Lekker rustig aanquote:Op donderdag 30 maart 2023 16:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemiddag
Net terug van twee gesprekken. Ik denk dat ik vandaag lekker ga zitten haken boven tot bedtijd. ipv televisie kijken. Even afleiding en even lekker bezig
Ja neem je tijd! Je kunt toch niet helemaal cold Turkey stoppen?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond iedereen
Hier een goede dag. Lekker de hele dag creatief geweest. Alleen wel moeite met stoppen met de antidepressivum. Alleen ik zet het wel door! Ik geef mezelf tot de herfst om eraan te wennen.
Nu lekker haken en straks naar Flikken en De Verraders kijken
Nee klopt, maar ja... het is gewoon even lastig. Komt helemaal goed!quote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:59 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja neem je tijd! Je kunt toch niet helemaal cold Turkey stoppen?
Ja daar baal ik ook vanquote:
Nope. Het stond afgelopen week wel in de gidsquote:
Die boefjes van Veronicaquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:20 schreef praadje het volgende:
[..]
Nope. Het stond afgelopen week wel in de gidsDenk dat ze een 1 april grap met ons uitgehaald hebben
Heb even de infolink veranderd. Net stond er niets in maar nu hebben ze hem blijkbaar aangepastquote:
quote:Op zaterdag 1 april 2023 18:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Daarna ga ik me op De Hoogmis van morgen voorbereiden.
Uiteraardquote:Op zaterdag 1 april 2023 18:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De Ronde van Vlaanderen
Ik neem aan dat jij morgen ook langs de route staat
quote:
En zoetzure komkommerquote:Op zaterdag 1 april 2023 18:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]Lekker met de gebakken uitjes ajuintjes en dat plakje tomaat.
Ook heel erg lekkerquote:Op zaterdag 1 april 2023 18:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Hier stond patat met tonijnsteak (mosterddillesaus) op het menu.
quote:Op zaterdag 1 april 2023 18:12 schreef praadje het volgende:
[..]
Ook heel erg lekkerAlleen ik zelf persoonlijk zou er liever frites bij eten
![]()
Nee, gewone zure plakjes komkommer van een of andere Surinaamse culi uit een potje.quote:Op zaterdag 1 april 2023 18:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lekker zo'n zuurtje (met azijn en suiker neem ik aan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |