Is het ook. Echt wel jammer dat het mislukt.quote:
Het is ook niet zo makkelijk op dat ding denk ik. Vind het daarom nog vrij aardig gaan eigenlijk. Zou wel etenquote:Op zondag 12 maart 2023 17:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Onderkanten worden snel zwart, deeg is te nat/te slap
Vraag me ook af of de bovenkant zo wel gaar wordt.quote:Op zondag 12 maart 2023 18:01 schreef engine het volgende:
[..]
Het is ook niet zo makkelijk op dat ding denk ik. Vind het daarom nog vrij aardig gaan eigenlijk. Zou wel eten
ja hardhoutquote:Op zondag 12 maart 2023 18:00 schreef Ebinas het volgende:
Kut man, conjo, kut hard hout (Jasper)
Isaac was gisteren zich ook al een bult aan het hakken
Vond het geen raar gesprek. Janet verteld wat ze gezien had met bier na de vrijmiboquote:Op zondag 12 maart 2023 18:01 schreef Flow3r het volgende:
Babette heeft appels gejat volgens Sasha
Ze miste 3 appels samen met janet en Bern had het toevallig gezien
Er stond ook een krat bierflesjes achter de bar verstopt
Volgens Janet waren Jeff, Babet, en Wendy erbij
raar gesprek
Ja het is inderdaad vooral de bovenkant die er niet helemaal gaar uit ziet soms. Nu hebben ze ook al weer hele tijd de deksel er af.quote:Op zondag 12 maart 2023 18:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vraag me ook af of de bovenkant zo wel gaar wordt.
De deksel ligt er steeds kort op
Maar goed zal best te nassen zijn
DIe is echt de laatste dagen zo aan het bla blaen niet normaalquote:Op zondag 12 maart 2023 18:06 schreef engine het volgende:
En op de andere stream zie je een ratelende Babbel. Geen zin om te luisteren....vast heel veel bla bla bla.
quote:Op zondag 12 maart 2023 18:07 schreef HopScotch het volgende:
Dat Babette het zo fantastisch vindt dat Isaac zag dat het niet zo goed ging vind ik ook bijzonder. Ze lag heel vroeg in d'r nest te sippen en hield langer dan 1 minuut dr waffel. Dan ziet een blinde kip nog dat er iets is.
Vind de pizzabakstream ook wel leuk.quote:Op zondag 12 maart 2023 18:06 schreef engine het volgende:
En op de andere stream zie je een ratelende Babbel. Geen zin om te luisteren....vast heel veel bla bla bla.
vind het vreemd dat Isaac zijn handen niet ontsmet, voor hij Jeff gaat verbinden, viel me toen met Kim ook al opquote:
Wat ik er alleen niet aan begrijp is dat ze nu persoonlijk een pizza gaan bakken. Bak gewoon een lading verschillende dingen en dan is het toch ook goed. Echt iets Nederlands weer dat iedereen zijn eigen pizza moet hebben.quote:Op zondag 12 maart 2023 18:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vind de pizzabakstream ook wel leuk.
Er moeten er nog veel
Ja is ook heel raar nu je het zegt en dat de wond niet ontsmet is, of heeft hij dat wel gedaan?quote:Op zondag 12 maart 2023 18:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
vond het vreemd dat Isaac zijn handen niet ontsmet, voor hij Jeff gaat verbinden, viel me toen met Kim ook al op
geen idee, zit ondertussen ook voetbal te kijkenquote:Op zondag 12 maart 2023 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is ook heel raar nu je het zegt en dat de wond niet ontsmet is, of heeft hij dat wel gedaan?
Wat is daar nou "typisch Nederlands" aan?quote:Op zondag 12 maart 2023 18:12 schreef engine het volgende:
[..]
Wat ik er alleen niet aan begrijp is dat ze nu persoonlijk een pizza gaan bakken. Bak gewoon een lading verschillende dingen en dan is het toch ook goed. Echt iets Nederlands weer dat iedereen zijn eigen pizza moet hebben.
Het idee is wel leuk om zelf te mogen "bouwen".quote:Op zondag 12 maart 2023 18:12 schreef engine het volgende:
[..]
Wat ik er alleen niet aan begrijp is dat ze nu persoonlijk een pizza gaan bakken. Bak gewoon een lading verschillende dingen en dan is het toch ook goed. Echt iets Nederlands weer dat iedereen zijn eigen pizza moet hebben.
Was een 'pizza workshop'. Met het idee van samen bezig zijn in plaats van achterover op de bank hangen en wachten tot iemand pizza gesneden en wel naar je toe brengt (helaas voor JWquote:Op zondag 12 maart 2023 18:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ja en ieder zijn eigen bordquote:Op zondag 12 maart 2023 18:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat is daar nou "typisch Nederlands" aan?
Als iedereen eigen pizza vult, weet je zeker dat je een pizza hebt met dingen erop die je zelf erg lekker vindt, lijkt mij
Mora maakt er wel wat van nuquote:Op zondag 12 maart 2023 18:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Was een 'pizza workshop'. Met het idee van samen bezig zijn in plaats van achterover op de bank hangen en wachten tot iemand pizza gesneden en wel naar je toe brengt (helaas voor JW)
Dat lijkt mij echt niet lekker om dat op een pizza te doenquote:Op zondag 12 maart 2023 18:20 schreef Ebinas het volgende:
Blokje runderbouillon erover heen.
Even serieus?
Oh nee hij breekt het in stukjes gelukkig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |