Is eens iets anders dan rauwe vis met rijstquote:
ja dacht doe eens gekquote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is eens iets anders dan rauwe vis met rijst
Fittie over dimmy's UI, en LTVDK zei dat haar taartplaatje voor Cherry vies was. Ofzoiets.quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Fittie over dimmy's UI, en LTVDK zei dat haar taartplaatje voor Cherry vies was. Ofzoiets.
Maar goed ze is dus nog niet terug?
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Fittie over dimmy's UI, en LTVDK zei dat haar taartplaatje voor Cherry vies was. Ofzoiets.
Maar goed ze is dus nog niet terug?
Wervelwindje is nog niet binnen zeker?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben een of andere Study/ Focus playlist aan het beluisteren en ik voel me merkwaardig zen
mijn zen verdwijnt hier steeds maar nu er steeds meer kleine kinderen binnen komenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben een of andere Study/ Focus playlist aan het beluisteren en ik voel me merkwaardig zen
Mr. Wattenschijfje wenst mij een fijne wervelwinddag.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wervelwindje is nog niet binnen zeker?
Ja, snap ik.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn zen verdwijnt hier steeds maar nu er steeds meer kleine kinderen binnen komen
ja en deze mensen zitten hier niet eens maar komen voor de lunch.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, snap ik.
Mijn vorige hotel was adult only (wat vreselijk smerig klinkt), maar ik vond het wel echt heel prettig.
In elk geval geen gejank op je vakantie.
Zal toch niet?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mr. Wattenschijfje wenst mij een fijne wervelwinddag.
Zou hij mij haten?
Ah, dan heb je er alleen tijdens de lunch last vanquote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en deze mensen zitten hier niet eens maar komen voor de lunch.
sowieso in general een beetje teveel geluid gehadquote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, dan heb je er alleen tijdens de lunch last van
is de mc drive al open?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:02 schreef gianni61 het volgende:
Op zich zou ik wel een hamburger lusten
Volgens mij wel. Ze hebben tenslotte ook mc ontbijtjesquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:02 schreef gianni61 het volgende:
Op zich zou ik wel een hamburger lusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |