Maar wat vind jij eigenlijk het verschil tussen een tijger die je opsluit in een kooi, of een kat die je opsluit in een huis?quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:33 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ook onzin, maar ik ben ook geen voorstander van dieren in circussen en van dierentuinen, dus...
[..]
Ja, zie mijn post na jou... wat dierentuinen en het circus betreft, ben ik het daar ook gewoon mee eens. Maar dat heeft niets met huisdieren van doen.
Jaquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Die van de Jumbo zijn over het algemeen ook echt prima. En ik ben ook heel positief over de burgers van de Vegetarische Slager.
Dat kan ja. Maar ik ben een hollander en maak gewoon vaak een avg-tje.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:39 schreef Kickinalfa het volgende:
Eerlijk gezegd snap ik niet waarom je het vlees zou vervangen door zaken als groente burgers en/of producten als de vegetarische Slager.
Volgens mij kan je prima lekkere vegetarische gerechten koken zonder een hap zetmeel/zout/kruiden die zich vervolgens in een pan volzuigen met boter/olie.
Die van de ah bestaat uit 23% wortel, kook dan gewoon een portie wortelen zou je denken.
Dat denk ik ook. Ik eet met regelmaat vegetarisch, maar dan koop ik nooit een vegaburger of iets in die trant. Een goede combinatie van groenten, fruit en kruiden is veel lekkerder.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:39 schreef Kickinalfa het volgende:
Eerlijk gezegd snap ik niet waarom je het vlees zou vervangen door zaken als groente burgers en/of producten als de vegetarische Slager.
Volgens mij kan je prima lekkere vegetarische gerechten koken zonder een hap zetmeel/zout/kruiden die zich vervolgens in een pan volzuigen met boter/olie.
Die van de ah bestaat uit 23% wortel, kook dan gewoon een portie wortelen zou je denken.
Ik neem nog wel eens een droge worst mee om lekker mee te borrelen, en heel af en toe een goede steak. Maar dat is het dan ook wel.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:40 schreef Starhopper het volgende:
[..]
JaDie kaasschnitzels van de Jumbo zijn goddelijk
![]()
Ik ben ook wel om hoor. De prijs/kwaliteit verhouding is gewoon stukken beter van. Ik koop geen vlees meer in de supermarkt. Ik eet nog 2x in de week vlees en dat koop ik bij de biologische slager. Het is duur maar de dieren hebben een goed leven gehad en de kwaliteit van het vlees is ook subliem.
Wij hebben een kat en die mag gaan en staan waar ze wil.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:35 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar wat vind jij eigenlijk het verschil tussen een tijger die je opsluit in een kooi, of een kat die je opsluit in een huis?
( ik hou nu op, want het is heel erg off-topic)
Ja. Ik hoop het.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen we echt een prima opkomst deze keer.
Mocht ze niet voor de PS stemmen?quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:50 schreef heywoodu het volgende:
Zo, voor beiden gestemd. En vriendin mocht op het waterschap stemmen en heeft daarmee haar allereerste Nederlandse stem uit mogen brengen (en had er de nodige tijd in gestoken om tot een keuze te komen, zoals het stiekem ook wel hoort)
Nog even naar Nunspeet gezocht op de lijst, maar weinig verrassend zag ik die alleen bij de SGP staan. Dus ja.
Dat is prima maar noem een vega schnitzel dan geen schnitzel want dat is het niet. Net als een Burger.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben ooit uit nieuwsgierigheid begonnen met vleesvervangers, en eigenlijk koop ik nu bijna nooit meer vlees. Ze worden steeds beter wat mij betreft. Ik eet wel nog vaak vis, want vis.
Daar kan ik dan weer niet mee zitten.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:54 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Dat is prima maar noem een vega schnitzel dan geen schnitzel want dat is het niet. Net als een Burger.
Je woont in een gebied zonder boeren en veganisten?quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:53 schreef deedeetee het volgende:
Hier liep ik rond 15.00 u een leeg stemlokaal binnen, d.w.z ik was de enige die kwam stemmen. Nog nooit eerder mee gemaakt.
Och heden, laten we díe discussie al he-le-maal maar niet beginnenquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:54 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Dat is prima maar noem een vega schnitzel dan geen schnitzel want dat is het niet. Net als een Burger.
Vleesopvolgers zijn er vooral voor mensen die plantaardiger willen gaan eten, maar die niet van de een op de andere dag helemaal van hun avg af zijn.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:39 schreef Kickinalfa het volgende:
Denk naast een AZCquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:56 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Je woont in een gebied zonder boeren en veganisten?
Ach, ik ben nu wel weer een rood potlood rijker.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:56 schreef etuiedelapiel het volgende:
Snap trouwens nog steeds niet dat het op een jaar 1900 niveau moet met potlood en papier
moet bij dit liedje steeds aan feyenoord denkenquote:
Noord-Holland: meer linksquote:
quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:58 schreef Forbry het volgende:
[..]
Je kunt veel over Thierry zeggen, maar dit vond ik toch echt grappig
ben benieuwd op wie je hebt gestemdquote:
had thierry laatst nog bij de uva gezienquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:58 schreef Forbry het volgende:
[..]
Je kunt veel over Thierry zeggen, maar dit vond ik toch echt grappig
Jij en @Starhopper waren toen zo'n beetje de grootste FVD-supporters op Fok!quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit had zo'n mooie beweging kunnen worden
daar wonen geen woningzoekendenquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:56 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Je woont in een gebied zonder boeren en veganisten?
quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:00 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Jij en @:Starhopper waren toen zo'n beetje de grootste FVD-supporters op Fok!
quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:00 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Jij en @:Starhopper waren toen zo'n beetje de grootste FVD-supporters op Fok!
Ik vind het nog steeds interessant hoe dat zo gigantisch is omgeslagen naar puur wappieisme.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:03 schreef hollandia02 het volgende:
Thierry maart 2020: gooi de grenzen dicht en ga voor die volledige lockdown!
Ik heb nog nooit vlees gekocht in de supermarkt eigenlijk. Ik koop al me vlees al jaren bij goeie slagers die zelf slachten of het zelf doen bij een klein slachthuis en zelf hun dieren inkopen. Dan heb je goed vlees over het algemeen en het kost wat meer maar als nog eet ik elke dag vlees omdat ik vegetarisch eten gewoon niet lekker vind.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:40 schreef Starhopper het volgende:
[..]
JaDie kaasschnitzels van de Jumbo zijn goddelijk
![]()
Ik ben ook wel om hoor. De prijs/kwaliteit verhouding is gewoon stukken beter van. Ik koop geen vlees meer in de supermarkt. Ik eet nog 2x in de week vlees en dat koop ik bij de biologische slager. Het is duur maar de dieren hebben een goed leven gehad en de kwaliteit van het vlees is ook subliem.
Snap dat ook niet nee. Ook dat die inderdaad gewoon volledig wap geworden is en op vrijwel elk gebied 180 graden anders denkt dan hijzelf in 2019 en de normale opinie. Zal die bepaalde psychedelica op hebben rond maart/april en erna de wereld anders zijn gaan zien ofzo?quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds interessant hoe dat zo gigantisch is omgeslagen naar puur wappieisme.
Kom vechten danquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:05 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dat kan nog opzich, maar van FVD naar Volt is wel echt
Amsterdam wel echt een bizarre stijging, zie je ook niet in andere steden.quote:
Terecht. Bij v/d Plas past meer een liedje van het niveau 'ja dat is Henkie'quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
moet bij dit liedje steeds aan feyenoord denken
@:fetx @:rambodirk @:wereldgozer @:timmmmm @:dombohetolifantje1 @:onlogisch
Ja dat is Henkieeequote:
Ik denk dat er toen al de nodige scheuren waren ontstaan. Baudet stond al aan de afgrond, maar wist zich nog een paar manden een beetje in te houden. Het vertrek van de meer gematigde kopstukken rond dat gedoe met die fascistische jeugdgroep (om later JA21 te vormen) is wel echt het kantelpunt geweest. Een maandje daarvoor stapte Baudet zelf nog zogenaamd op en leek het erop dat er schoon schip gemaakt ging worden.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:07 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Snap dat ook niet nee. Ook dat die inderdaad gewoon volledig wap geworden is en op vrijwel elk gebied 180 graden anders denkt dan hijzelf in 2019 en de normale opinie. Zal die bepaalde psychedelica op hebben rond maart/april en erna de wereld anders zijn gaan zien ofzo?
Nee, dan moet je ook de Nederlandse nationaliteit hebben, voor de waterschappen hoeft dat niet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:52 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Mocht ze niet voor de PS stemmen?
Apart.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, dan moet je ook de Nederlandse nationaliteit hebben, voor de waterschappen hoeft dat niet.
Ik twijfel bij Baudet nog altijd tussen a la Trump gewoon dompopulistisch roepen wat hij denkt dat scoort bij zijn achterban om een beetje relevant te blijven en oprecht kwaadaardig verdeeldheid zaaien in opdracht van zijn geldschieters in het oostenquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds interessant hoe dat zo gigantisch is omgeslagen naar puur wappieisme.
Worden die spotjes niet per pakket verkocht?quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:34 schreef timmmmm het volgende:
Zit nu Nederland 1 te kijken, kan iemand me de logica uitleggen om als politieke partij om 20.33 nog reclame te maken? Lijkt me wat zonde van het geld
De rechtenfaculteit in Leiden heeft ook wel wat uit te leggen. Waarom komen daar allemaal afgestudeerden vandaan die denken in termen van manipulatie (voor of tegen hen)? Wat wordt daar gedoceerd?quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:30 schreef Starhopper het volgende:
Ok. Ik heb net een foto gemaakt bij het hotel waar FvD vanavond zit. De politie is mij nu aan het volgen![]()
Wat een volk joh. Allemaal van die balletjes strak in pak. Samen met meisjes in mantelpak. En er zitten ook typische wappen tussen
Je kunt tot 21:00 uur stemmen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:34 schreef timmmmm het volgende:
Zit nu Nederland 1 te kijken, kan iemand me de logica uitleggen om als politieke partij om 20.33 nog reclame te maken? Lijkt me wat zonde van het geld
quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:34 schreef timmmmm het volgende:
Helemaal niet zo apart, voor PS en daarmee de eerste kamer moet je Nederlander zijn en het idee is dat mensen met een verblijfsvergunning wel kunnen stemmen voor gemeente en waterschappen omdat dat veel meer om hun directe leefomgeving gaat.quote:
Plaspauze en dan begint het Feest van de Democratiequote:Op woensdag 15 maart 2023 20:36 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
POL / [NPO1] Nederland Kiest - De Uitslagen #1
Hoeveel stemmers denk jij dat er nu nog naar de stembus zijn gerend om CDA te stemmen?quote:
Neequote:Op woensdag 15 maart 2023 20:38 schreef Hanca het volgende:
Kom net bij een vergadering vandaan met 25 mensen en niemand had ooit zo lang in de rij voor het stembureau gestaan als vandaag. Is de opkomst zo veel beter, zijn er minder stembureaus of is de procedure dit jaar zo ingewikkeld?
Alles is meegenomen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoeveel stemmers denk jij dat er nu nog naar de stembus zijn gerend om CDA te stemmen?
Je gaat van het journaal waar het over de verkiezingen gaat naar het verkiezingsprogramma, inspireer je dan werkelijk nog mensen om te gaan stemmen
Gelachenquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:27 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Heel Somalie en Eritrea stemt voor de Nederlandse waterschappen, hoe cool is dat.
Bij mij zat er een meneer te kutten met mijn QR code. Wellicht is dat elders ook wel een probleem geweest.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:38 schreef Hanca het volgende:
Kom net bij een vergadering vandaan met 25 mensen en niemand had ooit zo lang in de rij voor het stembureau gestaan als vandaag. Is de opkomst zo veel beter, zijn er minder stembureaus of is de procedure dit jaar zo ingewikkeld?
Qr-codequote:Op woensdag 15 maart 2023 20:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Bij mij zat er een meneer te kutten met mijn QR code. Wellicht is dat elders ook wel een probleem geweest.
Anders mail je het CDA joh kameraad zeikstraal.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoeveel stemmers denk jij dat er nu nog naar de stembus zijn gerend om CDA te stemmen?
Je gaat van het journaal waar het over de verkiezingen gaat naar het verkiezingsprogramma, inspireer je dan werkelijk nog mensen om te gaan stemmen
Bij mij in het hotel is er een stembureau en daar waren de rijen ook krankzinnig.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:38 schreef Hanca het volgende:
Een QR code? Wat heb jij voor hip stembureau?quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Bij mij zat er een meneer te kutten met mijn QR code. Wellicht is dat elders ook wel een probleem geweest.
Bij ons nietquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Er moest toch wat bij de tweede persoon gescant worden? Of word ik nou gek
Ik hoop dat je op een legoblokje stapt lamlulquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Anders mail je het CDA joh kameraad zeikstraal.
Ja, dat leek me ook al het meest waarschijnlijke antwoord: minder stembureaus.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bij mij in het hotel is er een stembureau en daar waren de rijen ook krankzinnig.
De gemeente is van 6 naar 3 stemhokjes gegaan en van 8 stemlokalen hier in het dorp naar 3 stemlokalen gegaan. Bizar.
Hier is ook in sommige kerngemeenten gewoon geen stemlokaal meer, die moeten dan naar het dorp verderop. Bij het verzorgingstehuis hier is geen stemlokaal hier dus de minder valide ouderen komen al niet meer stemmen en het openbaar vervoer staakt... Het is genant hoe lastig het mensen gemaakt worden om te stemmen
Ditquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:42 schreef Hanca het volgende:
[..]
Een QR code? Wat heb jij voor hip stembureau?
Ik snap dus echt niet dat een gemeente het prima vindt dat niet alle kernen een stemlokaal hebben. Dat niet elk lintdorpje er één kan hebben is nog daar aan toe, maar alles meer dan dat...quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bij mij in het hotel is er een stembureau en daar waren de rijen ook krankzinnig.
De gemeente is van 6 naar 3 stemhokjes gegaan en van 8 stemlokalen hier in het dorp naar 3 stemlokalen gegaan. Bizar.
Hier is ook in sommige kerngemeenten gewoon geen stemlokaal meer, die moeten dan naar het dorp verderop. Bij het verzorgingstehuis hier is geen stemlokaal hier dus de minder valide ouderen komen al niet meer stemmen en het openbaar vervoer staakt... Het is genant hoe lastig het mensen gemaakt worden om te stemmen
Bij hebben er dus 4 in een dorp van 17.000 inwoners.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:43 schreef Caland het volgende:
Hier heb ik in een vrij normale woonwijk 2 stembureau’s op 200 meter van elkaar
Beetje overdreven
Leuk voor de tellers ookquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bij hebben er dus 4 in een dorp van 17.000 inwoners.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |