https://www.tvgids.nl/nie(...)d-kiest-de-uitslagenquote:Rob Trip en Simone Weimans analyseren de uitslagen van Provinciale Statenverkiezingen 2023
NPO 1 ·
VANAVOND ·
20:34 - 01:01
De hele avond zijn op NPO1 uitslagen, prognoses en duiding te zien van de Provinciale Statenverkiezingen. Rob Trip en Simone Weimans spreken met politiek duiders en schakelen met verslaggevers; Malou Petter bedient het uitslagenbord.
Een spannende avond voor landelijke en provinciale politici: Nederland heeft gestemd voor de Provinciale Staten, met gevolgen voor het lokale bestuur, maar ook voor de samenstelling van de Eerste Kamer. Ze moeten wel geduld hebben, want de uitslagen van de steden druppelen vaak pas rond middernacht binnen.
Nederland Kiest: De Uitslagen
Wel is er om 21.00 uur een exitpoll met een indicatie van de uitslagen in Overijssel, Noord-Brabant en Noord-Holland en de nieuwe samenstelling van de senaat. Daarna volgen de eerste echte uitslagen, vaak van kleinere gemeentes. Malou Petter brengt het in beeld op het uitslagenbord.
Rob Trip en Simone Weimans
Verder voeren Rob Trip en Simone Weimans gesprekken met politiek duiders Marleen de Rooy, Arjan Noorlander en Xander van der Wulp, en met verslaggevers op de partijbijeenkomsten.
Die zijn net zoquote:Op woensdag 15 maart 2023 22:58 schreef fetX het volgende:
Hoe kunnen mensen toch op die debiel stemmen
een parodie op een ventquote:Op woensdag 15 maart 2023 22:58 schreef heywoodu het volgende:
Hard gelachen om Baudet, die had volgens mij echt niet door dat ze dik en dik verloren hebben, of hij heeft een gigantische lijn van de tafel gesnoven
Hopelijk morgen terug te luisteren in de file.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:59 schreef Caland het volgende:
De toespraak van Baudet duurde zeker 20 minuten
Als je je kind Lancelot noemt mag Jeugdzorg ook wel ff langskomen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
een parodie op een vent
wel lachen om hem in het echt te spreken, vorige week nog een prima gozer maar hij is niet 100.
Het FvD kanaal op Youtube vermoedelijk.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:59 schreef BlackLining het volgende:
Ik hoop wel dat die volledige speech nog ergens uitgezonden gaat worden.
Like en subscribe. Benieuwd ook wat ze op hun youtube kanaal ervan maken.quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:59 schreef BlackLining het volgende:
Ik hoop wel dat die volledige speech nog ergens uitgezonden gaat worden.
Naïeve linkse huppelkutjes ja.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Linkse meisjes houden van rechtse praatjes.
Onder kijkers van ON, niet representatief voor de gemiddelde Nederlander dus.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die peiling was vast door een vinger in de kont van Arnold te steken.
PVV nog wel steeds redelijk groot helaasquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:04 schreef capricia het volgende:
Wel een grote nederlaag voor de poetin-lovers.
quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:04 schreef capricia het volgende:
er zitten ook wel genoeg poetin-lovers in dit topic hoorquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:04 schreef capricia het volgende:
ON, het echte nieuwsquote:
quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:06 schreef KingRoland het volgende:
sinds wanneer is nederweert een provincie
Ze plakte er nog snel achteraan dat het volgens "anderen" juist langzamer moest.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:08 schreef koos_vriendloos het volgende:
Zei ze nou dat klimaat verandering sneller moest
ja dat zei zequote:Op woensdag 15 maart 2023 23:08 schreef koos_vriendloos het volgende:
Zei ze nou dat klimaat verandering sneller moest
Ja maar dan scoort de Anti-Woke-Wolk partij weer 25%.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Goed, veel te veel idioten die in de praatjes van BBB zijn getrapt,FvD gelukkig gedecimeerd. Volgende x decimeert BBB. Geduld.
quote:
Hmmmmmmm nononoquote:
En dan onbekwaamheid ministers op 1. Gaat dat dan niet ook gewoon over stikstof/klimaat/gezondheidszorg....quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:09 schreef Pvt.Webster het volgende:
NOS mevrouw: "Gezondheidszorg. Er zijn zorgen over de gezondheid."
Denk eerder het zorgstelsel, maargoed.
Denk dat ook veel mensen die een proteststem wilden geven, dan maar op BBB stemden zodat ze gigantisch groot zouden worden.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:10 schreef Knipoogje het volgende:
Ergens is het een bijzonder fenomeen dat een groep (de boeren) die altijd al extreem goed bediend en vertegenwoordigd werd door Den Haag (VVD & CDA), ijzersterke lobby's hebben met miljardenbedrijven als donoren zichzelf als slachtofferpartijtje heeft weten te positioneren en daarmee 'gewone' mensen, niet-boeren, van alle partijen afsnoept, terwijl de belangen van BBB voor een groot deel haaks staan op deze gewone mensen.
Dus naast de VVD waarin de rijkste mensen van Nederland vertegenwoordigd zijn is de BBB, waarin de rijkste groep van NL (boeren) zich hebben geschaard nu ook de grootste. Wat zijn mensen toch makkelijk voor het karretje van de lobbyisten te spannen.
Gelukkig heb jij het allemaal wel door!quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:10 schreef Knipoogje het volgende:
Ergens is het een bijzonder fenomeen dat een groep (de boeren) die altijd al extreem goed bediend en vertegenwoordigd werd door Den Haag (VVD & CDA), ijzersterke lobby's hebben met miljardenbedrijven als donoren zichzelf als slachtofferpartijtje heeft weten te positioneren en daarmee 'gewone' mensen, niet-boeren, van alle partijen afsnoept, terwijl de belangen van BBB voor een groot deel haaks staan op deze gewone mensen.
Dus naast de VVD waarin de rijkste mensen van Nederland vertegenwoordigd zijn is de BBB, waarin de rijkste groep van NL (boeren) zich hebben geschaard nu ook de grootste. Wat zijn mensen toch makkelijk voor het karretje van de lobbyisten te spannen.
Poetin is woedend. Die zag al die tractoren en dacht dat dat uit solidariteit met Oekraine was.quote:
Ik kan wel betere proteststemmen bedenken.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:11 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Denk dat ook veel mensen die een proteststem wilden geven, dan maar op BBB stemden zodat ze gigantisch groot zouden worden.
Doelpunt Real Madridquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:11 schreef KingRoland het volgende:
wtf die gozer die 'JAAAAAAAA' schreeuwde
Ditquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan wel betere proteststemmen bedenken.
Herstel: Burgers en boeren.quote:
Ik ook, daarom heb ik ook niet op ze gestemd.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan wel betere proteststemmen bedenken.
Je had ooit een groepering van lobbyisten voor de 'gemiddelde werknemer' : de vakbond. Men is er in Nederland in geslaagd om die vakkundig af te schaffen en monddood te maken.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:10 schreef Knipoogje het volgende:
Hoe zit dat met kiezers van andere partijen? Dat zijn geen idioten die in praatjes trappen? Of als de huidige kiezers van BBB de volgende keer op een partij stemmen waar jij meer mee hebt, zijn het dan nog steeds idioten die in praatjes trappen?quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Goed, veel te veel idioten die in de praatjes van BBB zijn getrapt,FvD gelukkig gedecimeerd. Volgende x decimeert BBB. Geduld.
ZIEDENDquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:14 schreef Newone82 het volgende:
Slimme mensen bij de NOS.
Flikker op BBB
quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:14 schreef Repentless het volgende:
[..]
Hoe zit dat met kiezers van andere partijen? Dat zijn geen idioten die in praatjes trappen? Of als de huidige kiezers van BBB de volgende keer op een partij stemmen waar jij meer mee hebt, zijn het dan nog steeds idioten die in praatjes trappen?
Boel zure mensen hier weer inderdaad. Net alsof een VVD geen gebakken lucht verkoopt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:14 schreef Repentless het volgende:
[..]
Hoe zit dat met kiezers van andere partijen? Dat zijn geen idioten die in praatjes trappen? Of als de huidige kiezers van BBB de volgende keer op een partij stemmen waar jij meer mee hebt, zijn het dan nog steeds idioten die in praatjes trappen?
Och. Over een paar jaar is deze hype ook weer voorbijquote:
Niks populisten, gewoon een partij voor nuchtere mensen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:14 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Hou toch op.
Van de ene populist naar de andere.
Half decennium eerder met pensioen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Je had ooit een groepering van lobbyisten voor de 'gemiddelde werknemer' : de vakbond. Men is er in Nederland in geslaagd om die vakkundig af te schaffen en monddood te maken.
Vergelijk dat maar eens met pakweg Frankrijk ...
Er zitten hier zo goed als geen VVD stemmers, dus die whataboutism faalt volkomen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Boel zure mensen hier weer inderdaad. Net alsof een VVD geen gebakken lucht verkoopt.
Er zijn partijen die daadwerkelijk voor de gemiddelde werknemer opkomen, echter willen Nederlanders dit blijkbaar niet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Je had ooit een groepering van lobbyisten voor de 'gemiddelde werknemer' : de vakbond. Men is er in Nederland in geslaagd om die vakkundig af te schaffen en monddood te maken.
Vergelijk dat maar eens met pakweg Frankrijk ...
Ja maar VVD bestaat al zo lang, daarom veilig om op te stemmen als je het niet weet!quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Boel zure mensen hier weer inderdaad. Net alsof een VVD geen gebakken lucht verkoopt.
De VVD is maar een voorbeeld Hans. Al die partijen verkopen vooral gebakken lucht.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zitten hier zo goed als geen VVD stemmers, dus die whataboutism faalt volkomen.
denk dat FOK! eerder richting FvD gaatquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zitten hier zo goed als geen VVD stemmers, dus die whataboutism faalt volkomen.
Ze heeft helemaal geen enkel normaal antwoord gegeven hoe de eisen vanuit europa met betrekking tot stikstof wil gaan tackelenquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:15 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Niks populisten, gewoon een partij voor nuchtere mensen.
is allemaal marketingquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De VVD is maar een voorbeeld Hans. Al die partijen verkopen vooral gebakken lucht.
Die zijn er al maar weten ze blijkbaar niet bij de NOSquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:17 schreef Maver24 het volgende:
Komen er nog uitslagen. Dit gelul is saai
Toch doen D66 en GL/PVDA het ook redelijkquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Er zijn weer een paar gemeenten binnen, allemaal BBB
Ik ook niet. Iemand idee?quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik snap ook echt niet waarom we geen exitpolls van de andere provincies krijgen
quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:18 schreef RoW_0 het volgende:
Sind corona geen NOS aangezet. Heb het niet gemist. Saneren die boel.
Willen ze wel maar veel stemmers hebben tegelijkertijd het idee dat ze rechts zijn.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:16 schreef Revanches het volgende:
[..]
Er zijn partijen die daadwerkelijk voor de gemiddelde werknemer opkomen, echter willen Nederlanders dit blijkbaar niet.
Het zal voor die partijen ook belangrijk zijn dat de opkomst in de steden wat hoger ligt dan in 2019quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:18 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Toch doen D66 en GL/PVDA het ook redelijk
VVD is niet opgericht door unilever, of een marketingbureau dat zaken doet met unilever.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja, wat is dit voor onzin en dan nu wel gemeenten laten zienquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik snap ook echt niet waarom we geen exitpolls van de andere provincies krijgen
Walgelijkquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
VVD is niet opgericht door unilever, of een marketingbureau dat zaken doet met unilever.
En BBB is wel aan hele nare bedrijven verbonden hoor, ik noem een Bayer, Vion of Agri-Plastics.
Hier is verder een (incompleet) lijstje:
https://remarkable.nl/klanten
Omdat dit echte uitslagen zijn ipv nikszeggende exitpolls.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:20 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ja, wat is dit voor onzin en dan nu wel gemeenten laten zien
Volgens mij was dat precies wat men in 2019 riep toen de FvD veruit de grootste was, raad eens wie er anno 2023 premier is?quote:
Die hebben ze waarschijnlijk niet eens onderzocht, dus ook die EK prognose is gewoon pure troep. Dikke kans dat de BBB nog wat inlevert.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:20 schreef Forbry het volgende:
[..]
PVV verliest toch ook al een paar verkiezingen op rij steeds meer een beetje meer terreinquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geert begint gewoon maar gelijk over de coalitie in plaats van aandacht te vragen voor zijn standpunten, oh wacht...
ja maar zo kunnen we van elke partij een paar bedrijven opnoemen die relaties hebben met bedrijvenquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
VVD is niet opgericht door unilever, of een marketingbureau dat zaken doet met unilever.
En BBB is wel aan hele nare bedrijven verbonden hoor, ik noem een Bayer, Vion of Agri-Plastics.
Want er staan onwaarheden in?quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:11 schreef beantherio het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij het allemaal wel door!
Rutte moet weg. Dat is zijn standpunt de afgelopen 11 jaar. En ondertussen is het enige wat PVV bereikt heeft een Polenmeldpunt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geert begint gewoon maar gelijk over de coalitie in plaats van aandacht te vragen voor zijn standpunten, oh wacht...
Dat is nou niet precies het punt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:20 schreef Forbry het volgende:
[..]
Rutte heeft een Unilever historie.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zelfs al is het GL, Mookgoden.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:22 schreef Houtenbeen het volgende:
Mook
Eerste gemeente waar BBB niet de grootste is
[ afbeelding ]
Prachtige gemeente qua landschap en volgens mij ook behoorlijk rijk.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:22 schreef Zorro het volgende:
Mook en Middelaar. Daar wil je blijkbaar niet dood gevonden worden.
Kan hij zich daar weer boos maken en zich van afscheiden, net als bij het CDA.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:18 schreef Dutchguy het volgende:
Het zou mij niet verbazen dat Omtzigt zich op een bepaald moment aan zou sluiten bij BBB.
Ah gelukkig daar ben je. Elke verkiezingen kunnen we weer op je vertrouwenquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:22 schreef Houtenbeen het volgende:
Mook
Eerste gemeente waar BBB niet de grootste is
[ afbeelding ]
Ik vind die "iedereen die op een partij stemt waar ik het niet mee eens ben, is dom"-reacties altijd wel vermakelijk. Droevige vorm van zelfoverschatting.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als GL het grootste is ren ik hard weg.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:23 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Prachtige gemeente qua landschap en volgens mij ook behoorlijk rijk.
Welk dier zou jij graag op de lijst zien?quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:23 schreef KingRoland het volgende:
Partij voor de dieren maar geen dieren op de lijst
Maar BBB is een soort VVD/CDA, dus om daar nu een proteststem op te geven? Stem dan uiterst links op een SP ofzo, wellicht dat je dan een economisch rechtse regering een beetje treft.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:11 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Denk dat ook veel mensen die een proteststem wilden geven, dan maar op BBB stemden zodat ze gigantisch groot zouden worden.
Zorro toch..quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als GL het grootste is ren ik hard weg.
een hond denk ikquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Welk dier zou jij graag op de lijst zien?
Esther Ouwehandquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:24 schreef RoW_0 het volgende:
Party for the animals!
Effe eerlijk. Dit is toch gewoon een businessplan? Voor de mongolen die zeggen: jaa ik vind knijnen erreg leuuk!
Wtf heeft dit met politiek te maken? Niks
Ik zou wel op een pinguïn stemmenquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom? Ben je zo'n huisjesmelker die tochtige schuren uithuurt aan dertigers tegen woekerprijzen?quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als GL het grootste is ren ik hard weg.
Media is dus omkoopbaar en zat ze zoveel overal. Domme mensen die dit niet doorzienquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een vogelbekdier zou wel leuk zijn.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Wel met een dik verlies, ook voor de PvdAquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:23 schreef Faraday01 het volgende:
GroenLinks grootste in Mook en middelland
Net als BBB zitten daar best wat geldschieters met directe belangen achter ja. Maar goed, waar niet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:24 schreef RoW_0 het volgende:
Party for the animals!
Effe eerlijk. Dit is toch gewoon een businessplan? Voor de mongolen die zeggen: jaa ik vind knijnen erreg leuuk!
Vijf reetenquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:24 schreef monkyyy het volgende:
Ik zag laatst een reetje door de wei springen vanuit mijn slaapkamer raam.
Nee Ouwehand visserijquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
haar vader of opa heeft die dierenpark opgericht?
Toch is het zo.quote:
vind ik ook, maar zoals ik net zei als zij asian was dan zou ik haar wel uit eten vragen en daar zou het niet bij blijvenquote:
Van dat dierenpark? Ja dan snap ik wel dat ze bij de Partij voor de Dieren zit.quote:
Met deze verkiezingsuitslag kan ik dat de komende 10 jaar wel vergeten.quote:
Moet je wel een hip vegan restaurantje uitkiezenquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
vind ik ook, maar zoals ik net zei als zij asian was dan zou ik haar wel uit eten vragen en daar zou het niet bij blijven
Gelukkig hebben we nog wat sport gemeenquote:
Als ik het zou kunnen zou ik het niet laten.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Waarom? Ben je zo'n huisjesmelker die tochtige schuren uithuurt aan dertigers tegen woekerprijzen?
even volhouden, je moet er wel wat voor over hebben voor wat je er later in de nacht voor terugkrijgt zo denk ik maar weerquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Moet je wel een hip vegan restaurantje uitkiezen
quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als ik het zou kunnen zou ik het niet laten.
Tennis is geen sport.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nog wat sport gemeen
Je kan niet alles hebben he.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nog wat sport gemeen
ik zeg 70% anders is het gesjoemelquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:28 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Drenthe wordt een monsterscore voor BBB
Hoe wij de maatschappij inrichten heeft invloed op (andere) dieren, maar meepraten kunnen ze zelf niet. Op deze manier worden hun belangen alsnog meegenomen. Heeft dus absoluut een plaats in het politieke landschap.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:24 schreef RoW_0 het volgende:
Party for the animals!
Assen dan nogquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:29 schreef Maver24 het volgende:
We willen grote steden uitslagen hebben. Emmen is wel aardig
De proteststemmer is ervan overtuigt rechts te zijn, links zorgt juist voor de problemen. Dat dit volledig tegen de realiteit ingaat, tja hoeveel tijd zou de gemiddelde stemmer eigenlijk bezig zijn met politiek? Om het jaar lang genoeg om een stemwijzertje in te vullen?quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:24 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Maar BBB is een soort VVD/CDA, dus om daar nu een proteststem op te geven? Stem dan uiterst links op een SP ofzo, wellicht dat je dan een economisch rechtse regering een beetje treft.
Twee prima pluspunten ook die Carola.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:29 schreef Martinello het volgende:
Ik vind Carola toch leuker dan Mirjam.
Zoals De Burgemeester van Juinen en Wethouder Hekking al zongen:quote:
Owh ja. Brrrrr..quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je kan niet alles hebben he.
Ik ben niet voor niks Team Kyle Busch
Emmen is niet echt representatief voor heel Drenthe.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:28 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Drenthe wordt een monsterscore voor BBB
Ditquote:
Grappig, 30 jaar voornamelijk rechts levert een BBB die rechts is op. Je zou bijna gaan afvragen of mensen niet gewoon ontstellend dom zijn om telkenmale weer op rechts te stemmen wat dan blijkbaar niet kan leveren wat ze willen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Makkelijk coalitie bouwen. Gewoon lekker rechts.
yup, tis een stad. rest van drenthe gaat richting 50% BBBquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Emmen is niet echt representatief voor heel Drenthe.
Nou.. ik kan wel raden hoe Hoogeveen, Midden drenthe, Veeningen, Coevorden stemtquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Inderdaad in de rest gaan ze nog hoger scoren, uitzondering Assen Hogeveen en Meppelquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb oprecht geen idee hoe rechts BBB is.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Grappig, 30 jaar voornamelijk rechts levert een BBB die rechts is op. Je zou bijna gaan afvragen of mensen niet gewoon ontstellend dom zijn om telkenmale weer op rechts te stemmen wat dan blijkbaar niet kan leveren wat ze willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |