Of hij weet dat was een back stabbing move, iemand zo voor de bus gooien die jou de PON heeft gegund op blind vertrouwen. Hij wenst natuurlijk niet dat zijn zus zo overkomt. Dus het siert hem eigenlijk dat hij voor zijn zusje wil opkomen (is ook logisch). Denk dan ook dat het voor hem pijnlijk was dit te zien deze ochtend.quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij schrijft erbij als ze weet wat wij weten. Dat denk ik ook dat ze dan anders had gestemd.
Of hoe je tegen de kijker zegt... wij trekken ons geen zooi aan wat je van ons vindt. Ik zit hier voor the vibe man. Chill Relax... and above all fuck off.quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:29 schreef Monique___ het volgende:
klachtenlijn was voor lindsy: loop niet de hele tijd achter dennie aan, je bent toch geen eend.
jong meisje die gebeld had.. wat anders.. hier leent toch geen enkele volwassene zich voor
Is om leuke binding met je kanten te promoten dat je met zulk een spel mee doet...quote:Op donderdag 16 maart 2023 13:39 schreef Monique___ het volgende:
linds staat op de horlogeafdeling bij de Bijenkorf mestreech
Had de poll meegenomen in streamverslag, wordt veel meer gestemd nuquote:
Ik zie het al voor me...quote:
🤣🤣quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:19 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me...
Dametje van 80 komt binnen en vraagt wat stilletjes achter een horloge voor haar laatste jaartjes iets met nostalgische look naar vroeger toen haar man nog leefde.
Linds : Hey Chill Babe, i know the feeling girl. Zal hier eens effe iets pakken jooh
Dame : Oh is dat niet ietsje te modern ?
Linds : Nee meid dit is the cool Rasta Watch, da's echte freeky stuff man.
Dame : Sorry versta al dat engels niet zo goed.. wat wil je nou zeggen ?
Linds : Hey Effeuh Chillen hé, anders rot je maar op. Als je mijn Vibe niet voelt ga dan maar lekker je plankjes bestelleuh. Yooh yooh yoooooh
Jolien heeft natuurlijk het cassettebandje gehoord toen ze in de voorraadkamer kwam spieken bij Charlotte. Als die niet daarover begint, is ze nog dommer dan ik dacht (met alle respect natuurlijk)quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:26 schreef rinardo het volgende:
De biecht,
ze gaan allemaal zeggen over die frietjes vanmorgen, ze denken Ali, terwijl het dus charlotte is met die aardappels, geweldig!!!
Waarom lukt dat bij mij nooit ?quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:32 schreef Ptr67 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Linds in haar vorig leven... even lekker de Haka doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |