Die mensen zouden tegen zichzelf in bescherming moeten worden genomen. Dit is een pervers verdienmodel.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb een klant, die leent ¤7.500, 2% per maand rente, plus ¤19,95 administratiekosten per maand. Yeaz ofzo. Nog veel woekeraars in de markt helaas
Avond lieve Stephanquote:Op zondag 19 maart 2023 17:57 schreef StephanL het volgende:
GoedenavondEerst lekker F1 kijken, de rest geen idee
Langs de nieuwe zijderoute moet ik nog even terug kijken. Ja wat voorstukjes gezien van Arcadia, geen idee of het is.quote:Op zondag 19 maart 2023 17:58 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
Vanavond eens kijken of Arcadia wat is. Al veel over gehoord op de radio afgelopen week.
'Langs de nieuwe zijderoute' neem ik op. Indrukwekkende aflevering afgelopen week dus zeker de moeite waard om te kijken.
De eerste aflevering vond ik Mwahh, de tweede was echt bizar. Vanavond wordt ook wel indrukwekkend vermoed ik.quote:Op zondag 19 maart 2023 18:00 schreef StephanL het volgende:
[..]
Langs de nieuwe zijderoute moet ik nog even terug kijken. Ja wat voorstukjes gezien van Arcadia, geen idee of het is.
Haha, ouwe zuipschuitquote:Op zondag 19 maart 2023 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond.
Vandaag een beetje brak. Met een vriendin uiteten geweest en een cocktail teveel gedronken, maar ik heb zoveel genoten en gelachen dat een brakke dag het waard is.
Ik ga morgen Arcadia terugkijken. Nu te moe voor en ik vrees dat het zo'n serie is waarvan ik slecht ga dromen. Dus overdag kijken
Hahahahahaha ja voor mijn doen een beetje losgegaan. Lekker tapas eten en cocktails drinken, daar wordt iedereen toch blij vanquote:Op zondag 19 maart 2023 18:06 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha, ouwe zuipschuitMaar wat ontzettend leuk dat je genoten hebt en zo gelachen hebt. Ik vind het nog steeds knap dat je de laatste slechte periode zonder opname bent doorgekomen. Je bent sterker dan je denkt en heerlijk dat je wat meer sociale dingen onderneemt. #trotsopjou
OMGquote:Op zondag 19 maart 2023 18:08 schreef praadje het volgende:
Oh ja, nog even mijn kruidkoek spammen, zooo fokking lekker geworden
[ afbeelding ]
Met gember, abrikozen, walnoten, kaneel, kardemom, nootmuskaat, kruidnagel en amandelschilfersquote:
Ow... maak me maar lekkerquote:Op zondag 19 maart 2023 18:10 schreef praadje het volgende:
[..]
Met gember, abrikozen, walnoten, kaneel, kardemom, nootmuskaat, kruidnagel en amandelschilfers
Hahahahahha jij en je delletjesquote:Op zondag 19 maart 2023 18:12 schreef praadje het volgende:
En nog even een mededeling van huishoudelijke aard. Afgelopen vrijdag was weer de voorlopig laatste aflevering van Overtreders![]()
Ik heb die van afgelopen vrijdag, vanmorgen teruggekeken en nog een te gaan van vorige week.
Die kijk ik van de week even terug en dan pak ik er uit nostalgie in mijn eentje drie minidelletjes bij
Delletjes for the winquote:Op zondag 19 maart 2023 18:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahahahha jij en je delletjes
quote:Op zondag 19 maart 2023 18:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Helaas ben je zelf geen del. Dan was het een del met d'r delletjes
Wat jammer weer voorlopig de laatstequote:Op zondag 19 maart 2023 18:12 schreef praadje het volgende:
En nog even een mededeling van huishoudelijke aard. Afgelopen vrijdag was weer de voorlopig laatste aflevering van Overtreders![]()
Ik heb die van afgelopen vrijdag, vanmorgen teruggekeken en nog een te gaan van vorige week.
Die kijk ik van de week even terug en dan pak ik er uit nostalgie in mijn eentje drie minidelletjes bij
quote:Op zondag 19 maart 2023 22:57 schreef monkyyy het volgende:
Politie krijgt melding van een penetrante lucht, dode vliegen in de vensterbank al weken niemand gezien, politie ramt de deur open, komt er gewoon iemand verbaasd de woonkamer uit lopen.
Dank je wel! Dan ga ik die kijken. Lekker overdag, dan heb ik er geen dromen vanquote:Op maandag 20 maart 2023 18:09 schreef monkyyy het volgende:
Avond![]()
Arcadia was wel leuk. Aanrader. @:childofthestars
Ja burgerzaken zet ik s'ochtends op op mijn vrije dagen. Bakkie koffie erbij en het internet afstruinen en wakker worden. Gezellig op de achtergrond. Geen spannende dingen waar je je aandacht bij moet houden maar gewoon alledaagse dingetjes.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier iemand met een slaapprobleem
Kom daardoor tot niks
Nu lekker programma's inhalen
En burgerzaken ga ik inhalen. Lijkt me leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |