Ohh jeeequote:Op zondag 12 maart 2023 17:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff heeft zich gesneden aan de decoupeerzaag
Ik denk dat hij dat doet omdat hij zijn kleren (shirt) niet vies wilt maken) met afwas word alles nat en koken kan hij vlekken krijgen. Als je weinig kleren hebt snap ik dit wel.quote:Op zondag 12 maart 2023 17:23 schreef patat het volgende:
Waarom staat Martijn altijd zonder shirt in de keuken?? Vindt iedereen dat normaal ook?
aan de decoupeerzaag opengehaaldquote:Op zondag 12 maart 2023 17:48 schreef Dotteke het volgende:
Een gewonde Zijn hand moet even rust hebben er mag geen druk op staan. Even zo en dan gaat Isaac er hechtpleisters op doen
Heb gemist wat er gebeurd is,
Ik snap het niet, die wasmachine draait 24/7 dus is zo weer schoon. Ik vind het zeer onsmakelijkquote:Op zondag 12 maart 2023 17:47 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat doet omdat hij zijn kleren (shirt) niet vies wilt maken) met afwas word alles nat en koken kan hij vlekken krijgen. Als je weinig kleren hebt snap ik dit wel.
Hij heeft een groot schort aan.quote:Op zondag 12 maart 2023 17:47 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat doet omdat hij zijn kleren (shirt) niet vies wilt maken) met afwas word alles nat en koken kan hij vlekken krijgen. Als je weinig kleren hebt snap ik dit wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |