wel handig als je het net niet haalt richting je toilet.quote:Op maandag 15 januari 2024 21:03 schreef monkyyy het volgende:
Kattenbak in de hoek van de slaapkamer is ook niet echt romantisch
Kritiek geven moet je aan John overlaten. Nu gaan de klussers er zich ook bemoeien over dat het een rotzooi is en je hebt toch het gevoel dat de klussers er op afgestuurd zijn.quote:Op maandag 15 januari 2024 21:25 schreef Drass het volgende:
Tja terechte kritiek is bij dit soort mannen altijd een brug te ver.
Het is euhm nogal apart zullen we maar zeggenquote:Op maandag 15 januari 2024 21:03 schreef Drass het volgende:
Ha die stylist ken ik nog van ook zo'n matig programma.
Ja daar heeft ze echt een handje van terwijl haar man echt een luie zakkenwasser is.Vandaar ook die dikke buik.quote:Op maandag 15 januari 2024 21:36 schreef potjecreme het volgende:
Ahhhhh nee, vrouw neemt de schuld op haarzelf.
quote:Op maandag 15 januari 2024 21:58 schreef Metalfreak het volgende:
Ze doen nu meer aan styling dan eerder heb ik het idee, maar zou het niet beter zijn als ze gewoon meters maken en zich niet zo op die details focussen?
Mee eens.quote:Op maandag 15 januari 2024 21:58 schreef Metalfreak het volgende:
Ze doen nu meer aan styling dan eerder heb ik het idee, maar zou het niet beter zijn als ze gewoon meters maken en zich niet zo op die details focussen?
Dat bestaat niet.quote:Op maandag 15 januari 2024 22:01 schreef Drass het volgende:
Noway dat hij dit in 2 weken gedaan heeft.
Ja, ik ben het eens. Het verbouwen was juist leuk om naar te kijken. De styling lijkt meer op kopen zonder te kijken, en ik mis ook de twee broers van eerdere seizoenen. Heeft iemand enig idee wat er met hen is gebeurd?quote:Op maandag 15 januari 2024 21:58 schreef Metalfreak het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |