SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
BERTOFFE VREETMEAT 24 maart! 18:00!
dud0r in GC / [KSC #15404] Strippenkaart bij de huisartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Napoleonquote:Op dinsdag 14 maart 2023 00:10 schreef Recce het volgende:
Buda
Recce - 188
CE - 186
sacha - 185
Koen - 184
Los
Kwiwi - 181
Dimmy - 178
LTVDK
Liesje - 176
Karzai
Shii - 173
Bos - 172
Bitterbal - 172
Ama - 169
Uitstraling - Napoleon
4E - 160
LIJSTquote:Op dinsdag 14 maart 2023 00:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks is vlinder alleen bij je voor je fortuin.
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 00:14 schreef kwiwi het volgende:
Ik moet echt weer gaan slapen, wekker gaat om 5u
Ja die ligt te slapen naast mequote:Op dinsdag 14 maart 2023 00:14 schreef Recce het volgende:
[..]Zijn de omstandigheden wel goed? Gergi rustig en zo?
Oh, dat kan ik me wel voorstellen, dan ga je je toch zorgen maken. Ik slaap altijd heerlijk als het stormt.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 00:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja die ligt te slapen naast meHet stormt alleen buiten. We hadden in het begin 2 lekkages tijdens een storm hier, 2x in de nacht. Sindsdien slaap ik niet meer goed als het stormt
En toevallig is dat de laatste week al 4 van de 5 nachten.
Ik vooral in een tent als het regent. Dat zou wel leuk zijn om nog eens te doen. Kampeer jij wel eens?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 00:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik me wel voorstellen, dan ga je je toch zorgen maken. Ik slaap altijd heerlijk als het stormt.
Ik kan me daar wel nog flinke onweersbuien met veel regen herinneren. Dan zat ik de hele tijd voor het raamquote:Op dinsdag 14 maart 2023 00:18 schreef Recce het volgende:
Niet dat dat stormen nou echt iets voorstelt in Twente.
Oh ja, dat klinkt ook gezellig. Ik heb al eeuwen niet gekampeerd eigenlijk. Ik weet ook niet of ik dat zo snel nog een keer ga doen. Campings vind ik nou niet echt leuke plekken.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 00:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vooral in een tent als het regent. Dat zou wel leuk zijn om nog eens te doen. Kampeer jij wel eens?
Hmm nee ben ook geen fan van campings, al ken ik een paar mooie hier. Zou ook eerder gewoon een tentje in de tuin zetten danquote:Op dinsdag 14 maart 2023 00:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh ja, dat klinkt ook gezellig. Ik heb al eeuwen niet gekampeerd eigenlijk. Ik weet ook niet of ik dat zo snel nog een keer ga doen. Campings vind ik nou niet echt leuke plekken.
Ja, onweren lukt wel soms hier.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 00:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kan me daar wel nog flinke onweersbuien met veel regen herinneren. Dan zat ik de hele tijd voor het raam
Ja, in de Alpen zijn misschien wel wat aardige campings. In Tirol heb ik ook een keer op een camping gestaan die wat meer op hikers etc. was gericht. Dat was best te doen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 00:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm nee ben ook geen fan van campings, al ken ik een paar mooie hier. Zou ook eerder gewoon een tentje in de tuin zetten dan
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 00:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, onweren lukt wel soms hier.Toen ik studeerde zat ik vaak bovenin dat hoge gebouw op de UT. Daar kon je mooi de buien over de stad zien trekken. Toen ik een keer voor het raam stond te kijken, sloeg de bliksem een stukje boven me in.
Nah, die keer vond ik het niet echt eng. Het is echt zo'n stevig gebouw met allemaal stalen balken aan de buitenkant ook. Op Ameland heb ik als kind een keer een inslag meegemaakt die ik wel heel eng vond. Toen leek het net alsof door de inslag uit m'n bed vloog, maar dat zal wel van schrik zijn geweest of zo. Dat was een inslag in een antenne vlak naast het dak waar ik onder sliep. Mijn ouders geloofden toen niet dat het zo heftig was.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 00:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]Dat is enigszins eng, als het zo dichtbij inslaat. Heb dat maar 2x meegemaakt (1x in Enschede en 1x hier), schrok me echt kapot
Mission abortedquote:
Ben je nu als in het bekende filmpje aan het rondhoppen om het dak overal te controleren?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 00:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mission abortedStorm is alleen maar erger geworden en er komt echt een enorme hoeveelheid water naar beneden
Die helemaal niet zo klein bleek te zijnquote:
Welk gebouw is dat? Ik zat aan De Spiegel te denken, maar zo hoog is dat niet van wat ik me herinner.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 00:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, die keer vond ik het niet echt eng. Het is echt zo'n stevig gebouw met allemaal stalen balken aan de buitenkant ook. Op Ameland heb ik als kind een keer een inslag meegemaakt die ik wel heel eng vond. Toen leek het net alsof door de inslag uit m'n bed vloog, maar dat zal wel van schrik zijn geweest of zo. Dat was een inslag in een antenne vlak naast het dak waar ik onder sliep. Mijn ouders geloofden toen niet dat het zo heftig was.
Ik kan me nog inhoudenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 00:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je nu als in het bekende filmpje aan het rondhoppen om het dak overal te controleren?
H, echt? Ik dacht ook altijd dat ie heel klein was. Ook omdat het Napoleon Complex in de psychologie daar eigenlijk op gebaseerd is.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 00:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die helemaal niet zo klein bleek te zijn
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 00:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Welk gebouw is dat? Ik zat aan De Spiegel te denken, maar zo hoog is dat niet van wat ik me herinner.
Ouders die denken dat je overdrijftMijn moeder had eens per ongeluk zout ipv suiker op m'n pannenkoek gedaan. Ik na 1 hap: bleegh dat is vies, zo zout! Moeders: stel je niet aan, gewoon opeten
Nee het idee dat Napoleon klein waar komt van grappen door de Brittenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 00:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
H, echt? Ik dacht ook altijd dat ie heel klein was. Ook omdat het Napoleon Complex in de psychologie daar eigenlijk op gebaseerd is.
Misschien is het wel zoiets als met de handjes van Trump.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 00:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee het idee dat Napoleon klein waar komt van grappen door de Britten
Nee daar had ik inderdaad nooit college volgens mij.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 00:45 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk hoefde jij daar nooit te zijn.
Nou ja, bij sommige dingen had ik wel de neiging een beetje te overdrijven soms als kind volgens mij.Beetje The Boy Who Cried Wolf-verhaal.
Er zat ook maar n collegezaal in.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 00:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee daar had ik inderdaad nooit college volgens mij.
Maar wij harde werkers moeten hequote:
Prima ontbijtjequote:
Eerder 2 tot 3quote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit nachtje was net een uurtje te kort
Doen ze speciaal voor paupers zonder autoquote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:26 schreef dud0r het volgende:
Waarom is het zo druk en warm in de trein.
hmm dat hoop ik ookquote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat weet ik niet precies. Ik hoop dat het gewoon een misverstand is.
Ik mag straks ook weer.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doen ze speciaal voor paupers zonder auto
hier nietquote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Trein zal wel niet rijden, het regent en waait.
Was om 0430 wakker en viel rond 0530 weer in slaap terwijl de wekker om 0600 gingquote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weer je nachtelijke sessie met schol, Kwiwi en ballie gehad?
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Plantje links is blijer jou te zien dan het plantje rechts.
Varkie of varkie?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb even pauze![]()
zo wat eten ook maar weet nog niet wat
Gewoon niet gaan slapen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik rijd altijd rond 6.45 op de snelweg waar aan de andere kant standaard file staat.
Zou daar zo de balen van hebben als ik zo vroeg al standaard in de file zou komen.
Hoe laat moet je dan op staan? 4.00 uur of zo?
24/7 werken?quote:
Aiquote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Was om 0430 wakker en viel rond 0530 weer in slaap terwijl de wekker om 0600 ging
Toen ik in Amsterdam werkte moest ik om half vijf weg om om zeven uur in Amsterdam te zijnquote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik rijd altijd rond 6.45 op de snelweg waar aan de andere kant standaard file staat.
Zou daar zo de balen van hebben als ik zo vroeg al standaard in de file zou komen.
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toen ik in Amsterdam werkte moest ik om half vijf weg om om zeven uur in Amsterdam te zijn
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk die kibbensoep al had ik gisteren patat en dat smaakte echt naar meer
Hier was vandaag ook file de andere kant op. Die is gelukkig niet standaardquote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kan alsnog de kleinste zijn..quote:
ik doe al een tijdje niet aan nachtelijke sessiesquote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weer je nachtelijke sessie met schol, Kwiwi en ballie gehad?
Beterquote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ik doe al een tijdje niet aan nachtelijke sessies
In Den Haag ook al.. reed ik rond half 8 (normale tijd) en de andere kant stond altijd muurvast.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier was vandaag ook file de andere kant op. Die is gelukkig niet standaard
Is eens iets anders dan rauwe vis met rijstquote:
ja dacht doe eens gekquote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is eens iets anders dan rauwe vis met rijst
Fittie over dimmy's UI, en LTVDK zei dat haar taartplaatje voor Cherry vies was. Ofzoiets.quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Fittie over dimmy's UI, en LTVDK zei dat haar taartplaatje voor Cherry vies was. Ofzoiets.
Maar goed ze is dus nog niet terug?
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Fittie over dimmy's UI, en LTVDK zei dat haar taartplaatje voor Cherry vies was. Ofzoiets.
Wervelwindje is nog niet binnen zeker?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben een of andere Study/ Focus playlist aan het beluisteren en ik voel me merkwaardig zen
mijn zen verdwijnt hier steeds maar nu er steeds meer kleine kinderen binnen komenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben een of andere Study/ Focus playlist aan het beluisteren en ik voel me merkwaardig zen
Mr. Wattenschijfje wenst mij een fijne wervelwinddag.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wervelwindje is nog niet binnen zeker?
Ja, snap ik.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn zen verdwijnt hier steeds maar nu er steeds meer kleine kinderen binnen komen
ja en deze mensen zitten hier niet eens maar komen voor de lunch.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, snap ik.
Mijn vorige hotel was adult only (wat vreselijk smerig klinkt), maar ik vond het wel echt heel prettig.
In elk geval geen gejank op je vakantie.
Zal toch niet?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mr. Wattenschijfje wenst mij een fijne wervelwinddag.
Zou hij mij haten?
Ah, dan heb je er alleen tijdens de lunch last vanquote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en deze mensen zitten hier niet eens maar komen voor de lunch.
sowieso in general een beetje teveel geluid gehadquote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, dan heb je er alleen tijdens de lunch last van
is de mc drive al open?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:02 schreef gianni61 het volgende:
Op zich zou ik wel een hamburger lusten
Volgens mij wel. Ze hebben tenslotte ook mc ontbijtjesquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:02 schreef gianni61 het volgende:
Op zich zou ik wel een hamburger lusten
Klinkt als teveel mensen?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
sowieso in general een beetje teveel geluid gehad
quote:
verstandig.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:05 schreef gianni61 het volgende:
Zaterdag nacht nog door de drive geweest. Na 23:00 laten ze je niet meer binnen.
Lekker in de blender, beetje mosterd erbij voor de kick.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:07 schreef UitStraling het volgende:
McHamburger, met wat melk en frambozenijs, gekoeld, om te drinken.
Big tasty smoothiequote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker in de blender, beetje mosterd erbij voor de kick.
Snel ontbijt voor onderweg.
Versierd met schijfjes augurk.quote:
En ergens zo'n vies dikke plak tomaat er in gefrotquote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Versierd met schijfjes augurk.
Die valt er meestal uit toch?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En ergens zo'n vies dikke plak tomaat er in gefrot
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien zijn ze nog sprinkhanen aan het pletten
Ze moeten eerst die beestjes nog vangenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien zijn ze nog sprinkhanen aan het pletten
Samen met een halve liter sausquote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die valt er meestal uit toch?
liep ze een andere kant opquote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straks is ie voor iemand anders.
Hoe groot is die?quote:
alleen maar gekreun?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, snap ik.
Mijn vorige hotel was adult only (wat vreselijk smerig klinkt), maar ik vond het wel echt heel prettig.
In elk geval geen gejank op je vakantie.
Voor niks ingechecktquote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:37 schreef mschol het volgende:
ik ben overgeslagen door controleurs op de tram
Zat er ook crispy pork bij? Vraag die voor een vriendin.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:37 schreef datismijnmening het volgende:
Scrambled egg met toast gekregen![]()
Smaakte naar meer
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zat er ook crispy pork bij? Vraag die voor een vriendin.
Zonder hippe avocado?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:37 schreef datismijnmening het volgende:
Scrambled egg met toast gekregen![]()
Smaakte naar meer
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zelfs de mayo gisteren smaakte goddelijk @:ltvdk
Gewoon good old scrambled egg op witte toastquote:
Ik heb Flori toch niet weggejaagd hequote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou maar alvast bloemen en chocolade gaan kopen..quote:
Ik zei alleen maar dat het een plaatje van Modus kon zijn omdat er een kind door een taart roldequote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Jou kennende was het was niet verkeerd bedoeld.
Het regent en waait, die zal zo wel gewoon terug naar het rangeerterrein gaanquote:
Mensen met modus vergelijken is wel grof ..quote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zei alleen maar dat het een plaatje van Modus kon zijn omdat er een kind door een taart rolde
In dat geval begrijp ik het welquote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zei alleen maar dat het een plaatje van Modus kon zijn omdat er een kind door een taart rolde
Ja ok, dat was misschien wat te verquote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mensen met modus vergelijken is wel grof ..
Dat klinkt onschuldigquote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Drie keerquote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt er wel zin in deze week
Feederquote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Zou wat anders bestellen. Met zo'n slecht gevoel wil je niet rond blijven lopen.
Neequote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:06 schreef gianni61 het volgende:
Maar was er ruzie? Wanneer, waarom? Is het teruglees waardig?
Nee, denk dat er onbedoeld ergens een gevoelige snaar werd geraaktquote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:06 schreef gianni61 het volgende:
Maar was er ruzie? Wanneer, waarom? Is het teruglees waardig?
Ben je zo klein dat ze je over het hoofd zietquote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:14 schreef gianni61 het volgende:
Terug gelezen. Klinkt wel een beetje apart.
Maar wat ook erg is: ik wordt niet eens genoemd in de lijst met ksc users door dimmy
Bosquote:
Mensen met dwerggroei hebben ook rechten!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je zo klein dat ze je over het hoofd ziet
Sta je onder of boven Truffel?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mensen met dwerggroei hebben ook rechten!
Komt goedquote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga maar tandjespoetsen en naar dat gesprek..voelt als de Mount Everest..
Komt goed, je kunt het, je hoeft niet in een keer naar de top toequote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Sorryquote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:14 schreef gianni61 het volgende:
Terug gelezen. Klinkt wel een beetje apart.
Maar wat ook erg is: ik wordt niet eens genoemd in de lijst met ksc users door dimmy
Ik sta nog net boven kwiwiquote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sta je onder of boven Truffel?
Eerst naar Base Camp daarna pas klimmenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Komt goed bos. Succesquote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het scheelt maar 1 of 2 cmquote:
Ja denk het ook, maar had niet verwacht dat 4ebe nog verslagen zou worden aan de onderkantquote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat ik wel bovenaan blijf staan.
Nee, die krijgt concurrentie uit Vlaanderen als het om enkels gaatquote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja denk het ook, maar had niet verwacht dat 4ebe nog verslagen zou worden aan de onderkant
Totdat Gergi opeens een account aanmaaktquote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat ik wel bovenaan blijf staan.
Volgens mij zijn ze even langquote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Totdat Gergi opeens een account aanmaakt
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:30 schreef kwiwi het volgende:
Buda - 200
Recce - 188
CE - 186
sacha - 185
Koen - 184
Los
Gianni61 - 182.5
Kwiwi - 181
Dimmy - 178
LTVDK
Liesje - 176
Karzai
Shii - 173
Bos - 172
Bitterbal - 172
Ama - 169
Uitstraling - Napoleon
4E - 160
Pinnenmutske - 153
Volgens mijn paspoort is dat correctquote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:30 schreef kwiwi het volgende:
@:budapestenaar ik heb je maar even op 2 meter gezet
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:30 schreef kwiwi het volgende:
Buda - 200
Recce - 188
CE - 186
sacha - 185
Koen - 184
Los
Gianni61 - 182.5
Kwiwi - 181
Dimmy - 178
LTVDK
Liesje - 176
Karzai
Shii - 173
Bos - 172
Bitterbal - 172
Ama - 169
Uitstraling - Napoleon
4E - 160
Pinnenmutske - 153
Op je paspoort, niet in je hoofd @UitStralingquote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou , Napostraling, hoe lang ben je?
Ik had Recce korter ingeschatquote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:42 schreef kwiwi het volgende:
Karzai had ik altijd als 1.70 ofzo in m'n hoofd
Inb4 2,18mquote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou , Napostraling, hoe lang ben je?
Je wil gewoon groter zijn dan de mannen hierquote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, en Koen ook. Dacht dat hier allemaal ukkies zaten
Klinkt nou niet heel erg aantrekkelijk, met je kale taartquote:met liefde gebakken:
de kale HEMA taart
Ieder kleintje leert vroeg in zijn of haar leven hoe je klimt en klautertquote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:44 schreef kwiwi het volgende:
Maar @:Pinnenmutske hoe pak je dan booschappen van het bovenste schap?
Dat is toch niemand die hier komt?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:44 schreef kwiwi het volgende:
Maar @:Pinnenmutske hoe pak je dan booschappen van het bovenste schap?
Vanavond een pasta workshop dus ik verwacht ook geen steakquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:10 schreef gianni61 het volgende:
Oh ja, Steak & blowjob dag.
2 dingen die ik gegarandeerd niet ga krijgen vandaag
1 post per kwartaal ofzo.quote:
Waarom staat ze er dan bij?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 post per kwartaal ofzo.
Vroeger iets meer
De steak kun je nog zelf regelen/maken.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:10 schreef gianni61 het volgende:
Oh ja, Steak & blowjob dag.
2 dingen die ik gegarandeerd niet ga krijgen vandaag
Als ik steak had gewild, had ik dat gisteren bij de Appie moeten kopen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Vanavond een pasta workshop dus ik verwacht ook geen steak
Omdat kwiwi niemand wil buiten sluiten denk ikquote:
Laten we dan iedereen doen die hier iets zegt.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Omdat kwiwi niemand wil buiten sluiten denk ik
Omdat ik de naam wel eens eerder voorbij had zien komen hier.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Omdat kwiwi niemand wil buiten sluiten denk ik
Voor iemand die klaagt over kliekjes sluit je wel graag mensen buitenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Laten we dan iedereen doen die hier iets zegt.
Ja waarom niet, we zijn hier gewoon inclusief hoorquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Straks krijgen we weer een discussie zoals vroeger met wiens UI wel of niet in de OP mochtquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:17 schreef Ama het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:22 schreef LTVDK het volgende:
Iedereen is hier gewoon welkom als ze normaal meeposten en niet alleen maar willen rellen of de postcount opkrikken
+1quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:22 schreef LTVDK het volgende:
Iedereen is hier gewoon welkom als ze normaal meeposten en niet alleen maar willen rellen of de postcount opkrikken
voel mij toch wel klein zo n die lijstquote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:30 schreef kwiwi het volgende:
Buda - 200
Recce - 188
CE - 186
sacha - 185
Koen - 184
Los
Gianni61 - 182.5
Kwiwi - 181
Dimmy - 178
LTVDK
Liesje - 176
Karzai
Shii - 173
Bos - 172
Bitterbal - 172
Ama - 169
Uitstraling - Napoleon
4E - 160
Pinnenmutske - 153
Meer eten, kun je straks een breedte van 180 rapporteren hier en omhoog in de lijstquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voel mij toch wel klein zo n die lijst
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meer eten, kun je straks een breedte van 180 rapporteren hier en omhoog in de lijst
Krijgen we een gecombineerd klassementquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meer eten, kun je straks een breedte van 180 rapporteren hier en omhoog in de lijst
Voor een vrouw valt dat toch best mee?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voel mij toch wel klein zo n die lijst
Nee we zetten bitterbal gewoon op haar zij en dan is ze 180 langquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijgen we een gecombineerd klassement
Als we omvang gaan vergelijken wordt het ineens minder leukquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ja voor een vrouw zelfs bovengemiddeld dacht ikquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Voor een vrouw valt dat toch best mee?
Sacha en kwiwi trekken het gemiddelde gewoon wat omhoog
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee we zetten bitterbal gewoon op haar zij en dan is ze 180 lang
Zal ik het vrouwen gemiddelde dan temmen met mijn 164 cm?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja voor een vrouw zelfs bovengemiddeld dacht ik
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:30 schreef datismijnmening het volgende:
POV: Bitterbal op een romantische first date
[ twitter ]
Buda - 200quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zal ik het vrouwen gemiddelde dan temmen met mijn 164 cm?
(maar ben wel de langste in mijn generatie)
Maar ben jij nou de vriendin van dud0r? Ik heb je introductiedag gemistquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hou gaat het met de korstjes?quote:
Wil je hiermee zeggen dat je oud bent?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
NS is weer helemaal ontregeld.quote:Treinverkeer noorden en oosten van Nederland ligt plat door grote storing
quote:Door de storing staan meerdere treinen in de regio Zwolle vast op het spoor. De mensen in de treinen kunnen op dit moment niet worden gevacueerd, zegt ProRail. De vervoerder kan niet zeggen om hoeveel treinen en mensen het gaat.
Lezers melden aan NU.nl dat ze al twee uur in een trein bij Zwolle vastzitten.
Jaquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar ben jij nou de vriendin van dud0r? Ik heb je introductiedag gemist
Valt nog mee denk ik, maar ben groter dan mijn zussen en broertjequote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat je oud bent?
Oh je postte hier voorheen al? Dat wist ik nietquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar wist niet dat een introductie nodig was, het is meer een comeback voor me
Zou een trein die niet rijdt door de staking nu door de storing opeens wel gaan rijden?quote:De NS raadt reizigers aan de reisplanner te raadplegen. Een groot deel van de problemen in het noorden en oosten wordt veroorzaakt door de storing. Maar in vooral het oosten vallen ook treinen uit als gevolg van de ov-staking.
Ben jij de dud0rettequote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja![]()
quote:
Ik kende je ook nietquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja![]()
Er was ook nog een dassenburcht in het noorden die roet in het eten gooide.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou een trein die niet rijdt door de staking nu door de storing opeens wel gaan rijden?
2009 ofzo, toen schreef ik nog reviews voor fokquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh je postte hier voorheen al? Dat wist ik nietGezellie mozarellie
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou een trein die niet rijdt door de staking nu door de storing opeens wel gaan rijden?
Deze is ook wel bijzonderquote:Minstens een week geen treinen tussen Workum en Stavoren vanwege dassen
Tussen Workum en Stavoren rijden voorlopig geen treinen. Ter hoogte van het dorpje Molkwerum hebben dassen onder de grond tientallen holen gemaakt die door passerende treinen kunnen instorten. Hierdoor kan het spoor verzakken. Het treinverkeer ligt op z'n minst tot en met zondag stil.
https://nos.nl/artikel/24(...)voren-vanwege-dassen
Ah, voor mijn tijdquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
2009 ofzo, toen schreef ik nog reviews voor fok
Nee ik ga eerst aan de wandel voordat het allemaal gaat regenenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Nou, zullen we toch maar een 'hemd van het lijf vragen' dagje doen dan?
Ah toen was ik hier al wel, maar vooral op de FP nog toen denk ik.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
2009 ofzo, toen schreef ik nog reviews voor fok
Dat soort vragen mag ik als man niet stellen. Straks word ik ook gecanceldquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Ik moet toegeven dat ze wel creatief zijn bij de NS.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er was ook nog een dassenburcht in het noorden die roet in het eten gooide.
Ok, LTVDK zegt dat we moeten wachten tot ie terug is. Dan doen we dat he.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik ga eerst aan de wandel voordat het allemaal gaat regenen
@LTVDKquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh je postte hier voorheen al? Dat wist ik nietGezellie mozarellie
Nee hoor, ga gerust los, dan lees ik straks de leuke dingen wel terugquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok, LTVDK zegt dat we moeten wachten tot ie terug is. Dan doen we dat he.
Mij gewoon even DM'en wat je wil vragen, dan doe ik alsof het mijn vraag isquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat soort vragen mag ik als man niet stellen. Straks word ik ook gecanceld
Hier heeft het de hele ochtend als een malle geregend. Nu is het droog, maar als ik straks moet fietsen is het vast weer begonnen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik ga eerst aan de wandel voordat het allemaal gaat regenen
hier of zal ik een ama topic aanmaken?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat het de bedoeling was dat we dit soort gedrag juist niet in de hand gingen werken. Opkomen voor de vrouwelijke medemens enzoquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mij gewoon even DM'en wat je wil vragen, dan doe ik alsof het mijn vraag is![]()
'Wat is je lievelingseten'quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat soort vragen mag ik als man niet stellen. Straks word ik ook gecanceld
Denk niet dat ze veel kan eten. Dat wordt allemaal door dud0r opgezogen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Wat is je lievelingseten'
- Deze vraag is echt ongepast, je wilt waarschijnlijk weten hoeveel ze eet zodat je d'r kan fatshamen of neerbuigende bewust eten 'grappen' maken
Say what?!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar ben jij nou de vriendin van dud0r? Ik heb je introductiedag gemist
Ik denk niet dat @Ama het daar mee eens is.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hier of zal ik een ama topic aanmaken?
Wat is een ama topic?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hier of zal ik een ama topic aanmaken?
Oh shit, cancellation incomingquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik dacht dat het de bedoeling was dat we dit soort gedrag juist niet in de hand gingen werken. Opkomen voor de vrouwelijke medemens enzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |