Ja doet ze al vanaf begin, nu net met tandenpoesten viel heel erg opquote:Op maandag 13 maart 2023 22:03 schreef Kayro het volgende:
Lindsey kijkt vanuit haar ooghoeken altijd wel paranoia richting camera en de stand
zelfs met tandenpoetsen duikt ze net weg
Zo ook aan de eettafel dan gaat de elleboog op tafel en hand voor haar gezicht..
In bed duikt ze onder de deken..
Omdat ze het achter haar ellebogen heeft.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:03 schreef Kayro het volgende:
Lindsey kijkt vanuit haar ooghoeken altijd wel paranoia richting camera en de stand
Zo ook aan de eettafel dan gaat de elleboog op tafel en hand voor haar gezicht..
Het is dus niet alleen het douchen🙄🥴quote:Op maandag 13 maart 2023 22:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja doet ze al vanaf begin, nu net met tandenpoesten viel heel erg op
Dan moet het nog veranderen bij de standquote:Op maandag 13 maart 2023 22:03 schreef Monique___ het volgende:
jason: die zal ook gebaald hebben.. trekt dat kistie open en mag maar 1 iemand nomineren.. al die mensen op je nek en 4 duizend euro verliezen![]()
toch goed gehoord vanmiddag![]()
![]()
@:kodiak100 ook goed gehoord vanmiddag![]()
![]()
Ja en toch als ze in de keuken staat de eten kijkt ze de camera gewoon recht aan. En bleef ze gewoon staanquote:Op maandag 13 maart 2023 22:03 schreef Kayro het volgende:
Spijker op de kopquote:Op maandag 13 maart 2023 22:04 schreef Monique___ het volgende:
jason vindt het een bitch move![]()
nu heeft niemand er een probleem van gemaakt zegt jason, maar als jij of ik het hadden gedaan dan was het wel een probleem.
Maar dan zie je alleen haar blotebillengezicht, de rest is verpakt in dat bewakings-uniform.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja en toch als ze in de keuken staat de eten kijkt ze de camera gewoon recht aan. En bleef ze gewoon staan
Truste mamsquote:Op maandag 13 maart 2023 22:11 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik lees het morgenochtend wel weer ik ga upstairs![]()
![]()
Ja echt bizar. Maar net bij de wall my Danny kijkt ze ook weervanuit d'r ooghoeken..quote:Op maandag 13 maart 2023 22:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja en toch als ze in de keuken staat de eten kijkt ze de camera gewoon recht aan. En bleef ze gewoon staan
Ze schaamt zich volgens mij giga voor haar lichaam..quote:Op maandag 13 maart 2023 22:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maar dan zie je alleen haar blotebillengezicht, de rest is verpakt in dat bewakings-uniform.
Jason, Bart, Jolien en Ali in de finali aub.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:09 schreef TheVulture het volgende:
Buiten Jason, Bart en Jolien wil ik ze allemaal weg hebben
quote:Op maandag 13 maart 2023 22:14 schreef TheVulture het volgende:
Lindsey kan alleen maar uitdelen en niet incasseren
Ali is een act en een schooier
Danny heeft het zwaar achter de ellebogen
Charlotte is fake as fuck zoals ze zelf zou zeggen
Het is dit jaar opvallend hoe eengezind we hier zijn. Er zijn maar weinig die er compleet anders over denken.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:14 schreef TheVulture het volgende:
Lindsey kan alleen maar uitdelen en niet incasseren
Ali is een act en een schooier
Danny heeft het zwaar achter de ellebogen
Charlotte is fake as fuck zoals ze zelf zou zeggen
quote:Op maandag 13 maart 2023 22:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Glimt dat haar van Lindsey nu van vettigheid?
Vooral als ze weet dat de camera op haar staat.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die Lindsey praat echt als 'n WakuWaku
Zou die gast nu serieus denken dat ie kans maakt op de overwinning?quote:Op maandag 13 maart 2023 22:20 schreef Kayro het volgende:
Danny speelt nog ff wat scenario's af in z'n hoofd.. 🙄
👻🤡💩
Danny: We zitten hier al weer bijna tien weken.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zou die gast nu serieus denken dat ie kans maakt op de overwinning?
Indien beiden genomineerd en dubbele exit kan het welquote:Op maandag 13 maart 2023 22:03 schreef TheVulture het volgende:
Jason gaat sowieso niet naar huis, is samen met Bart het populairst
Koekkoekquote:Op maandag 13 maart 2023 22:25 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Danny: We zitten hier al weer bijna tien weken.
Charlotte: Oh de tijd gaat zo snel.
We gaan geen dubbele exit krijgen, ik verwacht dat de nummer 5 er vlak voor de finale uit gaat zoals Juliequote:Op maandag 13 maart 2023 22:27 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Indien beiden genomineerd en dubbele exit kan het wel
Als het programma nog maar tot 1 april duurt moeten er toch een paar zaterdagen 2 personen gelijk weg anders komen ze niet uit...quote:Op maandag 13 maart 2023 22:27 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Indien beiden genomineerd en dubbele exit kan het wel
Zoals MA zei BB de musical, hij had nog gelijk ook..quote:Op maandag 13 maart 2023 22:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah we zingen nog een liedje
We hebben er nog niet genoeg gehoord vandaag
Alleen een halve toiletrol. Zakdoeken zijn op.quote:
Freeze en dan met judy en chayron. 😮💨😮💨quote:Op maandag 13 maart 2023 22:38 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Alleen een halve toiletrol. Zakdoeken zijn op.
Oh hopen deze meisjes nou echt dat Chelsea zo ook zingend de slaapkamer in komt lopen?
18/03: exit, 6 personen overquote:Op maandag 13 maart 2023 22:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als het programma nog maar tot 1 april duurt moeten er toch een paar zaterdagen 2 personen gelijk weg anders komen ze niet uit...
wat bedoelt zijn gebabbel?quote:Op maandag 13 maart 2023 22:10 schreef Monique___ het volgende:
jason: ljasd;lk fjad;lfjdsflkja dlkjfa;ldkjads ;lfkj ;lakjds;aljf
Bart: ja
quote:Op maandag 13 maart 2023 22:43 schreef Kayro het volgende:
[..]
We maken een kringetje van jongens en van meisjes...
We maken een kringetje van tralala🤓
quote:Op maandag 13 maart 2023 22:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
@:kodiak100 jij bent heeel meertalig, zo ik weet, vertaal jij het even?
De kijkers mogen toch op de socials klachten over bewoners plempen!quote:Op maandag 13 maart 2023 22:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik zou het zo leuk vinden als de kijkers de komende weken mogen nomineren..
BB manipuleert door PON games te organiseren waarvan vooraf al duidelijk is wie daar de skills voor hebben...
kan me vergissen maar zo tam als dit zooitje heb ik het nog niet eerder meegemaakt in een rls.quote:
Dooft als een nachtkaars uit dus gooi die oud bewoners er maar in. Duurt te lang dit.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
kan me vergissen maar zo tam als dit zooitje heb ik het nog niet eerder meegemaakt in een rls.
zou fijn zijn als die NU erin komen.. nog een beetje streamsquote:Op maandag 13 maart 2023 22:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dooft als een nachtkaars uit dus gooi die oud bewoners er maar in. Duurt te lang dit.
Dit is klaar wellicht over jaar of 10 nog een keerquote:Op maandag 13 maart 2023 22:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zou fijn zijn als die NU erin komen.. nog een beetje streams
ben er bang voor dat we dit niet meer op tv gaan terugzien ook.
Kun je lekker kijken, zit je dik in je pensioenquote:Op maandag 13 maart 2023 22:50 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dit is klaar wellicht over jaar of 10 nog een keer
Ik heb alleen maar een klacht over BB dat ze er na weken een speler met veel teveel info terug in het spel gezet hebben. Dat kunnen ze wat mij betreft alleen nog maar recht breien door hem niet bij de laatste 4 te laten eindigen want die positie verdient ie niet.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
De kijkers mogen toch op de socials klachten over bewoners plempen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 maart 2023 22:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
Fritsie en Diva zeggen welterusten Cos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie Diva
Slaap lkkr Fritsie![]()
Nee dit blijft nog wel een paar jaar terug komen, het scoort gewoon best goed al met al. Het huis staat er toch, misschien zelfs ook een VIP editie in de lente er achteraan. Maar dan voor een kortere periode. Hotel Big Brother zou ook een leuk idee zijn.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zou fijn zijn als die NU erin komen.. nog een beetje streams
ben er bang voor dat we dit niet meer op tv gaan terugzien ook.
Charlotte bang dat ze wat mist!!quote:
quote:Op maandag 13 maart 2023 22:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
Fritsie en Diva zeggen welterusten Cos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |