Maar BBB is een soort VVD/CDA, dus om daar nu een proteststem op te geven? Stem dan uiterst links op een SP ofzo, wellicht dat je dan een economisch rechtse regering een beetje treft.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:11 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Denk dat ook veel mensen die een proteststem wilden geven, dan maar op BBB stemden zodat ze gigantisch groot zouden worden.
Zorro toch..quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als GL het grootste is ren ik hard weg.
een hond denk ikquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Welk dier zou jij graag op de lijst zien?
Esther Ouwehandquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:24 schreef RoW_0 het volgende:
Party for the animals!
Effe eerlijk. Dit is toch gewoon een businessplan? Voor de mongolen die zeggen: jaa ik vind knijnen erreg leuuk!
Wtf heeft dit met politiek te maken? Niks
Ik zou wel op een pinguïn stemmenquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom? Ben je zo'n huisjesmelker die tochtige schuren uithuurt aan dertigers tegen woekerprijzen?quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als GL het grootste is ren ik hard weg.
Media is dus omkoopbaar en zat ze zoveel overal. Domme mensen die dit niet doorzienquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
VVD is niet opgericht door unilever, of een marketingbureau dat zaken doet met unilever.
En BBB is wel aan hele nare bedrijven verbonden hoor, ik noem een Bayer, Vion of Agri-Plastics.
Hier is verder een (incompleet) lijstje:
https://remarkable.nl/klanten
Een vogelbekdier zou wel leuk zijn.quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Wel met een dik verlies, ook voor de PvdAquote:Op woensdag 15 maart 2023 23:23 schreef Faraday01 het volgende:
GroenLinks grootste in Mook en middelland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |