De lelijkste Porsche ooit was dat.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:09 schreef Dutch_view het volgende:
hahah die kerel in de pauper Porsche gelooft wel erg in zijn eigen gelijk
quote:* De probleemmotor van Peugeot,
Citroën,DS en Opel.
* Kredietverstrekkers compenseren niet
naar behoren.
* Belbus:MediaMarkt en de terugkeer van
de kapotte tv.
Ik heb een klant, die leent ¤7.500, 2% per maand rente, plus ¤19,95 administratiekosten per maand. Yeaz ofzo. Nog veel woekeraars in de markt helaasquote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Mag hopen dat zulke debiele leningen niet meer verstrekt mogen worden.
Die mensen zouden tegen zichzelf in bescherming moeten worden genomen. Dit is een pervers verdienmodel.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb een klant, die leent ¤7.500, 2% per maand rente, plus ¤19,95 administratiekosten per maand. Yeaz ofzo. Nog veel woekeraars in de markt helaas
Avond lieve Stephanquote:Op zondag 19 maart 2023 17:57 schreef StephanL het volgende:
GoedenavondEerst lekker F1 kijken, de rest geen idee
Langs de nieuwe zijderoute moet ik nog even terug kijken. Ja wat voorstukjes gezien van Arcadia, geen idee of het is.quote:Op zondag 19 maart 2023 17:58 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
Vanavond eens kijken of Arcadia wat is. Al veel over gehoord op de radio afgelopen week.
'Langs de nieuwe zijderoute' neem ik op. Indrukwekkende aflevering afgelopen week dus zeker de moeite waard om te kijken.
De eerste aflevering vond ik Mwahh, de tweede was echt bizar. Vanavond wordt ook wel indrukwekkend vermoed ik.quote:Op zondag 19 maart 2023 18:00 schreef StephanL het volgende:
[..]
Langs de nieuwe zijderoute moet ik nog even terug kijken. Ja wat voorstukjes gezien van Arcadia, geen idee of het is.
Haha, ouwe zuipschuitquote:Op zondag 19 maart 2023 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond.
Vandaag een beetje brak. Met een vriendin uiteten geweest en een cocktail teveel gedronken, maar ik heb zoveel genoten en gelachen dat een brakke dag het waard is.
Ik ga morgen Arcadia terugkijken. Nu te moe voor en ik vrees dat het zo'n serie is waarvan ik slecht ga dromen. Dus overdag kijken
Hahahahahaha ja voor mijn doen een beetje losgegaan. Lekker tapas eten en cocktails drinken, daar wordt iedereen toch blij vanquote:Op zondag 19 maart 2023 18:06 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha, ouwe zuipschuitMaar wat ontzettend leuk dat je genoten hebt en zo gelachen hebt. Ik vind het nog steeds knap dat je de laatste slechte periode zonder opname bent doorgekomen. Je bent sterker dan je denkt en heerlijk dat je wat meer sociale dingen onderneemt. #trotsopjou
OMGquote:Op zondag 19 maart 2023 18:08 schreef praadje het volgende:
Oh ja, nog even mijn kruidkoek spammen, zooo fokking lekker geworden
[ afbeelding ]
Met gember, abrikozen, walnoten, kaneel, kardemom, nootmuskaat, kruidnagel en amandelschilfersquote:
Ow... maak me maar lekkerquote:Op zondag 19 maart 2023 18:10 schreef praadje het volgende:
[..]
Met gember, abrikozen, walnoten, kaneel, kardemom, nootmuskaat, kruidnagel en amandelschilfers
Hahahahahha jij en je delletjesquote:Op zondag 19 maart 2023 18:12 schreef praadje het volgende:
En nog even een mededeling van huishoudelijke aard. Afgelopen vrijdag was weer de voorlopig laatste aflevering van Overtreders![]()
Ik heb die van afgelopen vrijdag, vanmorgen teruggekeken en nog een te gaan van vorige week.
Die kijk ik van de week even terug en dan pak ik er uit nostalgie in mijn eentje drie minidelletjes bij
Delletjes for the winquote:Op zondag 19 maart 2023 18:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahahahha jij en je delletjes
quote:Op zondag 19 maart 2023 18:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Helaas ben je zelf geen del. Dan was het een del met d'r delletjes
Wat jammer weer voorlopig de laatstequote:Op zondag 19 maart 2023 18:12 schreef praadje het volgende:
En nog even een mededeling van huishoudelijke aard. Afgelopen vrijdag was weer de voorlopig laatste aflevering van Overtreders![]()
Ik heb die van afgelopen vrijdag, vanmorgen teruggekeken en nog een te gaan van vorige week.
Die kijk ik van de week even terug en dan pak ik er uit nostalgie in mijn eentje drie minidelletjes bij
quote:Op zondag 19 maart 2023 22:57 schreef monkyyy het volgende:
Politie krijgt melding van een penetrante lucht, dode vliegen in de vensterbank al weken niemand gezien, politie ramt de deur open, komt er gewoon iemand verbaasd de woonkamer uit lopen.
Dank je wel! Dan ga ik die kijken. Lekker overdag, dan heb ik er geen dromen vanquote:Op maandag 20 maart 2023 18:09 schreef monkyyy het volgende:
Avond![]()
Arcadia was wel leuk. Aanrader. @:childofthestars
Ja burgerzaken zet ik s'ochtends op op mijn vrije dagen. Bakkie koffie erbij en het internet afstruinen en wakker worden. Gezellig op de achtergrond. Geen spannende dingen waar je je aandacht bij moet houden maar gewoon alledaagse dingetjes.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier iemand met een slaapprobleem
Kom daardoor tot niks
Nu lekker programma's inhalen
En burgerzaken ga ik inhalen. Lijkt me leuk
Klinkt goed. Voor mij is het net een ontdekking. Misschien morgen bij het haken opzetten.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:12 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja burgerzaken zet ik s'ochtends op op mijn vrije dagen. Bakkie koffie erbij en het internet afstruinen en wakker worden. Gezellig op de achtergrond. Geen spannende dingen waar je je aandacht bij moet houden maar gewoon alledaagse dingetjes.
quote:Op woensdag 22 maart 2023 19:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ga je vrijdag ook voetbal kijken?
Jeeeeeejquote:Op donderdag 23 maart 2023 19:29 schreef Isane het volgende:
Er komen weer wat leuke programma's aan
- Kees van der Spek: Oplichters Aangepakt
- de allerslechtste chauffeur van nederland
- politie landelijke eenheid in actie
Bedanktquote:Op vrijdag 24 maart 2023 06:46 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag; Vr
Dagelijks;
18.20; Een jaar van je leven SBS6
18.55; Lang leve de liefde SBS6
19.25; First Dates NPO3
20.30; Big Brother RTL5
21.30; 112 vandaag RTL5
Diversen;
18.30; Deurwaarders UK RTL5 https://www.tvgids.nl/amusement/deurwaarders-uk
21.33; Flikken Maastricht NPO1 https://www.tvgids.nl/serie/flikken-maastricht
Amusement;
20.00; De verraders RTL4 https://www.tvgids.nl/amusement/de-verraders
20.30; Avastars SBS6 https://www.tvgids.nl/amusement/avastars
21.26; Bij van Duin op de achterbank NPO1
https://www.tvgids.nl/amusement/bij-van-duin-op-de-achterbank
Filmtip;
23.18; Lek NPO3 https://www.tvgids.nl/film/lek
Sport;
20.25; NOS Voetbal: EK-kwalificatie NPO3 Frankrijk - Nederland
20.30; Veronica Offside VER https://www.tvgids.nl/informatief/overtreders
Actueel;
19.30; HLF8 SBS6
21.35; Beau RTL4
22.00; Vandaag Inside SBS6
22.18; OP1 NPO1
Liefs van jullie online omroepster;![]()
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
Snowsquall![]()
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:Drass
@:ChildoftheStars
@:Isane
Typefouten onder voorbehoud
Straks even terugkijkenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 18:14 schreef monkyyy het volgende:
Vanavond in Kassa, Kassa's Boodschappenmandje, een gesprek met Minister Schouten over armoede en een update over de distributieriem.
Topquote:Op zondag 26 maart 2023 12:10 schreef praadje het volgende:
Zo te zien begint volgende week weer een nieuw seizoen Overtreders![]()
![]()
![]()
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:Drass
@:ChildoftheStars
@:Isane
Zo drukke avond jijquote:Op zondag 26 maart 2023 18:03 schreef praadje het volgende:
Interessante programma's vanavond voor mij;
Arcadia
Langs de nieuwe zijderoute
Pointer.
In welke volgorde ben ik nog niet uit, ik denk dat ik begin met Arcadia.
Ik kijk het niet allemaal vanavond hoor. Zo lang kan ik niet stilzittenquote:Op zondag 26 maart 2023 18:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zo drukke avond jijgeniet ervan
Ik was al in shockquote:Op zondag 26 maart 2023 18:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik kijk het niet allemaal vanavond hoor. Zo lang kan ik niet stilzitten
Jup gemene weg, rij er best vaak overheen.quote:Op zondag 26 maart 2023 22:02 schreef monkyyy het volgende:
Bureau Arnhem, ik ken die weg waar de aanrijding is met die wielrenner. Komt wel dichtbij zo
https://www.google.com/ma(...)16s%2Fg%2F11c1f_w_97
Lekker rustig aanquote:Op donderdag 30 maart 2023 16:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemiddag
Net terug van twee gesprekken. Ik denk dat ik vandaag lekker ga zitten haken boven tot bedtijd. ipv televisie kijken. Even afleiding en even lekker bezig
Ja neem je tijd! Je kunt toch niet helemaal cold Turkey stoppen?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond iedereen
Hier een goede dag. Lekker de hele dag creatief geweest. Alleen wel moeite met stoppen met de antidepressivum. Alleen ik zet het wel door! Ik geef mezelf tot de herfst om eraan te wennen.
Nu lekker haken en straks naar Flikken en De Verraders kijken
Nee klopt, maar ja... het is gewoon even lastig. Komt helemaal goed!quote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:59 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja neem je tijd! Je kunt toch niet helemaal cold Turkey stoppen?
Ja daar baal ik ook vanquote:
Nope. Het stond afgelopen week wel in de gidsquote:
Die boefjes van Veronicaquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:20 schreef praadje het volgende:
[..]
Nope. Het stond afgelopen week wel in de gidsDenk dat ze een 1 april grap met ons uitgehaald hebben
Heb even de infolink veranderd. Net stond er niets in maar nu hebben ze hem blijkbaar aangepastquote:
quote:Op zaterdag 1 april 2023 18:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Daarna ga ik me op De Hoogmis van morgen voorbereiden.
Uiteraardquote:Op zaterdag 1 april 2023 18:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De Ronde van Vlaanderen
Ik neem aan dat jij morgen ook langs de route staat
quote:
En zoetzure komkommerquote:Op zaterdag 1 april 2023 18:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]Lekker met de gebakken uitjes ajuintjes en dat plakje tomaat.
Ook heel erg lekkerquote:Op zaterdag 1 april 2023 18:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Hier stond patat met tonijnsteak (mosterddillesaus) op het menu.
quote:Op zaterdag 1 april 2023 18:12 schreef praadje het volgende:
[..]
Ook heel erg lekkerAlleen ik zelf persoonlijk zou er liever frites bij eten
![]()
Nee, gewone zure plakjes komkommer van een of andere Surinaamse culi uit een potje.quote:Op zaterdag 1 april 2023 18:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lekker zo'n zuurtje (met azijn en suiker neem ik aan)
Ja... en dat is heel veel geldquote:Op zaterdag 1 april 2023 19:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Misschien te simpel gedacht, maar een bril hoeft toch niet in het basispakket.Bij Hans Anders heb je voor 100 euro een prima bril.
Dat begrijp ik, maar het is geen (onbetaalbaar) medisch hulpmiddel. Als mensen het echt niet kunnen betalen dan kunnen ze beroep op de bijzondere bijstand doen. Door iedereen een gratis bril te geven wordt de zorg nog duurder.quote:Op zaterdag 1 april 2023 19:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... en dat is heel veel geld
Klopt...quote:Op zaterdag 1 april 2023 19:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar het is geen (onbetaalbaar) medisch hulpmiddel. Als mensen het echt niet kunnen betalen dan kunnen ze beroep op de bijzondere bijstand doen. Door iedereen een gratis bril te geven wordt de zorg nog duurder.![]()
Ik heb bij Hans Anders een spaarplan van 3 euro per maand...dan kun je iedere 2 jaar een nieuwe bril uitkiezen.
quote:Op zondag 2 april 2023 13:01 schreef praadje het volgende:
Ik heb vanmorgen Italiaanse bitterkoekjes gebakken #misselijk
[ afbeelding ]
Van mij mag je rustig je dagboek plaatsen. Ik heb er geen last vanquote:Op maandag 3 april 2023 21:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Misschien moet ik niet mijn dagboekverhalen vertellenik ben de enige die dat doet
blaat veel
Naja ik ben gewoon een kletskous die graag even een knutselwerkje en zo benoemdquote:Op maandag 3 april 2023 21:34 schreef WcPot het volgende:
[..]
Van mij mag je rustig je dagboek plaatsen. Ik heb er geen last van
Ach wij kletsen ook over werk, jij heb je hobbyquote:Op maandag 3 april 2023 21:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja ik ben gewoon een kletskous die graag even een knutselwerkje en zo benoemdeven mijn dag kwijt aan mensen
maar bedenk me ineens dat het awkward is
Twee weken geleden 6 dagen op rij. Vorige week bijna 7 op rij maar dat mag niet ze hadden mij vorige week vrijdag extra voor vrijgemaakt. Nu vandaag en morgen twee dagen weekendquote:Op maandag 3 april 2023 21:37 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ach wij kletsen ook over werk, jij heb je hobby
Weekend is lekker. Dat zijn wel lange werkweken zegquote:Op maandag 3 april 2023 21:41 schreef WcPot het volgende:
[..]
Twee weken geleden 6 dagen op rij. Vorige week bijna 7 op rij maar dat mag niet ze hadden mij vorige week vrijdag extra voor vrijgemaakt. Nu vandaag en morgen twee dagen weekend
quote:Op maandag 3 april 2023 21:37 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ach wij kletsen ook over werk, jij heb je hobby
Jij werkt echt veelquote:Op maandag 3 april 2023 21:41 schreef WcPot het volgende:
[..]
Twee weken geleden 6 dagen op rij. Vorige week bijna 7 op rij maar dat mag niet ze hadden mij vorige week vrijdag extra voor vrijgemaakt. Nu vandaag en morgen twee dagen weekend
Vorige week maandag en dinsdag op twee openstaande diensten gereageerd Dan kom je bijna vanzelf op 7quote:Op maandag 3 april 2023 21:44 schreef StephanL het volgende:
[..]
Jij werkt echt veel![]()
Ik heb vandaag en vrijdag ook extra gewerkt. Morgen vrij.
Ik heb standaard een week vrij in mijn rooster, donderdag weer.
Ben je ergens voor aan het sparen? Of gewoon lekker voor later?quote:Op maandag 3 april 2023 21:47 schreef WcPot het volgende:
[..]
Vorige week maandag en dinsdag op twee openstaande diensten gereageerd Dan kom je bijna vanzelf op 7
Ik ben een klein beetje fanatiek en het is gewoon leuk om te doenquote:Op maandag 3 april 2023 21:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ben je ergens voor aan het sparen? Of gewoon lekker voor later?
Lekkerquote:Op maandag 3 april 2023 21:52 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ben een klein beetje fanatiek en het is gewoon leuk om te doenEn de toeslag voor werken op een vrije dag van ¤ 113.- is ook altijd leuk meegenomen.
Oef dat is heel erg veel geld! Ren je jezelf neer voorbij?quote:Op maandag 3 april 2023 21:52 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ben een klein beetje fanatiek en het is gewoon leuk om te doenEn de toeslag voor werken op een vrije dag van ¤ 113.- is ook altijd leuk meegenomen.
Hahaha doe je goedquote:Op maandag 3 april 2023 21:54 schreef StephanL het volgende:
[..]
Lekkerwij krijgen 135% bij een invaldienst, ook niet verkeerd
Lekker!quote:Op maandag 3 april 2023 21:54 schreef StephanL het volgende:
[..]
Lekkerwij krijgen 135% bij een invaldienst, ook niet verkeerd
Nee dat zie ikquote:Op maandag 3 april 2023 21:57 schreef StephanL het volgende:
[..]
En dan nog de bijbehorende toeslagenje wordt er niet armer van
En de gewerkte uren krijg ik ook nog eens extra als tijd voor tijd. Ik zat net even te kijken ik zit nu op 483.26 uur aan tijd voor tijd urenquote:Op maandag 3 april 2023 21:57 schreef StephanL het volgende:
[..]
En dan nog de bijbehorende toeslagenje wordt er niet armer van
Sorry domme vraag; zijn dat vrije uren of iets anders? Zijn wel veel uren die je hebtquote:Op maandag 3 april 2023 21:59 schreef WcPot het volgende:
[..]
En de gewerkte uren krijg ik ook nog eens extra als tijd voor tijd. Ik zat net even te kijken ik zit nu op 483.26 uur aan tijd voor tijd uren![]()
Dat zijn uren of overuren die je kan opnemen voor een vrije dag. Of je kan je uren verkopen maar dat is belasting technisch gezien niet heel erg aantrekkelijk.quote:Op maandag 3 april 2023 22:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sorry domme vraag; zijn dat vrije uren of iets anders? Zijn wel veel uren die je hebt
Voor mij is het heel goed te doen. Ik ben de man met de spreekwoordelijke hamer nog niet tegen gekomenquote:Op maandag 3 april 2023 21:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oef dat is heel erg veel geld! Ren je jezelf neer voorbij?
Snap hem! Dank je voor de uitlegquote:Op maandag 3 april 2023 22:02 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat zijn uren of overuren die je kan opnemen voor een vrije dag. Of je kan je uren verkopen maar dat is belasting technisch gezien niet heel erg aantrekkelijk.
Sterk!quote:Op maandag 3 april 2023 22:04 schreef WcPot het volgende:
[..]
Voor mij is het heel goed te doen. Ik ben de man met de spreekwoordelijke hamer nog niet tegen gekomen
quote:Op maandag 3 april 2023 22:04 schreef WcPot het volgende:
[..]
Voor mij is het heel goed te doen. Ik ben de man met de spreekwoordelijke hamer nog niet tegen gekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes morgenquote:Op dinsdag 4 april 2023 21:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb zoveel lol gehad met de workshopnu lekker haken en voor morgen een nieuw tekenidee
quote:
quote:Op woensdag 5 april 2023 20:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaai
Ik verveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel me, want mijn aqryl is op en verder heb ik uiteraard geen knutselopties
Zonnetje in huis hequote:Op woensdag 5 april 2023 20:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De WcPot maakt iedereen altijd blij
Topic StephanL in TV / [RTL5] DACVN #70 Seizoen 2022 - Nieuw seizoen!quote:Op woensdag 5 april 2023 20:43 schreef Dutch_view het volgende:
Zit de slechtste chauffeur te kijken ... man man wat een figuren![]()
![]()
Levensgevaarlijk
Veel kijkplezier met Videolandquote:Op woensdag 5 april 2023 22:34 schreef praadje het volgende:
Zoooo. Klaar. Nou ja, was om 19.30 thuis. Douchen, eten, dingetjes doen en nu slapen. Morgen weer vroeg dag.
En even juichen. Ik heb Videoland![]()
. Via een VPN. Eindelijk kan ik Mocro Maffia gaan kijken. En alle andere dingen waar mensen over praten. Niet dat ik daar de voorlopig tijd voor heb maar het kan
![]()
Slaap wel schatjes.
Wat tof!quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:20 schreef Ole het volgende:
Kreeg gister toen ik klaar was kaartje van collega!!! Halve concert nog in de zaal kunnen zien!!!
Roger Waters!
Echt! Lieve collega's heb ikquote:
Ah. Die heb ik dan een keer gemist blijkbaarquote:Op vrijdag 7 april 2023 22:15 schreef Isane het volgende:
[..]
https://www.kijk.nl/programmas/overtreders jawel dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |