Hoe groot is die?quote:
alleen maar gekreun?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, snap ik.
Mijn vorige hotel was adult only (wat vreselijk smerig klinkt), maar ik vond het wel echt heel prettig.
In elk geval geen gejank op je vakantie.
Voor niks ingechecktquote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:37 schreef mschol het volgende:
ik ben overgeslagen door controleurs op de tram
Zat er ook crispy pork bij? Vraag die voor een vriendin.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:37 schreef datismijnmening het volgende:
Scrambled egg met toast gekregen![]()
Smaakte naar meer
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zat er ook crispy pork bij? Vraag die voor een vriendin.
Zonder hippe avocado?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:37 schreef datismijnmening het volgende:
Scrambled egg met toast gekregen![]()
Smaakte naar meer
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zelfs de mayo gisteren smaakte goddelijk @:ltvdk
Gewoon good old scrambled egg op witte toastquote:
Ik heb Flori toch niet weggejaagd hequote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Fittie over dimmy's UI, en LTVDK zei dat haar taartplaatje voor Cherry vies was. Ofzoiets.
Maar goed ze is dus nog niet terug?
Ik zou maar alvast bloemen en chocolade gaan kopen..quote:
Ik zei alleen maar dat het een plaatje van Modus kon zijn omdat er een kind door een taart roldequote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Jou kennende was het was niet verkeerd bedoeld.
Het regent en waait, die zal zo wel gewoon terug naar het rangeerterrein gaanquote:
Mensen met modus vergelijken is wel grof ..quote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zei alleen maar dat het een plaatje van Modus kon zijn omdat er een kind door een taart rolde
In dat geval begrijp ik het welquote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zei alleen maar dat het een plaatje van Modus kon zijn omdat er een kind door een taart rolde
Ja ok, dat was misschien wat te verquote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mensen met modus vergelijken is wel grof ..
Dat klinkt onschuldigquote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Drie keerquote:Op dinsdag 14 maart 2023 09:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt er wel zin in deze week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |