Dat kan hij dan ook niet overzien...quote:Op maandag 5 februari 2024 21:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het is niet zijn huis, dus zijn smaak doet er niet toe
Ja, best knap eigenlijk. Maar er woonden studenten boven begreep ik, die gaan echt niets schoonhouden.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:00 schreef matthijst het volgende:
Alles waar het kan lekken daar lekt het
zou die (halve) autist dat kraantje van de wc zelf los hebben gedraaid, die vraag bekroop mijquote:
Dat vermoeden had ik ook, maar er zat toch iets scheef daar. Zou hij dan zijn eigen bovenwoning willen verhuren? Dat die man uberhaupt een fiets kan verkopen?quote:Op maandag 5 februari 2024 23:12 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
zou die (halve) autist dat kraantje van de wc zelf los hebben gedraaid, die vraag bekroop mij
maar, zijn plan was om een slaapkamer beneden te maken, die heb ik niet gezien
en die mevrouw heeft ook geen TV nodig blijkbaar, ook een magnetron heb ik niet gezien, toch wel een basis voorziening als je een oude mevrouw een opwarmmaaltijdbezorgdienst (scrable score gaat door het dak) nodig heeft
verder verdenk ik hem er hevig van dat hij er lekker zelf wilde gaan wonen en dat zijn moeder maar naar een verzorgingshuis kon gaan
Hier idem met verbazing gekeken. En elke keer de verdediging van broer: "ja, ik kan alles, eerst de basis aan pakken en een y-splitsing van het riool." Gaat die halve gare een plankje zagen met een handzaag op een omgekeerde emmer. Werkelijk alles laat zijn onkunde zien. En maar ratelen. Hoe die in de godsnaam een fietsenhandel heeft snap ik niks van. Als er werkelijk druk op de ketel staat is ie zwak, ziek en misselijk. Wat een bizarre uitzending.quote:Op maandag 5 februari 2024 23:25 schreef Document1 het volgende:
In alle jaren weinig afleveringen gezien die deze toppen. Wat een debiel die broer. Gelukkig heeft die zus wel haar hart op de juiste plaats. Ik heb vorige week vol verbazing zitten kijken. Gewoon de stront naar binnen laten lekken.
Zoek z’n reviews maar… Cycles Dupreequote:Op maandag 5 februari 2024 21:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij beter is in fietsen repareren.
Ohquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:13 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Zoek z’n reviews maar… Cycles Dupree
Gvdquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:24 schreef potjecreme het volgende:
Moeder woont er nog steeds niet. CV ketel is nog niet geleverd.
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |