Snap hem! Dank je voor de uitlegquote:Op maandag 3 april 2023 22:02 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat zijn uren of overuren die je kan opnemen voor een vrije dag. Of je kan je uren verkopen maar dat is belasting technisch gezien niet heel erg aantrekkelijk.
Sterk!quote:Op maandag 3 april 2023 22:04 schreef WcPot het volgende:
[..]
Voor mij is het heel goed te doen. Ik ben de man met de spreekwoordelijke hamer nog niet tegen gekomen
quote:Op maandag 3 april 2023 22:04 schreef WcPot het volgende:
[..]
Voor mij is het heel goed te doen. Ik ben de man met de spreekwoordelijke hamer nog niet tegen gekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes morgenquote:Op dinsdag 4 april 2023 21:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb zoveel lol gehad met de workshopnu lekker haken en voor morgen een nieuw tekenidee
quote:
quote:Op woensdag 5 april 2023 20:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaai
Ik verveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel me, want mijn aqryl is op en verder heb ik uiteraard geen knutselopties
Zonnetje in huis hequote:Op woensdag 5 april 2023 20:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De WcPot maakt iedereen altijd blij
Topic StephanL in TV / [RTL5] DACVN #70 Seizoen 2022 - Nieuw seizoen!quote:Op woensdag 5 april 2023 20:43 schreef Dutch_view het volgende:
Zit de slechtste chauffeur te kijken ... man man wat een figuren![]()
![]()
Levensgevaarlijk
Veel kijkplezier met Videolandquote:Op woensdag 5 april 2023 22:34 schreef praadje het volgende:
Zoooo. Klaar. Nou ja, was om 19.30 thuis. Douchen, eten, dingetjes doen en nu slapen. Morgen weer vroeg dag.
En even juichen. Ik heb Videoland![]()
. Via een VPN. Eindelijk kan ik Mocro Maffia gaan kijken. En alle andere dingen waar mensen over praten. Niet dat ik daar de voorlopig tijd voor heb maar het kan
![]()
Slaap wel schatjes.
Wat tof!quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:20 schreef Ole het volgende:
Kreeg gister toen ik klaar was kaartje van collega!!! Halve concert nog in de zaal kunnen zien!!!
Roger Waters!
Echt! Lieve collega's heb ikquote:
Ah. Die heb ik dan een keer gemist blijkbaarquote:Op vrijdag 7 april 2023 22:15 schreef Isane het volgende:
[..]
https://www.kijk.nl/programmas/overtreders jawel dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |