Ow... maak me maar lekkerquote:Op zondag 19 maart 2023 18:10 schreef praadje het volgende:
[..]
Met gember, abrikozen, walnoten, kaneel, kardemom, nootmuskaat, kruidnagel en amandelschilfers
Hahahahahha jij en je delletjesquote:Op zondag 19 maart 2023 18:12 schreef praadje het volgende:
En nog even een mededeling van huishoudelijke aard. Afgelopen vrijdag was weer de voorlopig laatste aflevering van Overtreders![]()
Ik heb die van afgelopen vrijdag, vanmorgen teruggekeken en nog een te gaan van vorige week.
Die kijk ik van de week even terug en dan pak ik er uit nostalgie in mijn eentje drie minidelletjes bij
Delletjes for the winquote:Op zondag 19 maart 2023 18:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahahahha jij en je delletjes
quote:Op zondag 19 maart 2023 18:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Helaas ben je zelf geen del. Dan was het een del met d'r delletjes
Wat jammer weer voorlopig de laatstequote:Op zondag 19 maart 2023 18:12 schreef praadje het volgende:
En nog even een mededeling van huishoudelijke aard. Afgelopen vrijdag was weer de voorlopig laatste aflevering van Overtreders![]()
Ik heb die van afgelopen vrijdag, vanmorgen teruggekeken en nog een te gaan van vorige week.
Die kijk ik van de week even terug en dan pak ik er uit nostalgie in mijn eentje drie minidelletjes bij
quote:Op zondag 19 maart 2023 22:57 schreef monkyyy het volgende:
Politie krijgt melding van een penetrante lucht, dode vliegen in de vensterbank al weken niemand gezien, politie ramt de deur open, komt er gewoon iemand verbaasd de woonkamer uit lopen.
Dank je wel! Dan ga ik die kijken. Lekker overdag, dan heb ik er geen dromen vanquote:Op maandag 20 maart 2023 18:09 schreef monkyyy het volgende:
Avond![]()
Arcadia was wel leuk. Aanrader. @:childofthestars
Ja burgerzaken zet ik s'ochtends op op mijn vrije dagen. Bakkie koffie erbij en het internet afstruinen en wakker worden. Gezellig op de achtergrond. Geen spannende dingen waar je je aandacht bij moet houden maar gewoon alledaagse dingetjes.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier iemand met een slaapprobleem
Kom daardoor tot niks
Nu lekker programma's inhalen
En burgerzaken ga ik inhalen. Lijkt me leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |