Mission abortedquote:
Ben je nu als in het bekende filmpje aan het rondhoppen om het dak overal te controleren?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 00:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mission abortedStorm is alleen maar erger geworden en er komt echt een enorme hoeveelheid water naar beneden
Die helemaal niet zo klein bleek te zijnquote:
Welk gebouw is dat? Ik zat aan De Spiegel te denken, maar zo hoog is dat niet van wat ik me herinner.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 00:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, die keer vond ik het niet echt eng. Het is echt zo'n stevig gebouw met allemaal stalen balken aan de buitenkant ook. Op Ameland heb ik als kind een keer een inslag meegemaakt die ik wel heel eng vond. Toen leek het net alsof door de inslag uit m'n bed vloog, maar dat zal wel van schrik zijn geweest of zo. Dat was een inslag in een antenne vlak naast het dak waar ik onder sliep. Mijn ouders geloofden toen niet dat het zo heftig was.
Ik kan me nog inhoudenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 00:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je nu als in het bekende filmpje aan het rondhoppen om het dak overal te controleren?
Hè, echt? Ik dacht ook altijd dat ie heel klein was. Ook omdat het Napoleon Complex in de psychologie daar eigenlijk op gebaseerd is.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 00:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die helemaal niet zo klein bleek te zijn
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 00:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Welk gebouw is dat? Ik zat aan De Spiegel te denken, maar zo hoog is dat niet van wat ik me herinner.
Ouders die denken dat je overdrijftMijn moeder had eens per ongeluk zout ipv suiker op m'n pannenkoek gedaan. Ik na 1 hap: bleegh dat is vies, zo zout! Moeders: stel je niet aan, gewoon opeten
Nee het idee dat Napoleon klein waar komt van grappen door de Brittenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 00:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hè, echt? Ik dacht ook altijd dat ie heel klein was. Ook omdat het Napoleon Complex in de psychologie daar eigenlijk op gebaseerd is.
Misschien is het wel zoiets als met de handjes van Trump.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 00:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee het idee dat Napoleon klein waar komt van grappen door de Britten
Nee daar had ik inderdaad nooit college volgens mij.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 00:45 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk hoefde jij daar nooit te zijn.
Nou ja, bij sommige dingen had ik wel de neiging een beetje te overdrijven soms als kind volgens mij.Beetje The Boy Who Cried Wolf-verhaal.
Er zat ook maar één collegezaal in.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 00:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee daar had ik inderdaad nooit college volgens mij.
Maar wij harde werkers moeten hequote:
Prima ontbijtjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |