SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
ÜBERTOFFE VREETMEAT 24 maart! 18:00!
dud0r in GC / [KSC #15404] Strippenkaart bij de huisartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Napoleonquote:Op dinsdag 14 maart 2023 00:10 schreef Recce het volgende:
Buda
Recce - 188
CE - 186
sacha - 185
Koen - 184
Los
Kwiwi - 181
Dimmy - 178
LTVDK
Liesje - 176
Karzai
Shii - 173
Bos - 172
Bitterbal - 172
Ama - 169
Uitstraling - Napoleon
4E - 160
LIJSTquote:Op dinsdag 14 maart 2023 00:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks is vlinder alleen bij je voor je fortuin.
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 00:14 schreef kwiwi het volgende:
Ik moet echt weer gaan slapen, wekker gaat om 5u
Ja die ligt te slapen naast mequote:Op dinsdag 14 maart 2023 00:14 schreef Recce het volgende:
[..]Zijn de omstandigheden wel goed? Gergi rustig en zo?
Oh, dat kan ik me wel voorstellen, dan ga je je toch zorgen maken. Ik slaap altijd heerlijk als het stormt.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 00:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja die ligt te slapen naast meHet stormt alleen buiten. We hadden in het begin 2 lekkages tijdens een storm hier, 2x in de nacht. Sindsdien slaap ik niet meer goed als het stormt
En toevallig is dat de laatste week al 4 van de 5 nachten.
Ik vooral in een tent als het regent. Dat zou wel leuk zijn om nog eens te doen. Kampeer jij wel eens?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 00:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik me wel voorstellen, dan ga je je toch zorgen maken. Ik slaap altijd heerlijk als het stormt.
Ik kan me daar wel nog flinke onweersbuien met veel regen herinneren. Dan zat ik de hele tijd voor het raamquote:Op dinsdag 14 maart 2023 00:18 schreef Recce het volgende:
Niet dat dat stormen nou echt iets voorstelt in Twente.
Oh ja, dat klinkt ook gezellig. Ik heb al eeuwen niet gekampeerd eigenlijk. Ik weet ook niet of ik dat zo snel nog een keer ga doen. Campings vind ik nou niet echt leuke plekken.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 00:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vooral in een tent als het regent. Dat zou wel leuk zijn om nog eens te doen. Kampeer jij wel eens?
Hmm nee ben ook geen fan van campings, al ken ik een paar mooie hier. Zou ook eerder gewoon een tentje in de tuin zetten danquote:Op dinsdag 14 maart 2023 00:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh ja, dat klinkt ook gezellig. Ik heb al eeuwen niet gekampeerd eigenlijk. Ik weet ook niet of ik dat zo snel nog een keer ga doen. Campings vind ik nou niet echt leuke plekken.
Ja, onweren lukt wel soms hier.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 00:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kan me daar wel nog flinke onweersbuien met veel regen herinneren. Dan zat ik de hele tijd voor het raam
Ja, in de Alpen zijn misschien wel wat aardige campings. In Tirol heb ik ook een keer op een camping gestaan die wat meer op hikers etc. was gericht. Dat was best te doen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 00:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm nee ben ook geen fan van campings, al ken ik een paar mooie hier. Zou ook eerder gewoon een tentje in de tuin zetten dan
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 00:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, onweren lukt wel soms hier.Toen ik studeerde zat ik vaak bovenin dat hoge gebouw op de UT. Daar kon je mooi de buien over de stad zien trekken. Toen ik een keer voor het raam stond te kijken, sloeg de bliksem een stukje boven me in.
Nah, die keer vond ik het niet echt eng. Het is echt zo'n stevig gebouw met allemaal stalen balken aan de buitenkant ook. Op Ameland heb ik als kind een keer een inslag meegemaakt die ik wel heel eng vond. Toen leek het net alsof door de inslag uit m'n bed vloog, maar dat zal wel van schrik zijn geweest of zo. Dat was een inslag in een antenne vlak naast het dak waar ik onder sliep. Mijn ouders geloofden toen niet dat het zo heftig was.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 00:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]Dat is enigszins eng, als het zo dichtbij inslaat. Heb dat maar 2x meegemaakt (1x in Enschede en 1x hier), schrok me echt kapot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |