Inb4 2,18mquote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou , Napostraling, hoe lang ben je?
Je wil gewoon groter zijn dan de mannen hierquote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, en Koen ook. Dacht dat hier allemaal ukkies zaten
Klinkt nou niet heel erg aantrekkelijk, met je kale taartquote:met liefde gebakken:
de kale HEMA taart
Ieder kleintje leert vroeg in zijn of haar leven hoe je klimt en klautertquote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:44 schreef kwiwi het volgende:
Maar @:Pinnenmutske hoe pak je dan booschappen van het bovenste schap?
Dat is toch niemand die hier komt?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:44 schreef kwiwi het volgende:
Maar @:Pinnenmutske hoe pak je dan booschappen van het bovenste schap?
Vanavond een pasta workshop dus ik verwacht ook geen steakquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:10 schreef gianni61 het volgende:
Oh ja, Steak & blowjob dag.
2 dingen die ik gegarandeerd niet ga krijgen vandaag
1 post per kwartaal ofzo.quote:
Waarom staat ze er dan bij?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 post per kwartaal ofzo.
Vroeger iets meer
De steak kun je nog zelf regelen/maken.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:10 schreef gianni61 het volgende:
Oh ja, Steak & blowjob dag.
2 dingen die ik gegarandeerd niet ga krijgen vandaag
Als ik steak had gewild, had ik dat gisteren bij de Appie moeten kopen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Vanavond een pasta workshop dus ik verwacht ook geen steak
Omdat kwiwi niemand wil buiten sluiten denk ikquote:
Laten we dan iedereen doen die hier iets zegt.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Omdat kwiwi niemand wil buiten sluiten denk ik
Omdat ik de naam wel eens eerder voorbij had zien komen hier.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Omdat kwiwi niemand wil buiten sluiten denk ik
Voor iemand die klaagt over kliekjes sluit je wel graag mensen buitenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Laten we dan iedereen doen die hier iets zegt.
Ja waarom niet, we zijn hier gewoon inclusief hoorquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Straks krijgen we weer een discussie zoals vroeger met wiens UI wel of niet in de OP mochtquote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:17 schreef Ama het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:22 schreef LTVDK het volgende:
Iedereen is hier gewoon welkom als ze normaal meeposten en niet alleen maar willen rellen of de postcount opkrikken
+1quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:22 schreef LTVDK het volgende:
Iedereen is hier gewoon welkom als ze normaal meeposten en niet alleen maar willen rellen of de postcount opkrikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |