Als ik het zou kunnen zou ik het niet laten.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Waarom? Ben je zo'n huisjesmelker die tochtige schuren uithuurt aan dertigers tegen woekerprijzen?
even volhouden, je moet er wel wat voor over hebben voor wat je er later in de nacht voor terugkrijgt zo denk ik maar weerquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Moet je wel een hip vegan restaurantje uitkiezen
quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als ik het zou kunnen zou ik het niet laten.
Tennis is geen sport.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nog wat sport gemeen
Je kan niet alles hebben he.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nog wat sport gemeen
ik zeg 70% anders is het gesjoemelquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:28 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Drenthe wordt een monsterscore voor BBB
Hoe wij de maatschappij inrichten heeft invloed op (andere) dieren, maar meepraten kunnen ze zelf niet. Op deze manier worden hun belangen alsnog meegenomen. Heeft dus absoluut een plaats in het politieke landschap.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:24 schreef RoW_0 het volgende:
Party for the animals!
Effe eerlijk. Dit is toch gewoon een businessplan? Voor de mongolen die zeggen: jaa ik vind knijnen erreg leuuk!
Wtf heeft dit met politiek te maken? Niks
Assen dan nogquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:29 schreef Maver24 het volgende:
We willen grote steden uitslagen hebben. Emmen is wel aardig
De proteststemmer is ervan overtuigt rechts te zijn, links zorgt juist voor de problemen. Dat dit volledig tegen de realiteit ingaat, tja hoeveel tijd zou de gemiddelde stemmer eigenlijk bezig zijn met politiek? Om het jaar lang genoeg om een stemwijzertje in te vullen?quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:24 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Maar BBB is een soort VVD/CDA, dus om daar nu een proteststem op te geven? Stem dan uiterst links op een SP ofzo, wellicht dat je dan een economisch rechtse regering een beetje treft.
Twee prima pluspunten ook die Carola.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:29 schreef Martinello het volgende:
Ik vind Carola toch leuker dan Mirjam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |