Van mij mag je rustig je dagboek plaatsen. Ik heb er geen last vanquote:Op maandag 3 april 2023 21:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Misschien moet ik niet mijn dagboekverhalen vertellenik ben de enige die dat doet
blaat veel
Naja ik ben gewoon een kletskous die graag even een knutselwerkje en zo benoemdquote:Op maandag 3 april 2023 21:34 schreef WcPot het volgende:
[..]
Van mij mag je rustig je dagboek plaatsen. Ik heb er geen last van
Ach wij kletsen ook over werk, jij heb je hobbyquote:Op maandag 3 april 2023 21:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja ik ben gewoon een kletskous die graag even een knutselwerkje en zo benoemdeven mijn dag kwijt aan mensen
maar bedenk me ineens dat het awkward is
Twee weken geleden 6 dagen op rij. Vorige week bijna 7 op rij maar dat mag niet ze hadden mij vorige week vrijdag extra voor vrijgemaakt. Nu vandaag en morgen twee dagen weekendquote:Op maandag 3 april 2023 21:37 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ach wij kletsen ook over werk, jij heb je hobby
Weekend is lekker. Dat zijn wel lange werkweken zegquote:Op maandag 3 april 2023 21:41 schreef WcPot het volgende:
[..]
Twee weken geleden 6 dagen op rij. Vorige week bijna 7 op rij maar dat mag niet ze hadden mij vorige week vrijdag extra voor vrijgemaakt. Nu vandaag en morgen twee dagen weekend
quote:Op maandag 3 april 2023 21:37 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ach wij kletsen ook over werk, jij heb je hobby
Jij werkt echt veelquote:Op maandag 3 april 2023 21:41 schreef WcPot het volgende:
[..]
Twee weken geleden 6 dagen op rij. Vorige week bijna 7 op rij maar dat mag niet ze hadden mij vorige week vrijdag extra voor vrijgemaakt. Nu vandaag en morgen twee dagen weekend
Vorige week maandag en dinsdag op twee openstaande diensten gereageerd Dan kom je bijna vanzelf op 7quote:Op maandag 3 april 2023 21:44 schreef StephanL het volgende:
[..]
Jij werkt echt veel![]()
Ik heb vandaag en vrijdag ook extra gewerkt. Morgen vrij.
Ik heb standaard een week vrij in mijn rooster, donderdag weer.
Ben je ergens voor aan het sparen? Of gewoon lekker voor later?quote:Op maandag 3 april 2023 21:47 schreef WcPot het volgende:
[..]
Vorige week maandag en dinsdag op twee openstaande diensten gereageerd Dan kom je bijna vanzelf op 7
Ik ben een klein beetje fanatiek en het is gewoon leuk om te doenquote:Op maandag 3 april 2023 21:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ben je ergens voor aan het sparen? Of gewoon lekker voor later?
Lekkerquote:Op maandag 3 april 2023 21:52 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ben een klein beetje fanatiek en het is gewoon leuk om te doenEn de toeslag voor werken op een vrije dag van ¤ 113.- is ook altijd leuk meegenomen.
Oef dat is heel erg veel geld! Ren je jezelf neer voorbij?quote:Op maandag 3 april 2023 21:52 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ben een klein beetje fanatiek en het is gewoon leuk om te doenEn de toeslag voor werken op een vrije dag van ¤ 113.- is ook altijd leuk meegenomen.
Hahaha doe je goedquote:Op maandag 3 april 2023 21:54 schreef StephanL het volgende:
[..]
Lekkerwij krijgen 135% bij een invaldienst, ook niet verkeerd
Lekker!quote:Op maandag 3 april 2023 21:54 schreef StephanL het volgende:
[..]
Lekkerwij krijgen 135% bij een invaldienst, ook niet verkeerd
Nee dat zie ikquote:Op maandag 3 april 2023 21:57 schreef StephanL het volgende:
[..]
En dan nog de bijbehorende toeslagenje wordt er niet armer van
En de gewerkte uren krijg ik ook nog eens extra als tijd voor tijd. Ik zat net even te kijken ik zit nu op 483.26 uur aan tijd voor tijd urenquote:Op maandag 3 april 2023 21:57 schreef StephanL het volgende:
[..]
En dan nog de bijbehorende toeslagenje wordt er niet armer van
Sorry domme vraag; zijn dat vrije uren of iets anders? Zijn wel veel uren die je hebtquote:Op maandag 3 april 2023 21:59 schreef WcPot het volgende:
[..]
En de gewerkte uren krijg ik ook nog eens extra als tijd voor tijd. Ik zat net even te kijken ik zit nu op 483.26 uur aan tijd voor tijd uren![]()
Dat zijn uren of overuren die je kan opnemen voor een vrije dag. Of je kan je uren verkopen maar dat is belasting technisch gezien niet heel erg aantrekkelijk.quote:Op maandag 3 april 2023 22:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sorry domme vraag; zijn dat vrije uren of iets anders? Zijn wel veel uren die je hebt
Voor mij is het heel goed te doen. Ik ben de man met de spreekwoordelijke hamer nog niet tegen gekomenquote:Op maandag 3 april 2023 21:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oef dat is heel erg veel geld! Ren je jezelf neer voorbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |