Ter voorkoming dat mensen denken makkelijk gratis verbouwing kunnen krijgen. Er is 1 aflevering waarbij een stel deed alsof en zo een gratis verbouwing kreeg.quote:Op woensdag 5 april 2023 07:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Er lijkt ook steeds minder te worden aangepakt. Voorheen deden ze veelal een kamer of 2, nu hebben ze met 3 man elkaar vaak in de weg gelopen in dat kleine badkamertje.
Dit inderdaad. Viel nu helemaal goed opquote:Op maandag 10 april 2023 21:26 schreef TigerXtrm het volgende:
Vind het altijd maar een vreemde gewaarwording hoeveel ruimte die gasten verspillen door overal lukraak gipsplaat tegenaan te schroeven. Je kan twee mensen kwijt in de loze ruimte naast die kachel
Ik zie deze engnek er ook wel voor aan om zoiets te doen.quote:Op maandag 10 april 2023 21:26 schreef TigerXtrm het volgende:
Vind het altijd maar een vreemde gewaarwording hoeveel ruimte die gasten verspillen door overal lukraak gipsplaat tegenaan te schroeven. Je kan twee mensen kwijt in de loze ruimte naast die kachel
snel snel snel, alles moet snel en dat kan je niet allerlei koofjes maken maar alleen maar rechttoe rechtaan gisplaten schroeven.quote:Op maandag 10 april 2023 21:26 schreef TigerXtrm het volgende:
Gewoon een verbouwing...quote:Op maandag 10 april 2023 20:43 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom geef je je zoon niet gewoon een verbouwing cadeau ofzo, uitgevoerd door een lokale ondernemer.
Oh wacht, het gaat het natuurlijk weer om het gratis geld dat er te halen valt....
Even off-topic, maar wat voor mogelijkheden heb je dan om zo'n ruimte 'in te vullen'? Ik schroef ook overal gipsplaten tegenaan. Ik las hier al iets over koofjes bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:37 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
snel snel snel, alles moet snel en dat kan je niet allerlei koofjes maken maar alleen maar rechttoe rechtaan gisplaten schroeven.
de stucadoor moet ook dag 1 langskomen anders is het niet op tijd droog en hij mag alleen maar gladstrijken met 1 a 2 mm, anders kan er niet geverfd worden in verband met snelheid.
Dat idee heb ik ook, net alsof er aan de ene kant door (nieuwe) deelnemers te hoge verwachtingen zijn en de kant van de emotie-teevee met relatiegesprekken groter wordt. Bah, ik word er alleen maar meer sjaggie van en kijk liever niet meer. Paar gipsplaten tegen een plafond spijkeren en een vinylvloertje in een badkamer leggen tegenover een soort overhoring van de neppsychiaterpresentator, gatferredamme.quote:Op woensdag 5 april 2023 07:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Er lijkt ook steeds minder te worden aangepakt. Voorheen deden ze veelal een kamer of 2, nu hebben ze met 3 man elkaar vaak in de weg gelopen in dat kleine badkamertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |