon normaal kan antwoorden donder je maar weer op.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Is dit sarcastisch of ben je echt zo wereldvreemd?
Zo vroeg op de zaterdagochtend al met het schuim op de bek posten op FOK!. Lekker man. Perfecte belichaming van de gemiddelde Feyenoordsupporter.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon wat, als je niet gewoon normaal kan antwoorden donder je maar weer op.
Jammer wel, had deze liever dan Kasamwirjo of hoe heet die gozer.quote:Feyenoord was in januari dicht bij de komst van Jan Paul van Hecke. De 22-jarige verdediger van Brighton & Hove Albion werd begeerd door trainer Arne Slot, die zich intern hard maakte voor zijn komst. Feyenoord wilde Van Hecke huren van Brighton, maar de Premier League-club zette uiteindelijk een streep door de deal.
"Arne Slot had me een paar keer gebeld", blikt Van Hecke terug in gesprek met Voetbal International. "We voerden ontzettend goede gesprekken en hij overtuigde me naar Feyenoord te komen." Feyenoord zocht een vervanger voor de geblesseerde Gernot Trauner en dacht met Van Hecke een goede oplossing te hebben gevonden. "Ik had een goed gevoel, want Slot wilde me als speler van NAC Breda ook al naar AZ halen."
"Hij had verschillende wedstrijden van me bekeken en kwam met een haarfijne analyse. Hij vond me erg verbeterd en niet meer zo druistig als toen. En hij zag dat ik sterker was geworden in het spel aan de bal", vertelt Van Hecke. "Slot wilde per se een Nederlander. Dan denk je wel: Een topclub, bovenaan in de Eredivisie, nog in het bekertoernooi actief en ze spelen Europees voetbal. Als je daar kan spelen, geeft dat wel een boost..."
Uiteindelijk ging Brighton echter niet overstag. "De club wilde het niet. En met een reden. Dan kan je hoog of laag springen, maar het gaat niet gebeuren." Van Hecke kwam voor de jaarwisseling nauwelijks aan spelen toe, maar mocht sindsdien zijn opwachting maken in enkele beker- en competitiewedstrijden. "Ik zit er steeds dichter tegenaan, we gaan meer wedstrijden spelen, strijden voor een ticket voor de Champions League en spelen de kwartfinale van de FA Cup. Dan zit ik gewoon op een goede plaats."
Maar dan had die gozer wel gespeeld in plaats van Geertje op die plek.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:22 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ] Pistolero
Rustig hier
Andere, belangrijkere zaken:
[..]
Jammer wel, had deze liever dan Kasamwirjo of hoe heet die gozer.
Dan kon Geert gewoon vanaf het begin naar RB en hadden we nooit naar Pedersen hoeven te kijken.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dan had die gozer wel gespeeld in plaats van Geertje op die plek.
Ja mogelijk, maar ik zie Geertruida dan ook wel liever op rechtsback dan Pedersen. Al deed Geertruida het echt uitstekend.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dan had die gozer wel gespeeld in plaats van Geertje op die plek.
Vond Geertruida echt geweldig op die plek. Niks aan verloren dus.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dan kon Geert gewoon vanaf het begin naar RB en hadden we nooit naar Pedersen hoeven te kijken.
En zo slecht was Pedersen ook weer niet. Maar die moet je van de zomer wel lekker van de hand doen.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond Geertruida echt geweldig op die plek. Niks aan verloren dus.
Misschien vergeten dat onze professor heel de tijd geblesseerd was...quote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:30 schreef fetX het volgende:
[..]
En zo slecht was Pedersen ook weer niet. Maar die moet je van de zomer wel lekker van de hand doen.
Volgens het AD speelt Lopez. Dus Hartman speelt
Ik vond deze maar een beetje matig.quote:
Lijkt me een gevalletje Antonucci. Wel leuk dat ie het nu zo goed doet.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:10 schreef bbuddybb het volgende:
'Terugkeer Hansson serieuze optie voor Feyenoord'
Emil Hansson staat in de belangstelling van Feyenoord, zo meldt het Zweedse medium Sportbladet zaterdagmiddag. De 24-jarige buitenspeler stond eerder al onder contract bij de Rotterdammers.
Hansson heeft zich uitstekend weten te ontwikkelen. Dat is niet alleen Feyenoord opgevallen, maar ook Eintracht Frankfurt, 1. FC Köln, Olympique Lyon en Udinese volgen de ontwikkeling van de Zweed nauwlettend.
Hij deed het bij Fortuna volgens mij een tijdje wel aardig in de Eredivisie, maar die jongen wordt komende zomer 25 en heeft nooit aangetoond de top van de Eredivisie aan te kunnen. Lijkt me een leuke speler voor het rechterrijtjequote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:18 schreef Scrummie het volgende:
Hansson, tja. Dat was in de eredivisie met Heracles matig, en nu in de KKD is het prima, dus je zou kunnen zeggen dat het niveautje lager beter bij hem past.
Ja, zoiets ja.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij deed het bij Fortuna volgens mij een tijdje wel aardig in de Eredivisie, maar die jongen wordt komende zomer 25 en heeft nooit aangetoond de top van de Eredivisie aan te kunnen. Lijkt me een leuke speler voor het rechterrijtje
Jammer, hoopte op Pår bij het lezen van Hansson.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:10 schreef bbuddybb het volgende:
Emil Hansson staat in de belangstelling van Feyenoord, zo meldt het Zweedse medium Sportbladet zaterdagmiddag. De 24-jarige buitenspeler stond eerder al onder contract bij de Rotterdammers.
Hansson heeft zich uitstekend weten te ontwikkelen. Dat is niet alleen Feyenoord opgevallen, maar ook Eintracht Frankfurt, 1. FC Köln, Olympique Lyon en Udinese volgen de ontwikkeling van de Zweed nauwlettend.
Da motte hunnie wete.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Lieve mensen. Ik heb vandaag ontdekt dat de Roma achterban een heus Feyenoord liedje verzonnen heeft. Vanzelfsprekend ben ik hier best wel boos over:
Weer zo’n dooie Zweedquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:10 schreef bbuddybb het volgende:
Die gaat rood pakken, waas voor de ogen dit dat.quote:
Herbert Waas was wel een klassespits.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 14:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die gaat rood pakken, waas voor de ogen dit dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |