Echt hoor.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wordt leuk als de erfenis wordt uitgedeeld
Wow, rustig!quote:Op maandag 5 februari 2024 21:01 schreef matthijst het volgende:
Wat een debiel. Sjezus, zo'n gast zou je moeten kunnen opsluiten.
"Enigszins"?quote:Op maandag 5 februari 2024 21:06 schreef Ivo1985 het volgende:
Volgens mij is die man enigszins autistisch.
Naja, niet heel normaal heh. Een bejaarde vrouw van 87 uit d'r huis halen, de hele bende strippen en dan maar laten zitten.quote:
Is inderdaad niet normaal nee.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:12 schreef matthijst het volgende:
[..]
Naja, niet heel normaal heh. Een bejaarde vrouw van 87 uit d'r huis halen, de hele bende strippen en dan naar laten zitten.
Stront en condooms op de vloer![]()
Laten we hopen dat hij beter is in fietsen repareren.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:10 schreef R-woud93 het volgende:
Hij denk ik doe mijn bedrijfskleding aan ivm promoten eigen winkel, ik weet niet of dat slim is.
Tja... Ze hebben veel geoefend.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:27 schreef Metalfreak het volgende:
Waarom ziet stucen er bij professionals toch altijd zo makkelijk uit?
Omdat het makkelijk is als je weet wat je doet, zoals alle beroepen.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:27 schreef Metalfreak het volgende:
Waarom ziet stucen er bij professionals toch altijd zo makkelijk uit?
Hoezo? Mijn werk bestaat voor 90% uit dingen Google-enquote:Op maandag 5 februari 2024 21:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Omdat het makkelijk is als je weet wat je doet, zoals alle beroepen.
Professionals inhuren heeft alleen zin als je de klus kan overzien en niet focust op de straks onzichtbare details (die details focust de vakman zich immers wel op).quote:Op maandag 5 februari 2024 21:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Gloednieuwe Porsche Cayenne S onder z'n reet, huur dan ook wat professionals in in plaats van iets zo achter te laten voor een 88-jarige vrouw.
Als je geëmigreerd bent kan je niet zomaar langdurig terug naar land van herkomst. Iets met werk enzo. En wellicht ook een eigen gezin op Curaçao. Even een bezoekje aan moeders moet je dan echt wel van tevoren plannen.quote:Die zus vind ik trouwens ook bijzonder, lekker op Curaçao gaan zitten wetende hoe je moeder erbij zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |