quote:Op maandag 13 maart 2023 22:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
@:kodiak100 jij bent heeel meertalig, zo ik weet, vertaal jij het even?
De kijkers mogen toch op de socials klachten over bewoners plempen!quote:Op maandag 13 maart 2023 22:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik zou het zo leuk vinden als de kijkers de komende weken mogen nomineren..
BB manipuleert door PON games te organiseren waarvan vooraf al duidelijk is wie daar de skills voor hebben...
kan me vergissen maar zo tam als dit zooitje heb ik het nog niet eerder meegemaakt in een rls.quote:
Dooft als een nachtkaars uit dus gooi die oud bewoners er maar in. Duurt te lang dit.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
kan me vergissen maar zo tam als dit zooitje heb ik het nog niet eerder meegemaakt in een rls.
zou fijn zijn als die NU erin komen.. nog een beetje streamsquote:Op maandag 13 maart 2023 22:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dooft als een nachtkaars uit dus gooi die oud bewoners er maar in. Duurt te lang dit.
Dit is klaar wellicht over jaar of 10 nog een keerquote:Op maandag 13 maart 2023 22:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zou fijn zijn als die NU erin komen.. nog een beetje streams
ben er bang voor dat we dit niet meer op tv gaan terugzien ook.
Kun je lekker kijken, zit je dik in je pensioenquote:Op maandag 13 maart 2023 22:50 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dit is klaar wellicht over jaar of 10 nog een keer
Ik heb alleen maar een klacht over BB dat ze er na weken een speler met veel teveel info terug in het spel gezet hebben. Dat kunnen ze wat mij betreft alleen nog maar recht breien door hem niet bij de laatste 4 te laten eindigen want die positie verdient ie niet.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
De kijkers mogen toch op de socials klachten over bewoners plempen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 maart 2023 22:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
Fritsie en Diva zeggen welterusten Cos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie Diva
Slaap lkkr Fritsie![]()
Nee dit blijft nog wel een paar jaar terug komen, het scoort gewoon best goed al met al. Het huis staat er toch, misschien zelfs ook een VIP editie in de lente er achteraan. Maar dan voor een kortere periode. Hotel Big Brother zou ook een leuk idee zijn.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zou fijn zijn als die NU erin komen.. nog een beetje streams
ben er bang voor dat we dit niet meer op tv gaan terugzien ook.
Charlotte bang dat ze wat mist!!quote:
quote:Op maandag 13 maart 2023 22:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
Fritsie en Diva zeggen welterusten Cos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |