Jaquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar ben jij nou de vriendin van dud0r? Ik heb je introductiedag gemist
Valt nog mee denk ik, maar ben groter dan mijn zussen en broertjequote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat je oud bent?
Oh je postte hier voorheen al? Dat wist ik nietquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar wist niet dat een introductie nodig was, het is meer een comeback voor me
Zou een trein die niet rijdt door de staking nu door de storing opeens wel gaan rijden?quote:De NS raadt reizigers aan de reisplanner te raadplegen. Een groot deel van de problemen in het noorden en oosten wordt veroorzaakt door de storing. Maar in vooral het oosten vallen ook treinen uit als gevolg van de ov-staking.
Ben jij de dud0rettequote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja![]()
quote:
Ik kende je ook nietquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja![]()
Er was ook nog een dassenburcht in het noorden die roet in het eten gooide.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou een trein die niet rijdt door de staking nu door de storing opeens wel gaan rijden?
2009 ofzo, toen schreef ik nog reviews voor fokquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh je postte hier voorheen al? Dat wist ik nietGezellie mozarellie
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou een trein die niet rijdt door de staking nu door de storing opeens wel gaan rijden?
Deze is ook wel bijzonderquote:Minstens een week geen treinen tussen Workum en Stavoren vanwege dassen
Tussen Workum en Stavoren rijden voorlopig geen treinen. Ter hoogte van het dorpje Molkwerum hebben dassen onder de grond tientallen holen gemaakt die door passerende treinen kunnen instorten. Hierdoor kan het spoor verzakken. Het treinverkeer ligt op z'n minst tot en met zondag stil.
https://nos.nl/artikel/24(...)voren-vanwege-dassen
Ah, voor mijn tijdquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
2009 ofzo, toen schreef ik nog reviews voor fok
Nee ik ga eerst aan de wandel voordat het allemaal gaat regenenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Nou, zullen we toch maar een 'hemd van het lijf vragen' dagje doen dan?
Ah toen was ik hier al wel, maar vooral op de FP nog toen denk ik.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
2009 ofzo, toen schreef ik nog reviews voor fok
Dat soort vragen mag ik als man niet stellen. Straks word ik ook gecanceldquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Ik moet toegeven dat ze wel creatief zijn bij de NS.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er was ook nog een dassenburcht in het noorden die roet in het eten gooide.
Ok, LTVDK zegt dat we moeten wachten tot ie terug is. Dan doen we dat he.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik ga eerst aan de wandel voordat het allemaal gaat regenen
@LTVDKquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh je postte hier voorheen al? Dat wist ik nietGezellie mozarellie
Nee hoor, ga gerust los, dan lees ik straks de leuke dingen wel terugquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok, LTVDK zegt dat we moeten wachten tot ie terug is. Dan doen we dat he.
Mij gewoon even DM'en wat je wil vragen, dan doe ik alsof het mijn vraag isquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat soort vragen mag ik als man niet stellen. Straks word ik ook gecanceld
Hier heeft het de hele ochtend als een malle geregend. Nu is het droog, maar als ik straks moet fietsen is het vast weer begonnen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik ga eerst aan de wandel voordat het allemaal gaat regenen
hier of zal ik een ama topic aanmaken?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat het de bedoeling was dat we dit soort gedrag juist niet in de hand gingen werken. Opkomen voor de vrouwelijke medemens enzoquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mij gewoon even DM'en wat je wil vragen, dan doe ik alsof het mijn vraag is![]()
'Wat is je lievelingseten'quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat soort vragen mag ik als man niet stellen. Straks word ik ook gecanceld
Denk niet dat ze veel kan eten. Dat wordt allemaal door dud0r opgezogen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Wat is je lievelingseten'
- Deze vraag is echt ongepast, je wilt waarschijnlijk weten hoeveel ze eet zodat je d'r kan fatshamen of neerbuigende bewust eten 'grappen' maken
Say what?!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar ben jij nou de vriendin van dud0r? Ik heb je introductiedag gemist
Ik denk niet dat @Ama het daar mee eens is.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hier of zal ik een ama topic aanmaken?
Wat is een ama topic?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hier of zal ik een ama topic aanmaken?
Oh shit, cancellation incomingquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik dacht dat het de bedoeling was dat we dit soort gedrag juist niet in de hand gingen werken. Opkomen voor de vrouwelijke medemens enzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |