Ik denk dat er toen al de nodige scheuren waren ontstaan. Baudet stond al aan de afgrond, maar wist zich nog een paar manden een beetje in te houden. Het vertrek van de meer gematigde kopstukken rond dat gedoe met die fascistische jeugdgroep (om later JA21 te vormen) is wel echt het kantelpunt geweest. Een maandje daarvoor stapte Baudet zelf nog zogenaamd op en leek het erop dat er schoon schip gemaakt ging worden.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:07 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Snap dat ook niet nee. Ook dat die inderdaad gewoon volledig wap geworden is en op vrijwel elk gebied 180 graden anders denkt dan hijzelf in 2019 en de normale opinie. Zal die bepaalde psychedelica op hebben rond maart/april en erna de wereld anders zijn gaan zien ofzo?
Nee, dan moet je ook de Nederlandse nationaliteit hebben, voor de waterschappen hoeft dat niet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:52 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Mocht ze niet voor de PS stemmen?
Apart.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, dan moet je ook de Nederlandse nationaliteit hebben, voor de waterschappen hoeft dat niet.
Ik twijfel bij Baudet nog altijd tussen a la Trump gewoon dompopulistisch roepen wat hij denkt dat scoort bij zijn achterban om een beetje relevant te blijven en oprecht kwaadaardig verdeeldheid zaaien in opdracht van zijn geldschieters in het oostenquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds interessant hoe dat zo gigantisch is omgeslagen naar puur wappieisme.
Worden die spotjes niet per pakket verkocht?quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:34 schreef timmmmm het volgende:
Zit nu Nederland 1 te kijken, kan iemand me de logica uitleggen om als politieke partij om 20.33 nog reclame te maken? Lijkt me wat zonde van het geld
De rechtenfaculteit in Leiden heeft ook wel wat uit te leggen. Waarom komen daar allemaal afgestudeerden vandaan die denken in termen van manipulatie (voor of tegen hen)? Wat wordt daar gedoceerd?quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:30 schreef Starhopper het volgende:
Ok. Ik heb net een foto gemaakt bij het hotel waar FvD vanavond zit. De politie is mij nu aan het volgen![]()
Wat een volk joh. Allemaal van die balletjes strak in pak. Samen met meisjes in mantelpak. En er zitten ook typische wappen tussen
Je kunt tot 21:00 uur stemmen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:34 schreef timmmmm het volgende:
Zit nu Nederland 1 te kijken, kan iemand me de logica uitleggen om als politieke partij om 20.33 nog reclame te maken? Lijkt me wat zonde van het geld
quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:34 schreef timmmmm het volgende:
Helemaal niet zo apart, voor PS en daarmee de eerste kamer moet je Nederlander zijn en het idee is dat mensen met een verblijfsvergunning wel kunnen stemmen voor gemeente en waterschappen omdat dat veel meer om hun directe leefomgeving gaat.quote:
Plaspauze en dan begint het Feest van de Democratiequote:Op woensdag 15 maart 2023 20:36 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
POL / [NPO1] Nederland Kiest - De Uitslagen #1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |