Chat bericht is verstuurd naar hem ben benieuwd of hij antwoord heb ook gezegd dat ik het hier gepost had en dat hij hier kon komen kletsen hahaquote:
Zeker weten van niet, al antwoord? Hahaquote:Op maandag 13 maart 2023 21:21 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik heb gereageerd met de mededeling dat ik die "gayguy was van valentijn. Can't blame me 4 trying, right?🤣
Hoort ook bij hun clubjequote:Op maandag 13 maart 2023 21:41 schreef Monique___ het volgende:
dat ze het nog zo vaak over die eendagsvlieg Judy hebben..
Dit geloof ik echt niet, dat die cameramannen die beelden mogen/kunnen zien, in deze tijd al helemaal niet.quote:Op maandag 13 maart 2023 21:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Zou je dat ook niet zeggen ipv toegeven dat je een trui iedere dag draagt
Vb: chiara de vader wilde niet dat chiara in de hotube ging..
Maar naakt douchen voor de camera geen probleem...??
Wij zien dan geen douchesteeams maarachter de schermen echt wel
Dan had chiara toch ook die afsraak kunnen maken net bb
Moet wel stel je de badkamer voor, sta met je rug naar de spiegels...heel vaak word er vanaf die hoek de badkamer in beeld gebracht... wat betekend dat er boven de eerste douche sowieso een camera hangt, dus ook in de douche KAN filmenquote:Op maandag 13 maart 2023 21:44 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dit geloof ik echt niet, dat die cameramannen die beelden mogen/kunnen zien, in deze tijd al helemaal niet.
Dat moet hij tegen Lindsey zeggenquote:Op maandag 13 maart 2023 21:51 schreef Monique___ het volgende:
jason baalt op alle fronten, dikke kut vindt hij het
Snap het welquote:Op maandag 13 maart 2023 21:51 schreef Monique___ het volgende:
jason baalt op alle fronten, dikke kut vindt hij het
Nope, lolquote:Op maandag 13 maart 2023 21:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Zeker weten van niet, al antwoord? Haha
kies je zelf voor..quote:Op maandag 13 maart 2023 21:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Ach we zingen nog een liedje
Zouden ze denken we hebben de stream kijkers nog niet genoeg gepest vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |