RTL XL - Alle afleveringen van Help, Mijn Man Is Klusser!quote:Help, Mijn Man Is Klusser!
Klusprogramma waarin John Williams wanhopige partners van doe-het-zelvers bezoekt, die al lange tijd met kromme tenen tussen onafgemaakte of ondeugdelijk uitgevoerde klusprojecten bivakkeren.
Een heuse reddingsoperatie wordt gestart om de dramatische gevolgen te herstellen. De dame in kwestie bespreekt en bekijkt de schade samen met John, die vervolgens de veroorzaker van het leed confronteert met de aangerichte schade en ergernis. Enkele professionals draven op om de klus te klaren, terwijl de vrouw gaat woonwinkelen met John.
Wordt regelmatig op maandag uitgezonden bij RTL 4 om 20.30 uur.
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:13 schreef Document1 het volgende:
Wat een pleuriszooi was dit. Wel precies wat er vorige week miste, mensen die oprecht nodig hulp nodig hebben en niet een luie lapzwans die liever bier drinkt dan klust.
Nu maar hopen dat die tyfus zooi schoon blijft want in dit geval ligt het duidelijk aan hun beide en hebben ze alle twee hulp nodigquote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:26 schreef Guppy het volgende:
Dit was ook wel gewoon echt nodig. Fijn dat ze hulp gekregen hebben.
En, was het wat? Niks verklappen hoor,maar ben gewoon benieuwd of het net zo spannend was als de vorige aflevering.quote:
extreem braaf en daarom zo spannend.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En, was het wat? Niks verklappen hoor,maar ben gewoon benieuwd of het net zo spannend was als de vorige aflevering.
Vraag er dan ook niet naarquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En, was het wat? Niks verklappen hoor,maar ben gewoon benieuwd of het net zo spannend was als de vorige aflevering.
Ik moet de vorige nog afkijken maar ja ze hadden het best zelf kunnen doen. Jong stel ook.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Vraag ook of ze het niet wil verklappen. Want na de vorige aflevering zal het moeilijk zijn om te overtreffen. Maar je hebt gelijk. Moet mijn kwek houden.quote:
Haha nou de moeite waard wel hoorquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Vraag ook of ze het niet wil verklappen. Want na de vorige aflevering zal het moeilijk zijn om te overtreffen. Maar je hebt gelijk. Moet mijn kwek houden.
Behalve dan dat ie het dan ook zelf had kunnen doenquote:Op maandag 20 maart 2023 21:33 schreef Benny het volgende:
Er wordt heel lullig gedaan over dat hij er tegenin gaat, maar ik vind het eigenlijk wel goed dat hij geen ja-knikker is en er meteen wel werk van maakt
Dat had uiteraard gemoeten. Maar een fijn huis is meer dan een hip behangetje en leuk vloertje. De isolatie en verwarming zijn heel belangrijk voor de mate van comfort die je tijdens de 5 a 6 stookmaanden ervaart.quote:Op maandag 20 maart 2023 21:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Behalve dan dat ie het dan ook zelf had kunnen doen
Had gemoeten, maar hij doet nu welquote:Op maandag 20 maart 2023 21:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Behalve dan dat ie het dan ook zelf had kunnen doen
Ik moet er niet aan denken!quote:Op maandag 20 maart 2023 22:33 schreef loveli het volgende:
Gezellig dat de hele schoonfamilie op kruipafstand woont.
Als je dat wilt moet je niet akkoord geven.quote:Op maandag 20 maart 2023 21:41 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Dat had uiteraard gemoeten. Maar een fijn huis is meer dan een hip behangetje en leuk vloertje. De isolatie en verwarming zijn heel belangrijk voor de mate van comfort die je tijdens de 5 a 6 stookmaanden ervaart.
Als het er heel mooi uit ziet, maar je de hele winter in de kou zit omdat het niet betaalbaar warm te stoken is, dan woon je niet bepaald prettig.
1 moet je sowieso niet in de situatie komen dat je vrouw hulp moet inschakelen omdat het al jaren duurtquote:Op dinsdag 21 maart 2023 09:29 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Als je dat wilt moet je niet akkoord geven.
Alles moet ook snelsnel snel. Stuccen kan al niet, de droogtijd is te lang.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:16 schreef Geitenkamp het volgende:
[..]
1 moet je sowieso niet in de situatie komen dat je vrouw hulp moet inschakelen omdat het al jaren duurt
En 2 leveren ze echt slecht werk af, voor de tv ziet het er aardig uit maar kwaliteit is het allemaal niet, een paar gipsplaatjes, likje verf en een vloertje
Let maar eens bv op de deuren die ze hangen, foeilelijke opdekdeuren, die rode deur op het laatst was nog slecht geschilderd ook, de kopse kant was nauwelijks gedekt
Zou geen probleem moeten zijn. Mijn ouders wonen ook slechts op tien minuutjes lopen, maar houden zich gedeisd.quote:Op maandag 20 maart 2023 22:33 schreef loveli het volgende:
Gezellig dat de hele schoonfamilie op kruipafstand woont.
Haar ouders wonen ernaastquote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:33 schreef DjVero het volgende:
[..]
Zou geen probleem moeten zijn. Mijn ouders wonen ook slechts op tien minuutjes lopen, maar houden zich gedeisd.
Deze familie daarentegen...ook allemaal van die zwevers (*kuch creatieve geesten kuch*)
Ik zou er ook niet snel voor kiezen, maar als je daar goede afspraken over kunt maken, zoals John al min of meer probeerde aan te geven bij dat oude mens, zou het moeten kunnen.quote:
Ik was nooit in die situatie terecht gekomen...quote:Op woensdag 22 maart 2023 12:34 schreef Document1 het volgende:
Ik kreeg een beetje medelijden met die kerel. Een vrouw zonder mening die waarschijnlijk voor alle moeilijke gesprekken haar bemoeider inschakelt die ook nog eens in hetzelfde huis woont. Ik zou ook lekker achter m’n pc gaan zitten en m’n middelvinger opsteken.
Nou ja, ik zou hem peren en co-ouderschap aangaan.
10 minuten loopafstand geeft toch wel een ietwat andere beleving dan in hetzelfde huis.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:33 schreef DjVero het volgende:
[..]
Zou geen probleem moeten zijn. Mijn ouders wonen ook slechts op tien minuutjes lopen, maar houden zich gedeisd.
Deze familie daarentegen...ook allemaal van die zwevers (*kuch creatieve geesten kuch*)
Ik had ook een wat raar gevoel bij die moeder. Leek wel of die gozer expres die kamers niet afmaakte zodat hij in zijn game room kon blijven.quote:Op woensdag 22 maart 2023 18:25 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
10 minuten loopafstand geeft toch wel een ietwat andere beleving dan in hetzelfde huis.
Ja, hij vond het allemaal wel gesneden en ze moesten hem liever met rust laten. Dat idee had ik ook.quote:Op woensdag 22 maart 2023 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had ook een wat raar gevoel bij die moeder. Leek wel of die gozer expres die kamers niet afmaakte zodat hij in zijn game room kon blijven.
Plus dat er n kinderkamer al klaar was. Daar kunnen prima 2 kinderen van die leeftijd allebei slapen. Maar nee met 2 koters in je bed. Moet er niet aan denkenquote:Op donderdag 23 maart 2023 15:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, hij vond het allemaal wel gesneden en ze moesten hem liever met rust laten. Dat idee had ik ook.
Pure hel.quote:Op donderdag 23 maart 2023 15:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Plus dat er n kinderkamer al klaar was. Daar kunnen prima 2 kinderen van die leeftijd allebei slapen. Maar nee met 2 koters in je bed. Moet er niet aan denken
Lijkt me ook wel confronterend als hij ineens voor je deur staat met een cameraploeg.quote:
En dat het niet Gaston isquote:Op maandag 27 maart 2023 20:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel confronterend als hij ineens voor je deur staat met een cameraploeg.
En n project tegelijkquote:Op maandag 27 maart 2023 21:28 schreef Stepperoller het volgende:
De terugkerende les van HMMIM: niet slopen totdat je ook startklaar bent (zowel qua plan als qua materialen) om de boel weer op te bouwen.
Ter voorkoming dat mensen denken makkelijk gratis verbouwing kunnen krijgen. Er is 1 aflevering waarbij een stel deed alsof en zo een gratis verbouwing kreeg.quote:Op woensdag 5 april 2023 07:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Er lijkt ook steeds minder te worden aangepakt. Voorheen deden ze veelal een kamer of 2, nu hebben ze met 3 man elkaar vaak in de weg gelopen in dat kleine badkamertje.
Dit inderdaad. Viel nu helemaal goed opquote:Op maandag 10 april 2023 21:26 schreef TigerXtrm het volgende:
Vind het altijd maar een vreemde gewaarwording hoeveel ruimte die gasten verspillen door overal lukraak gipsplaat tegenaan te schroeven. Je kan twee mensen kwijt in de loze ruimte naast die kachel
Ik zie deze engnek er ook wel voor aan om zoiets te doen.quote:Op maandag 10 april 2023 21:26 schreef TigerXtrm het volgende:
Vind het altijd maar een vreemde gewaarwording hoeveel ruimte die gasten verspillen door overal lukraak gipsplaat tegenaan te schroeven. Je kan twee mensen kwijt in de loze ruimte naast die kachel
snel snel snel, alles moet snel en dat kan je niet allerlei koofjes maken maar alleen maar rechttoe rechtaan gisplaten schroeven.quote:Op maandag 10 april 2023 21:26 schreef TigerXtrm het volgende:
Gewoon een verbouwing...quote:Op maandag 10 april 2023 20:43 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom geef je je zoon niet gewoon een verbouwing cadeau ofzo, uitgevoerd door een lokale ondernemer.
Oh wacht, het gaat het natuurlijk weer om het gratis geld dat er te halen valt....
Even off-topic, maar wat voor mogelijkheden heb je dan om zo'n ruimte 'in te vullen'? Ik schroef ook overal gipsplaten tegenaan. Ik las hier al iets over koofjes bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:37 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
snel snel snel, alles moet snel en dat kan je niet allerlei koofjes maken maar alleen maar rechttoe rechtaan gisplaten schroeven.
de stucadoor moet ook dag 1 langskomen anders is het niet op tijd droog en hij mag alleen maar gladstrijken met 1 a 2 mm, anders kan er niet geverfd worden in verband met snelheid.
Dat idee heb ik ook, net alsof er aan de ene kant door (nieuwe) deelnemers te hoge verwachtingen zijn en de kant van de emotie-teevee met relatiegesprekken groter wordt. Bah, ik word er alleen maar meer sjaggie van en kijk liever niet meer. Paar gipsplaten tegen een plafond spijkeren en een vinylvloertje in een badkamer leggen tegenover een soort overhoring van de neppsychiaterpresentator, gatferredamme.quote:Op woensdag 5 april 2023 07:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Er lijkt ook steeds minder te worden aangepakt. Voorheen deden ze veelal een kamer of 2, nu hebben ze met 3 man elkaar vaak in de weg gelopen in dat kleine badkamertje.
Potentile top afleveringquote:Op maandag 15 januari 2024 19:49 schreef monkyyy het volgende:
Kick!
Nieuw seizoen begint vandaag weer. 20:30 RTL 4
Maar dan zal hij vast wel weer op zijn pik getrapt zijn.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:40 schreef Drass het volgende:
Na 16 jaar bel je toch gewoon zelf een aannemer als vrouw zijnde en geef je de rekening aan je man.
Maar dat is bij dit programma toch altijd? Die vrouwen zitten er altijd maar wat passief bij te kijken.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:45 schreef Drass het volgende:
Krijg ook niet echt het gevoel dat mevrouw ook maar iets kan en wil doen...
Klopt dit is weer een hele pijnlijkequote:Op maandag 15 januari 2024 20:46 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar dat is bij dit programma toch altijd? Die vrouwen zitten er altijd maar wat passief bij te kijken.
Al gaf deze tenminste wel toe dat ze bepaalde ruimtes beter kon opruimen/schoonmaken. Dat hoor je ook niet vaak.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:45 schreef Drass het volgende:
Krijg ook niet echt het gevoel dat mevrouw ook maar iets kan en wil doen...
wel handig als je het net niet haalt richting je toilet.quote:Op maandag 15 januari 2024 21:03 schreef monkyyy het volgende:
Kattenbak in de hoek van de slaapkamer is ook niet echt romantisch
Kritiek geven moet je aan John overlaten. Nu gaan de klussers er zich ook bemoeien over dat het een rotzooi is en je hebt toch het gevoel dat de klussers er op afgestuurd zijn.quote:Op maandag 15 januari 2024 21:25 schreef Drass het volgende:
Tja terechte kritiek is bij dit soort mannen altijd een brug te ver.
Het is euhm nogal apart zullen we maar zeggenquote:Op maandag 15 januari 2024 21:03 schreef Drass het volgende:
Ha die stylist ken ik nog van ook zo'n matig programma.
Ja daar heeft ze echt een handje van terwijl haar man echt een luie zakkenwasser is.Vandaar ook die dikke buik.quote:Op maandag 15 januari 2024 21:36 schreef potjecreme het volgende:
Ahhhhh nee, vrouw neemt de schuld op haarzelf.
quote:Op maandag 15 januari 2024 21:58 schreef Metalfreak het volgende:
Ze doen nu meer aan styling dan eerder heb ik het idee, maar zou het niet beter zijn als ze gewoon meters maken en zich niet zo op die details focussen?
Mee eens.quote:Op maandag 15 januari 2024 21:58 schreef Metalfreak het volgende:
Ze doen nu meer aan styling dan eerder heb ik het idee, maar zou het niet beter zijn als ze gewoon meters maken en zich niet zo op die details focussen?
Dat bestaat niet.quote:Op maandag 15 januari 2024 22:01 schreef Drass het volgende:
Noway dat hij dit in 2 weken gedaan heeft.
Ja, ik ben het eens. Het verbouwen was juist leuk om naar te kijken. De styling lijkt meer op kopen zonder te kijken, en ik mis ook de twee broers van eerdere seizoenen. Heeft iemand enig idee wat er met hen is gebeurd?quote:Op maandag 15 januari 2024 21:58 schreef Metalfreak het volgende:
Ik vroeg me al af wat er nou zo anders was aan John.quote:
Ze hadden wel een eigen bedrijf dus misschien te druk daarmee? Zullen wel flink wat klussen krijgen door het programma. Maar vergeten hoe het bedrijf heetquote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
John is een kilootje of wat afgevallen. Ziet er een stuk ouder uit. En waar zijn de broers?
de klussenier dacht ik edit: volgens google heet hun bedrijf: M&R Bouwquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:00 schreef RipCity het volgende:
Die 2 broers oid van het klusteam mis ik wel. Die hadden nog wat uitstraling. Deze vrouw en die stagiaire zijn echt nietszeggend. Om over de stylist maar helemaal niet te beginnen.
[..]
Ze hadden wel een eigen bedrijf dus misschien te druk daarmee? Zullen wel flink wat klussen krijgen door het programma. Maar vergeten hoe het bedrijf heet
En idd vond John er stuk ouder/slechter uitzien. misschien door z'n nieuwe haircut.
Ja, die meewarige blikken naar de man in kwestiequote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:12 schreef Firuze60 het volgende:
Ik miste die tweeling ook. Met name hun droge opmerkingen en dito blikken. Beetje zouteloze vervangers.
Dat laatste vraag ik me ook af. Vind het jammer.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:33 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Ja, ik ben het eens. Het verbouwen was juist leuk om naar te kijken. De styling lijkt meer op kopen zonder te kijken, en ik mis ook de twee broers van eerdere seizoenen. Heeft iemand enig idee wat er met hen is gebeurd?
Werd ook geen woord over gezegd.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat laatste vraag ik me ook af. Vind het jammer.
Dan wil je het juist weten he? Maar goed, het is niet anders. Moet hier erg aan wennen. Hoe vind(en) jij en jullie die vrouw die er nu bij is?quote:Op woensdag 17 januari 2024 14:32 schreef Document1 het volgende:
[..]
Werd ook geen woord over gezegd.
Zouteloosquote:Op woensdag 17 januari 2024 16:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan wil je het juist weten he? Maar goed, het is niet anders. Moet hier erg aan wennen. Hoe vind(en) jij en jullie die vrouw die er nu bij is?
Ja, dat is wel een treffende observatie. Nu moet ze er natuurlijk ook nog in komen he? Dat zal wel ff duren. Jammer dat die twee anderen weg zijn hoor, Die hoorden echt bij het programma vind ik.quote:
Ze doet me denken aan een of andere opruimcoach van zo'n ander programma.quote:Op woensdag 17 januari 2024 16:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan wil je het juist weten he? Maar goed, het is niet anders. Moet hier erg aan wennen. Hoe vind(en) jij en jullie die vrouw die er nu bij is?
Dat niet eens alleen, de aangevoerde gevers zijn ook veranderd. Waren te duur? Alles aan dit nieuwe format doet nog meer denken aan vooropgezet reclame meuk, niks spontaan meer. Plat en dan aansturen op relatiesensatie. Bah.quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een treffende observatie. Nu moet ze er natuurlijk ook nog in komen he? Dat zal wel ff duren. Jammer dat die twee anderen weg zijn hoor, Die hoorden echt bij het programma vind ik.
Een van de broers werkt bij Brugman Keukens en Badkamers volgens LinkedIn.quote:Op woensdag 17 januari 2024 16:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat sowieso!quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:52 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Een van de broers werkt bij Brugman Keukens en Badkamers volgens LinkedIn.
Ik denk dat die vrouw prima kan klussen maar vind het concept van het tv programma minder leuk. Juist het verbouwen enz. Dat styling is minder leuk vind ik persoonlijk.
Of het een vrouw is of man maakt eigenlijk voor mij niet uit want die broers vond ik erg leuk. Had het als kijker wel op prijs gesteld dat er na 15 jaar iets over gezegd werd.
Zo zonde he? Was altijd zo gek op het programma maar nu vind ik het toch veel minder.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:44 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat niet eens alleen, de aangevoerde gevers zijn ook veranderd. Waren te duur? Alles aan dit nieuwe format doet nog meer denken aan vooropgezet reclame meuk, niks spontaan meer. Plat en dan aansturen op relatiesensatie. Bah.
Je zegt het precies zoals het is. Zo jammer dit.quote:Op donderdag 18 januari 2024 14:18 schreef nietzman het volgende:
Het concept is Ruud Ronald en Marcel die je komen vertellen hoe je een plank moet zagen en soms Sjon die ergens een paar tranen uit trekt. Geen gedoe met styling wat is dit nou.
Voor Zus Stokvis helemaal.quote:
Er is geen verwarming en het lijkt een oude woning te zijn en dat is vaak funest.quote:Op maandag 22 januari 2024 20:41 schreef Ivo1985 het volgende:
Dat pand lijkt gewoon grote vochtproblemen te hebben. En de bewoners een opruim-probleem.
quote:Op maandag 22 januari 2024 21:00 schreef monkyyy het volgende:
Die muren zullen ook wel vol vocht zitten, dit is niet een kwestie van een behang tegenaan plakken en een vloertje leggen, hoe krijg je dit op korte termijn goed.
Niet.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:00 schreef monkyyy het volgende:
Die muren zullen ook wel vol vocht zitten, dit is niet een kwestie van een behang tegenaan plakken en een vloertje leggen, hoe krijg je dit op korte termijn goed.
Oh dacht dat er maar twee kinderen waren.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
Hoe kun je het zo ver laten komen? En dan ook nog pleegkinderen en eigen kinderen. Toen John vroeg hoeveel kinderen ze had moest ze echt ff nadenken.
Dat denk ik ook. Allebei. Arme kinderenquote:Op maandag 22 januari 2024 21:10 schreef prunus het volgende:
Hoe kunnen mensen hierin leven? Dan moet je toch psychisch wel problemen hebben denk ik?
Zeker weten.quote:Op maandag 22 januari 2024 20:40 schreef Document1 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de aflevering van vanavond al een stuk beter vond dan vorige week.
Het enige wat ze niet weg hoefden te doen.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Suiker weg gooiden![]()
Suiker blijft lang na tht houdbaar
Het is echt onbegrijpelijk.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:27 schreef monkyyy het volgende:
Waarom bewaren die mensen stapels eierdozen
Voor de boerderij waar je verse eieren kan kopenquote:Op maandag 22 januari 2024 21:27 schreef monkyyy het volgende:
Waarom bewaren die mensen stapels eierdozen
Niet lui. Psychische problematiek. Heb wel met ze te doen. En zeker met die kinderen.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:29 schreef FlippingCoin het volgende:
Die mensen zijn gewoon fucking lui
Loop gewoon even naar de glasbak met je kut
Keuze omdat het te duur was iddquote:Op maandag 22 januari 2024 21:33 schreef prunus het volgende:
[..]
Niet lui. Psychische problematiek. Heb wel met ze te doen. En zeker met die kinderen.
Is mij niet duidelijk: kon de verwarming nou niet aan (want kapot) of is het een keuze van ze geweest vanwege de kosten?
Kan die vrouw niet even naar de glasbak lopen?quote:Op maandag 22 januari 2024 21:33 schreef prunus het volgende:
[..]
Niet lui. Psychische problematiek. Heb wel met ze te doen. En zeker met die kinderen.
Is mij niet duidelijk: kon de verwarming nou niet aan (want kapot) of is het een keuze van ze geweest vanwege de kosten?
Je kan je huis isolerenquote:
Te duur, alles vinden ze te duurquote:
Slechte heupenquote:Op maandag 22 januari 2024 21:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kan die vrouw niet even naar de glasbak lopen?
In ieder geval huisnummer 107 aan het kanaal.quote:
Ik weet wel waar dat is.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:37 schreef hole1988 het volgende:
[..]
In ieder geval huisnummer 107 aan het kanaal.
En voor mij niet al te ver rijden, die trike gaat er komen!quote:
Echt he. Superlui.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:29 schreef FlippingCoin het volgende:
Die mensen zijn gewoon fucking lui
Loop gewoon even naar de glasbak met je kut
Ik ook wel. Op streetview is de brandweerwagen ook te zien.quote:
quote:Op maandag 22 januari 2024 21:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En voor mij niet al te ver rijden, die trike gaat er komen!
De prioriteiten liggen verkeerd.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar allerlei spullen kopen doen ze dan wel weer. Onbegrijpelijk
20 is ook niet nodig hoor.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:52 schreef monkyyy het volgende:
En nu die kutkachel op 20 graden houden
Ja, wij moeten ook nodig ontspullen, maar alles is 'zonde om weg te gooien'. Vooral boeken! Heb nu een abonnement bij de bieb, zodat ik online kan lezen en geen boeken meer hoef te kopen, want die kan ik echt niet weggooien. En dan spelletjes! Een kledingkast vol. Ben het nu aan 't weggeven, als ik denk dat een spel of boeken ergens gewaardeerd zullen worden.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:22 schreef Da hopman het volgende:
Met een containerverhuurbedrijf ligt er wel meer accent op het opruimen. En terecht.
Misschien wil hij er zelf gaan wonen en dacht ik begin maar vast.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:49 schreef Ivo1985 het volgende:
Heel diep triest voor die moeder.
Bizar verhaal ook om dat hele huis waar een 87-jarige woont te strippen.
Fix kleine onvolkomenheden als dat nodig is voor zo'n mens en laat haar lekker in haar vertrouwde huisje wonen.
Echt hoor.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wordt leuk als de erfenis wordt uitgedeeld
Wow, rustig!quote:Op maandag 5 februari 2024 21:01 schreef matthijst het volgende:
Wat een debiel. Sjezus, zo'n gast zou je moeten kunnen opsluiten.
"Enigszins"?quote:Op maandag 5 februari 2024 21:06 schreef Ivo1985 het volgende:
Volgens mij is die man enigszins autistisch.
Naja, niet heel normaal heh. Een bejaarde vrouw van 87 uit d'r huis halen, de hele bende strippen en dan maar laten zitten.quote:
Is inderdaad niet normaal nee.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:12 schreef matthijst het volgende:
[..]
Naja, niet heel normaal heh. Een bejaarde vrouw van 87 uit d'r huis halen, de hele bende strippen en dan naar laten zitten.
Stront en condooms op de vloer![]()
Laten we hopen dat hij beter is in fietsen repareren.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:10 schreef R-woud93 het volgende:
Hij denk ik doe mijn bedrijfskleding aan ivm promoten eigen winkel, ik weet niet of dat slim is.
Tja... Ze hebben veel geoefend.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:27 schreef Metalfreak het volgende:
Waarom ziet stucen er bij professionals toch altijd zo makkelijk uit?
Omdat het makkelijk is als je weet wat je doet, zoals alle beroepen.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:27 schreef Metalfreak het volgende:
Waarom ziet stucen er bij professionals toch altijd zo makkelijk uit?
Hoezo? Mijn werk bestaat voor 90% uit dingen Google-enquote:Op maandag 5 februari 2024 21:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Omdat het makkelijk is als je weet wat je doet, zoals alle beroepen.
Professionals inhuren heeft alleen zin als je de klus kan overzien en niet focust op de straks onzichtbare details (die details focust de vakman zich immers wel op).quote:Op maandag 5 februari 2024 21:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Gloednieuwe Porsche Cayenne S onder z'n reet, huur dan ook wat professionals in in plaats van iets zo achter te laten voor een 88-jarige vrouw.
Als je gemigreerd bent kan je niet zomaar langdurig terug naar land van herkomst. Iets met werk enzo. En wellicht ook een eigen gezin op Curaao. Even een bezoekje aan moeders moet je dan echt wel van tevoren plannen.quote:Die zus vind ik trouwens ook bijzonder, lekker op Curaao gaan zitten wetende hoe je moeder erbij zit.
Dat kan hij dan ook niet overzien...quote:Op maandag 5 februari 2024 21:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het is niet zijn huis, dus zijn smaak doet er niet toe
Ja, best knap eigenlijk. Maar er woonden studenten boven begreep ik, die gaan echt niets schoonhouden.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:00 schreef matthijst het volgende:
Alles waar het kan lekken daar lekt het
zou die (halve) autist dat kraantje van de wc zelf los hebben gedraaid, die vraag bekroop mijquote:
Dat vermoeden had ik ook, maar er zat toch iets scheef daar. Zou hij dan zijn eigen bovenwoning willen verhuren? Dat die man uberhaupt een fiets kan verkopen?quote:Op maandag 5 februari 2024 23:12 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
zou die (halve) autist dat kraantje van de wc zelf los hebben gedraaid, die vraag bekroop mij
maar, zijn plan was om een slaapkamer beneden te maken, die heb ik niet gezien
en die mevrouw heeft ook geen TV nodig blijkbaar, ook een magnetron heb ik niet gezien, toch wel een basis voorziening als je een oude mevrouw een opwarmmaaltijdbezorgdienst (scrable score gaat door het dak) nodig heeft
verder verdenk ik hem er hevig van dat hij er lekker zelf wilde gaan wonen en dat zijn moeder maar naar een verzorgingshuis kon gaan
Hier idem met verbazing gekeken. En elke keer de verdediging van broer: "ja, ik kan alles, eerst de basis aan pakken en een y-splitsing van het riool." Gaat die halve gare een plankje zagen met een handzaag op een omgekeerde emmer. Werkelijk alles laat zijn onkunde zien. En maar ratelen. Hoe die in de godsnaam een fietsenhandel heeft snap ik niks van. Als er werkelijk druk op de ketel staat is ie zwak, ziek en misselijk. Wat een bizarre uitzending.quote:Op maandag 5 februari 2024 23:25 schreef Document1 het volgende:
In alle jaren weinig afleveringen gezien die deze toppen. Wat een debiel die broer. Gelukkig heeft die zus wel haar hart op de juiste plaats. Ik heb vorige week vol verbazing zitten kijken. Gewoon de stront naar binnen laten lekken.
Zoek z’n reviews maar… Cycles Dupreequote:Op maandag 5 februari 2024 21:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij beter is in fietsen repareren.
Ohquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:13 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Zoek z’n reviews maar… Cycles Dupree
Gvdquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:24 schreef potjecreme het volgende:
Moeder woont er nog steeds niet. CV ketel is nog niet geleverd.
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |